Nee hoor Aad de Mos zei :quote:
en dat zei ie regelmatig.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor Aad de Mos zei :
'Ok ik ben wel ontslagen maar neem toch een zakcentje van een miljoen mee.'
dat ie voor ajax heeft gespeeld. en terecht, zou ik me ook voor schamenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
David Endt is ooit ingevallen bij Ajax-1 tijdens een oefenwedstrijd. Dat was z'n enige wedstrijd ooit in het eerste. Waar schaamde ie zich voor achteraf ?
was dat niet iets met z'n shirt ?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
David Endt is ooit ingevallen bij Ajax-1 tijdens een oefenwedstrijd. Dat was z'n enige wedstrijd ooit in het eerste. Waar schaamde ie zich voor achteraf ?
ah oke...wist ik niet, overigens Doelwit is wel een aardig boek van hem !quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Ne hij viel voor Piet Keizer in die de laatste wedstrijd voor Ajax speelde.
Hij heeft wel iets met tenues inderdaad. Vooral die lekkere warme blauwe trui vindt hij erg mooiquote:
toch ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
Voor welke club speelden ze :
Jan Weggelaar FC Amsterdam
Karel Bonsink Ajax
Eric Jan van Den Boogaard PSV
bobby Vosmaer Feyenoord
als laatste gok bij AZ dan ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef tong80 het volgende:
Weggelaar speelde idd eerst voor Ajax![]()
Vosmaer heb je fout.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:53 schreef Thetallguy het volgende:
wat een edward sturing kapsel had ie toen
links is Arco Jochemsen
Tony Meolaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:48 schreef JorgeCampos het volgende:
hoe heette de keeper van het Amerikaanse nationale elftal tijdens het WK in eigen land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |