Prins Hendrikquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Zo oud ben ik nou ook weer niet, MM.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Je zit in de buurt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
Degene die gewisseld werd, want in de tijd mocht er alleen gewisseld worden als er iemand geblesseerd raakte. Geen idee hoe die kerel heet
Sonny Crocket ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Ik heb het verhaal wel eens gelezen. Stond volgens mij vorig jaar in de Geletraaf over de eerste interland tussen Nederland en Belgiëquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Welke club heeft een waterput in haar logo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Niemand anders met vragen?
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Iets Engels dacht ik, maar welke.... Birmingham?
Zoek het eens in een ander landquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
Crystal Palace?
Kzal je een hint geven: een Nederlandse club speelde er dit seizoen tegen voor de Europa Cupquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef methodmich het volgende:
In welk land? België?
Bonhoff ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser die tegen Oranje speelde op het WK-74 had volgens zijn paspoort ook Nederlands international kunnen worden ?
Gaan we hier Story-, Privé- en Weekendvragen stellen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef tong80 het volgende:
Wie ging er met Dini, de vrouw van Jan Jongbloed vandoor ?
Geef nou maar het antwoord als je hem weet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we hier Story-, Privé- en Weekendvragen stellen?
Ja hoor we zijn voor iedereen toegankelijk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gaan we hier Story-, Privé- en Weekendvragen stellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |