Sevilla, Real Madrid, Arsenal, .... en ik dacht nog een Duitse club...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
noem eens vier ploegen waar Davor Suker onder contract stond ?
adolf ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
Lamme Eend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
groot OH JA gehalte, die naam ken ik wel....had alleen geen idee dat hij Joegoslaaf wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die Fanneke weet veel: Petar Adjanski was idd de keeper van Willem II
Donald Duckquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
konden het niet uitspreken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Precies! Willem noemde hem consequent Donald Duck.
Hoe kwam het dat Jerrel Hasselbaink in Portugal ineens Jimmy ging heten?
Prins Hendrikquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Zo oud ben ik nou ook weer niet, MM.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:00 schreef methodmich het volgende:
Heel goed Bjoro. Hasselbaink was iets te lastig.
Wie is de "officieuze" international van Oranje, uit 1910?
Je zit in de buurt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Terreros85 het volgende:
Degene die gewisseld werd, want in de tijd mocht er alleen gewisseld worden als er iemand geblesseerd raakte. Geen idee hoe die kerel heet
Sonny Crocket ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Ik heb het verhaal wel eens gelezen. Stond volgens mij vorig jaar in de Geletraaf over de eerste interland tussen Nederland en Belgiëquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je zit in de buurt.
Je had de broers Hörburger. Arnold speelde tegen de Belgen, die Nederland er altijd van verdacht hebben dat Anton na rust zijn plek had ingenomen.
Hoe komt Sonny Silooy aan zijn roepnaam?
Welke club heeft een waterput in haar logo?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef methodmich het volgende:
Niemand anders met vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |