abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33628875
Welkom bij het topic voor virtuoos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder sociale justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de joviale complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral amokmakers.

Voor het echte slappe persoonlijke geouwehoer is er nu ook een IRC-kanaal #pol of MSN, of een veldje bij Beverwijk.
pi_33628925
Maak er maar een veldje van in Rotterdam.
pi_33628932
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als je Rotterdam kent weet je welke mensen ik bedoel.
Rotterdam ken ik niet goed, maar ik ken wel een aantal Rotterdammers en kan me daar niet één gemeenschappelijk persoonlijkheidskenmerk uit destilleren, dus vertel.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33629004
hallo, metropolen, ik ben weg,
pi_33629006
Ik ga verder mijn beeld van Rotterdammers hier niet posten.

Ik wil het beeld van Rotterdam niet verpesten. Het is al zo verpest .
pi_33629017

Rotterdam is ook niet meer wat het geweest is.
pi_33629027

'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_33629047
Rotterdammers hebben toch een matje in hun nek?

en ze praten zo: bejuh heuleumahl keumeh leupe ? - althans, dat was in de jaren 80 zo..
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33629061
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_33629065
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ga verder mijn beeld van Rotterdammers hier niet posten.

Ik wil het beeld van Rotterdam niet verpesten. Het is al zo verpest .
Kom op man, wie A zegt moet zeggen wat Rotterdammers voor mensen zijn.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_33629079

Die tekst .
pi_33629084
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Kom op man, wie A zegt moet zeggen wat Rotterdammers voor mensen zijn.
B-mensen? .
  maandag 2 januari 2006 @ 16:24:49 #13
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_33629113
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

B-mensen? .

net als in de film, ik wil 't
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_33629121
quote:

[..]

B-mensen? .
komt 'ie dan:

hihi
pi_33629180
Een Rotterdammer staat me nog levendig voor de geest. Een geboren pedagoog. Gaf les in groep 5 en wist op iedere vraag die hem te machtig werd het volgende te antwoorden; ''Bij ons in de kroeg zouden ze zeggen; houd je gemak een beetje, met die grote mond.''
pi_33629202
Ik vind de theorie van communisme walgelijk omdat het inhoudt dat de staat bepaalt wat ik zal dragen en hoeveel ik ga eten. Consumeren naar behoefte, produceren naar kunnen. In de praktijk leidt het tot rijen in de winkels en de theorie dat de staat zo'n grote, allesbepalende invloef heeft op een individu vind ik verwerpelijk.
pi_33629283
Sterker door strijd
Sterker door strijd

Ik moet het ze meegeven. Geen woorden maar daden past precies bij Rotterdammers.
pi_33629305
Helaas weet ik niet zoveel over het communisme, dus kan ik het verkeerd weergeven. Uiteraard bepaalt de staat niet exact wat ik ga dragen en eten, maar dergelijke geboden maken, als ik het goed heb, wel deel uit van de communistische theorie.

Misschien moet ik mij maar even wat meer verdiepen in het communisme en dan de exacte theorieën. Dat lijkt me leuk en een goed idee.
pi_33629320

Hollywood of Afrika, honger is eigenlijk universeel.
pi_33629325
quote:
B-mensen? .
Anti-Rotterdam sentimenten.
pi_33629334
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Hollywood of Afrika, honger is eigenlijk universeel.
Armoede is betrekkelijk.
pi_33629421
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Een Rotterdammer staat me nog levendig voor de geest. Een geboren pedagoog. Gaf les in groep 5 en wist op iedere vraag die hem te machtig werd het volgende te antwoorden; ''Bij ons in de kroeg zouden ze zeggen; houd je gemak een beetje, met die grote mond.''
Je had hem gewoon moeten slaan.

Waarom doe je dat?
In uw kroeg zeggen ze waarschijnlijk ook, geen woorden maar daden.
pi_33629456
Dat ''grote mond'' was overigens de gekuiste versie van zijn oorspronkelijke uitspraak. Verder een prima vent.
pi_33629488
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:23 schreef MrX1982 het volgende:

Die tekst .
Hier hebben ze tenminste nog tegenstand geboden.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')