ha ha ha zo heet het tuinbedrijf van een jongen bij mij in het elftal !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
Wie is "El Jardinero"?
Der Entequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Julio Ricardo Cruz is correct hoor MrWizzel. Moet jij als Feyenoorder ook wel weten.
Willie Lippens speelde ooit één interland. Was de enige international die alleen Duits sprak. Wat was zijn bijnaam?
Da's heel lang geleden denk ik. Geen idee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Welke Joegoslaaf keepte ooit bij Willem II?
speciaal voor tong...die Entequote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef methodmich het volgende:
Julio Ricardo Cruz is correct hoor MrWizzel. Moet jij als Feyenoorder ook wel weten.
Willie Lippens speelde ooit één interland. Was de enige international die alleen Duits sprak. Wat was zijn bijnaam?
Die Ente, reken ik goed. Hoe noemde Willem van Hanegem hem rond en in die wedstrijd consequent?quote:
Middlesbroughquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
noem eens vier ploegen waar Davor Suker onder contract stond ?
Arsenal, Sevilla, Dinamo Zagreb en dan nog iets Frans meen ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
Petar Adjanskiquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef Beschouw het volgende:
Welke Joegoslaaf keepte ooit bij Willem II?
Sevilla, Real Madrid, Arsenal, .... en ik dacht nog een Duitse club...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
adolf ?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
Lamme Eend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
Hoe noemde Willem van Hanegem Willie Lippens (Die Ente) rond en in die wedstrijd consequent?
groot OH JA gehalte, die naam ken ik wel....had alleen geen idee dat hij Joegoslaaf wasquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Die Fanneke weet veel: Petar Adjanski was idd de keeper van Willem II
Donald Duckquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:47 schreef methodmich het volgende:
konden het niet uitspreken !quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Precies! Willem noemde hem consequent Donald Duck.
Hoe kwam het dat Jerrel Hasselbaink in Portugal ineens Jimmy ging heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |