en ze vond dat ze niet plicht had Europa te verkopen...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een verbluffend stompzinnige uitspraak van Mastenbroek: "We moeten eens ophouden voor of tegen Europa te zijn. Europa is er, dus tegen zijn zou net zoiets zijn als tegen het weer zijn."
Hoezo, wat heb jij dan tegen het weer?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:09 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat een verbluffend stompzinnige uitspraak van Mastenbroek: "We moeten eens ophouden voor of tegen Europa te zijn. Europa is er, dus tegen zijn zou net zoiets zijn als tegen het weer zijn."
Dat je het weer niet kan instellen zoals je wil.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hoezo, wat heb jij dan tegen het weer?
Onzin. Europa, zoals bedoeld werd, is een menselijke creatie waar je als mensen wat van kan maken. Het weer niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef George-Butters het volgende:
Mastenbroek heeft wel gelijk, alleen moet je dat niet hardop zeggen.
Ik vrees het ook, maar dan wel het volledige pakket zonder aanvullende clausulesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef George-Butters het volgende:
het is beeldspraak he, 'n allegorie.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Onzin. Europa, zoals bedoeld werd, is een menselijke creatie waar je als mensen wat van kan maken. Het weer niet.
gaf goed commentaar, samen met Lagendijk en Nicolai, over hoe Den Haag zit te slapen in Europa en hoe het Europa verkoopt ah Nederlandse volk (net als de opmerking van die Italiaanse over dat Den Haag niet zoveel over geld moet denken) (noot: tot zover het Den Haag-gebash)quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef George-Butters het volgende:
Europa ook niet, heb je dat nog niet door na 50 EU?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dat je het weer niet kan instellen zoals je wil.
Tegen de EU zijn is echter een stuk zinvoller want daar kan je uiting aan geven, zeker als je op een hogere positie zit dan het gepeupel. Het is een menselijk gecreeerd instituut, die je op kan heffen. Tegen het weer zijn is tamelijk zinloos.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Europa ook niet, heb je dat nog niet door na 50 EU?
http://www.edithmastenbro(...)1/returnPage/135616/quote:Edith werkte tot voor kort voor internetprovider XS4ALL en was daar public affairs official en woordvoerder. Ze hield zich vooral bezig met alle non-commerciele externe relaties en contacten met de media (2002-2004). Edith wil XS4ALL's strijd tegen spam, voor vrijheid van meningsuiting en voor digitale burgerrechten voortzetten als Europarlementarier.
Ik heb haar niet gehoord, maar met die instelling (vechten voor digitale burgerrechten, in plaats van een 'ich wöln kein illegalen kopiën von der heilige CD's van platenmaatschappijen) heeft ze mijn stem alvast.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:42 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.edithmastenbro(...)1/returnPage/135616/
ah, vandaar dat ze het over terrorisme had
http://www.nd.nl/newsite/artikel.asp?id=75305quote:Chirac maakt einde aan noodtoestand
ANP
PARIJS - De Franse president Jacques Chirac maakt een einde aan de noodtoestand die werd afgekondigd na de hevige ongeregeldheden in de buitenwijken van de grote steden twee maanden geleden, aldus het kantoor van de president maandag.
De maatregel wordt, na een relatief rustig verlopen jaarwisseling, op 4 januari ingetrokken en zou oorspronkelijk tot eind februari van kracht blijven. Vooral allochtone jongeren kwamen in opstand tegen hun uitzichtloze situatie. Bij de rellen gingen winkels, sportfaciliteiten, scholen en ruim 9000 auto's in vlammen op.
De regering maakte daarop gebruik van een wet uit 1955, die het tijdens de onafhankelijksheidsoorlog van Algerije mogelijk moest maken de noodtoestand af te kondigen. Chirac heeft tot vervroegde intrekking van de noodtoestand besloten na overleg met premier Dominique de Villepin.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschienals je van blond houdt?
ach, ze ziet er best lief uitquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is een gemuteerd konijn
Toch eerder ''Flappie'' dan ''Fap fap fap'', hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach, ze ziet er best lief uit
Ach ik ben niet zo kieskeurig, zolang ik niet ineens de neiging krijg om dr te marineren en in de oven te vrotten gaat het goedquote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toch eerder ''Flappie'' dan ''Fap fap fap'', hoor.
Theo had er al kijk op:quote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Misschienals je van blond houdt?
http://www.zestienmiljoen(...)/0-78-1_78-50114.jspquote:Theo van Gogh noemde haar ooit: 'de ideale combinatie tussen de verwelkte schoonheid en het jeugdige vuur en een spijkerhard cynisch idealiste'.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
Zestien miljoen? Is dat de nieuwe website van Gretta?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
quote:Erosjuhhh
haaahaha
Ryan3
Gil-galad
F1908
Bioslock
Sidekick
MrTorture
Deze users zijn de lul. Moet je er maar niet zo'n pestzooi van maken.
quote:Fok wordt gemod door een stel probleemdrinkers, die alleen door hun kater de rest van de boel proberen te fucken
Raad de quote.quote:Nee, het is eerder een bashpartij jegens moslims waarbij de grootste leugens door de Christenen hierzelf worden verspreid. Johan_de_With en onze grote extremist Wolffenstein.
als eerbetoon aan Theoquote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
quote:Nu heeft ze zich gestort op de Europese politiek om ‘de boel op te schudden in een omgeving van mannen van middelbare leeftijd in grijze pakken’. Zou het haar lukken?
quote:G-g-g-g-g Unot
Westsideeeeee!
Wordd
2Pac 4 sjoooo
Je moeder is een kankerhoer
fiddy is een bitch ass nepagangsta
2pac is nep
je moer is nep
Om je vader te lokken?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je waarom ik altijd jouw moeder mee neem op jacht?
http://www.oneworld.nl/index.php?page=1&articleId=7498quote:Argentinië voedt kinderen op tot belastingbetalers 02 - 01 - 2006
Bron: IPS/Oneworld
Latijns-Amerikanen zijn doorgaans niet de braafste belastingbetalers. Om de jonge generatie te overtuigen van het nut van belasting, haalt de Argentijnse belastingdienst alles uit de kast: theater, computergames en wedstrijden.
De Argentijnse belastingdienst (AFIP) loopt naar schatting 50 procent aan inkomsten mis door belastingontduiking. Met een nieuw educatief programma wil de dienst 1,5 miljoen kinderen in het hele land 'winnen voor de goede zaak', zegt de coördinator van het programma, Andrea Vilardebó.
'We willen kinderen leren dat het belangrijk is om belastingen te betalen en we leggen ze uit waar het geld aan besteed wordt', zegt ze. 'Openbare voorzieningen zijn niet gratis of van niemand, ze zijn van iedereen en we kunnen ze alleen in stand houden als iedereen zich daarvoor inzet.'
Om dat duidelijk te maken ontwikkelde de Argentijnse belastingdienst eerder al cursussen voor onderwijzers, inclusief een reizend theater dat in scholen en op pleinen kan worden opgevoerd. Nu komen daar bordspelletjes en computergames bij, strips in kindertijdschriften en tekenwedstrijden waarmee prijzen te winnen zijn.
Het grootste obstakel om vertrouwen te winnen, is de corruptie in het land, zegt Vilardebó. 'De kinderen vertellen ons wat ze thuis horen en dat is dat er bij de belastingdienst een stel dieven zit. We leggen dan uit dat er 20.000 mensen werken bij de AFIP. Sommige zijn misschien niet eerlijk, maar dat is in de hele samenleving zo.'
De AFIP is ook actief in pretparken en op markten in het hele land. In het Abasto Kindermuseum, in een winkelcentrum in Buenos Aires, kunnen kinderen belastinginspecteurtje spelen. Tijdens het spel mogen ze zelf bepalen waar ze het geïnde geld aan uitgeven.
Niet alleen Argentinië probeert kinderen op te voeden tot brave belastingbetalers. Ook in Brazilië, Ecuador, Mexico en Colombia, ook landen 'waar geen belastingcultuur heerst', zijn projecten opgezet, zegt Vilardebó.
Ik was wel een erg goede nieuwsposter.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zou nou een goeie trofee zijn voor zakjap? Wie staat er bekend om goed geplaatste nieuwsberichten?
R@b.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zou nou een goeie trofee zijn voor zakjap? Wie staat er bekend om goed geplaatste nieuwsberichten?
Uit het echte leven, Huey.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was wel een erg goede nieuwsposter.
We zien ze te weinig, maar ze zijn wel zichtbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
Iets heel anders, jullie zien mijn billen zeker ook niet?
Nee, wij zien helaas een broek.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Dat je ze ziet bedoel ik. Ik zie ze niet..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We zien ze te weinig, maar ze zijn wel zichtbaar.
Jawel.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
quote:Bij deze verander ik mijn Xenofobie-award naar Yvonne.
quote:De genocide-ontkenner is bezig met het voorbereiden van de volgende hit.
Hij wil niet meer op mij reageren omdat ik niet lief wasquote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
in 1 keer goed!
Wat een drol op pootjes is die gast toch.
Dag harembaas van mequote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
Sigme, meiske van me! Hoe isset!?
Volgens mij heeft hij geen ban hoor. Is een tijd lang vooral op de FP bezig geweest trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Dora nu eigenlijk verbannen of gewoon gevallen voor een ander tijdverdrijf?
Volgens mij is vandaag de eerste stage inderdaad. Om 11 uur op RTL 5 is het als het goed is te zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:59 schreef sigme het volgende:
Ok, dus iedereen ziet mijn billenbroek behalve ik. Dan is het goed, ik kan mijzelf desnoods in de spiegel bewonderen. Met kippevel, als ik dat broekje erbij aan wil.
[..]
Dag harembaas van me. Gelukkig nieuwjaar
![]()
Hou je het nog een beetje vol in je eigen kaaskoppenland? Morgen rijdt le Dakar door Marokko (of vandaag, ik raak altijd in de war van het uitzendschema).
Ja, na even nadenken had ik dat ook bedacht. Ik kijk de halfzes uitzending; als ze dan 'vandaag' zeggen wordt gisteren bedoeld, ik raak er altijd echt helemaal van in de war. Ik had al gezegd dat ik sloom was, niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is vandaag de eerste stage inderdaad. Om 11 uur op RTL 5 is het als het goed is te zien.
Tsja. Zo'n 10 jaar terug uit pure nieuwsgierigheid naartoe gegaan, acuut een woestijn-fetish opgelopen. En een liefde voor Marokko. Zo vlakbij, zo anders. Dat ze er een beschaafde taal spreken helpt enorm. (i.t.t. Turkije bijvoorbeeld, is een heel goed bereisbaar land maar je verstaat geen mens).quote:Met mij gaat het fantastisch, en gelukkig nieuwjaar nog inderdaad![]()
Wat ik mij laatst nog afvroeg, vanwaar die Marokko fetish? Hoe ben jij er op gekomen?
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, na even nadenken had ik dat ook bedacht. Ik kijk de halfzes uitzending; als ze dan 'vandaag' zeggen wordt gisteren bedoeld, ik raak er altijd echt helemaal van in de war. Ik had al gezegd dat ik sloom was, niet?
[..]
Tsja. Zo'n 10 jaar terug uit pure nieuwsgierigheid naartoe gegaan, acuut een woestijn-fetish opgelopen. En een liefde voor Marokko. Zo vlakbij, zo anders. Dat ze er een beschaafde taal spreken helpt enorm. (i.t.t. Turkije bijvoorbeeld, is een heel goed bereisbaar land maar je verstaat geen mens).
Tegenwoordig met alle gezeik over k*tmarokkanen mag ik graag mijn liefde voor het land wat extra benadrukken. Recalcitrant he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |