Men dacht zelfs dat perslucht het helemaal was, wat altijd vergeten werd is dat de energie ook opgewekt moet worden. Hier haalt men dus de ethanol uit stro door middel van gisten.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef MrX1982 het volgende:
Ach electrische auto's waren ook je van het in de jaren 80.
Ik zie nog niet zo snel een verschuiving van fossiele brandstoffen naar een andere vorm.
Tijd om de contacten met Rusland aan te halen.
Ik wíst dat biologie het ging winnen van de chemie.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef George-Butters het volgende:
Bacterien 14.gif
The Corporation is ook een optie.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Monidique het volgende:
Dan download ik dat Power of Nightmares ook eventjes. Vier minuten.
Welke vind jij beter?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
The Corporation is ook een optie.
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef McCarthy het volgende:
toch wel erg veel links, valt me tegen, ik krijg echter het idee dat het buiten POL wel rechts is. Ik hoef maar in NWS of KLB te kijken.
Gaan beide over geheel andere onderwerpen. Zijn beide wel wat traag, ik ben wel instaat om sneller informatie op te nemen.quote:
Het mooiste vind ik nog wel het feit dat hij een zwak heeft voor negerinnen, en daarbij xenofoob en maagd is.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
in 1 keer goed!
Wat een drol op pootjes is die gast toch.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog wel het feit dat hij een zwak heeft voor negerinnen, en daarbij xenofoob en maagd is.
Ik bedoel, het hoeft een goed oog voor vrouwen niet in de weg te staan, maar vermakelijk is het zeker.quote:
Ja, mits ze zwart zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef George-Butters het volgende:
Zouden er negerinnen zijn die vallen op maagdelijke xenofoben?
Wat een irritant stemmetje heeft dat mannetje. Bij hem lijkt Nicolai zelfs een redelijke vent (die op zijn beurt dan weer dezelfde riedel als voor 1 juni probeert af te steken alsof er nooit een 1 juni bestaan heeft)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:45 schreef zakjapannertje het volgende:
Jan Marijnissen, Andre Rouvoet en Hans van Baalen over enkele minuten te zien op Ned3, fair and balanced
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |