R@b.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Wat zou nou een goeie trofee zijn voor zakjap? Wie staat er bekend om goed geplaatste nieuwsberichten?
Uit het echte leven, Huey.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik was wel een erg goede nieuwsposter.
We zien ze te weinig, maar ze zijn wel zichtbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
Iets heel anders, jullie zien mijn billen zeker ook niet?
Nee, wij zien helaas een broek.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
Echt waar? Dat je ze ziet bedoel ik. Ik zie ze niet..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We zien ze te weinig, maar ze zijn wel zichtbaar.
Jawel.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef sigme het volgende:
quote:Bij deze verander ik mijn Xenofobie-award naar Yvonne.
quote:De genocide-ontkenner is bezig met het voorbereiden van de volgende hit.
Hij wil niet meer op mij reageren omdat ik niet lief wasquote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef George-Butters het volgende:
[..]
in 1 keer goed!
Wat een drol op pootjes is die gast toch.
Dag harembaas van mequote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef Mutant01 het volgende:
Sigme, meiske van me! Hoe isset!?
Volgens mij heeft hij geen ban hoor. Is een tijd lang vooral op de FP bezig geweest trouwens.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Is Dora nu eigenlijk verbannen of gewoon gevallen voor een ander tijdverdrijf?
Volgens mij is vandaag de eerste stage inderdaad. Om 11 uur op RTL 5 is het als het goed is te zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:59 schreef sigme het volgende:
Ok, dus iedereen ziet mijn billenbroek behalve ik. Dan is het goed, ik kan mijzelf desnoods in de spiegel bewonderen. Met kippevel, als ik dat broekje erbij aan wil.
[..]
Dag harembaas van me. Gelukkig nieuwjaar
![]()
Hou je het nog een beetje vol in je eigen kaaskoppenland? Morgen rijdt le Dakar door Marokko (of vandaag, ik raak altijd in de war van het uitzendschema).
Ja, na even nadenken had ik dat ook bedacht. Ik kijk de halfzes uitzending; als ze dan 'vandaag' zeggen wordt gisteren bedoeld, ik raak er altijd echt helemaal van in de war. Ik had al gezegd dat ik sloom was, niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is vandaag de eerste stage inderdaad. Om 11 uur op RTL 5 is het als het goed is te zien.
Tsja. Zo'n 10 jaar terug uit pure nieuwsgierigheid naartoe gegaan, acuut een woestijn-fetish opgelopen. En een liefde voor Marokko. Zo vlakbij, zo anders. Dat ze er een beschaafde taal spreken helpt enorm. (i.t.t. Turkije bijvoorbeeld, is een heel goed bereisbaar land maar je verstaat geen mens).quote:Met mij gaat het fantastisch, en gelukkig nieuwjaar nog inderdaad![]()
Wat ik mij laatst nog afvroeg, vanwaar die Marokko fetish? Hoe ben jij er op gekomen?
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, na even nadenken had ik dat ook bedacht. Ik kijk de halfzes uitzending; als ze dan 'vandaag' zeggen wordt gisteren bedoeld, ik raak er altijd echt helemaal van in de war. Ik had al gezegd dat ik sloom was, niet?
[..]
Tsja. Zo'n 10 jaar terug uit pure nieuwsgierigheid naartoe gegaan, acuut een woestijn-fetish opgelopen. En een liefde voor Marokko. Zo vlakbij, zo anders. Dat ze er een beschaafde taal spreken helpt enorm. (i.t.t. Turkije bijvoorbeeld, is een heel goed bereisbaar land maar je verstaat geen mens).
Tegenwoordig met alle gezeik over k*tmarokkanen mag ik graag mijn liefde voor het land wat extra benadrukken. Recalcitrant he?
Ik zie je kont al de hele tijd, alleen nu is ie zwart wit.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:16 schreef sigme het volgende:
Ik ga maar eens naar bed. Slaap lekker, allen![]()
-edit: mijn zwartwit kont zie ik welRaadselachtig..
Wat voor Bsc studie doet die gozer eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:36 schreef George-Butters het volgende:
49%
Hij begrijpt het gewoon niet. Inlevingsvermogen is m vreemd
quote:Na afsluiting toevoer Oekraïne
Russisch gas komt niet in Europa aan
MOSKOU/BOEDAPEST/BRUSSEL, 2 JAN. Hongarije, Polen, Oostenrijk en verschillende Balkanlanden hebben vanmorgen een forse afname gemeld van de toevoer van Russisch gas. Dat is volgens hen het gevolg van het stopzetten van de Russische gastoevoer aan Oekraïne.
Gazprom liet gisteren weten dat het de levering van gas richting Oekraïne met 120 miljoen kubieke meter per dag zal inkrimpen, omdat dat land heeft geweigerd een nieuw contract voor 2006 te tekenen. De vermindering zou volgens het staatsbedrijf Gazprom overeenkomen met het deel dat voor gebruik in Oekraïne zelf bestemd is. Het bedrijf had gezegd dat de doorvoer van gas naar andere landen in Europa geen gevaar zou lopen.
Het conflict over de Russische gaslevering aan Oekraïne is vlak voor de jaarwisseling geëscaleerd. Rusland verlangt sinds afgelopen zomer „een marktconforme prijs”. Dat zou in de ogen van Gazprom neerkomen op een prijsverhoging van 50 dollar naar 230 dollar per duizend kubieke meter gas. Oekraïne verzet zich niet tegen een prijsaanpassing, maar acht de door Gazprom verlangde verhoging onaanvaardbaar. Het beschouwt een dergelijke prijsverhoging als sanctie voor de pro-westerse koers die het land na de ‘oranje-revolutie’ uit het najaar van 2004 is ingeslagen.
Oekraïne noemde de maatregel van Gazprom gisteren. „onacceptabel”. Volgens het Oekraïense gasbedrijf Naftogaz komen „de gasleveranties aan Europa [...] er door in gevaar”. De Oekraïense president Joesjtsjenko riep de Russische president Poetin gisteravond op Gazprom te dwingen de onderhandelingen te heropenen.
Een woordvoerder van de Europese Commissie zei vanmorgen zich zorgen te maken. „We weten niet precies wat er aan de hand is.” Energiedeskundigen van de EU-landen komen woensdag met spoed bijeen om de situatie te bespreken. Ongeveer een kwart van de Europese gasbehoefte wordt gedekt door importen uit Rusland, tachtig procent daarvan loopt via pijpleidingen in Oekraïne.
Europese energieministers hebben vandaag een beroep gedaan op de Russische en Oekraïense regering om een stabiele aanvoer van gas te garanderen.
Hongarije heeft vanmiddag de doorvoer van gas naar Bosnië en de unie Servië-Montenegro met 40 procent verminderd. Dat is dezelfde hoeveelheid die Hongarije nu tekort komt. Waarnemers vrezen voor acute problemen in beide Balkanlanden, die anders dan de meeste Europese landen, geen gas in voorraad houden. (AP, AFP, Reuters)
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef du_ke het volgende:
haha hij wil het niet begrijpne.
Zullen we dat topic vol maken zodat hij weer kan zeuren in FB?
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat voor Bsc studie doet die gozer eigenlijk?
Ik snap niet waarom je er niet gewoon een slotje opzet. Elke keer als je met andere invalshoeken komt roept hij dat je dom bent.quote:
Iets van wiskunde geloof ikquote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Wat voor Bsc studie doet die gozer eigenlijk?
Komop wat is het nu van het verwidjeren van 4 posts als het topic al op 296 staat?quote:
Hij weigert inderdaad bijna elke discussie. Als je met cijfers aankomt die niet in z'n straatje passen negeert hij het gewoon. Snap die jongen niet zoquote:Op maandag 2 januari 2006 22:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er niet gewoon een slotje opzet. Elke keer als je met andere invalshoeken komt roept hij dat je dom bent.
Hij heeft nooit liefde gekend, het moppiequote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij weigert inderdaad bijna elke discussie. Als je met cijfers aankomt die niet in z'n straatje passen negeert hij het gewoon. Snap die jongen niet zo.
ik kom net een giroafschrift uit 2001 tegen:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef Yildiz het volgende:
En trouwens, je zorgtoeslag wordt gewoon maandelijks uitgekeerd, al zie je wél wat je jaarlijks krijgt, zodat je dat goed kan vergelijken met hoe hard je genaaid wordt bij je ziektenkostenpremie.
Aldus.
En ja dan gaat het misquote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hij heeft nooit liefde gekend, het moppie
Zo'n hekel aan mensen die zich al voordoen als iets terwijl ze het eerst nog moeten worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
En ja dan gaat het mis.
kans is klein dat hij als Bsc is trouwens.
Ik betrap hem de laatste tijd er minder op. Bovendien zakken topics vanzelf wel als andere mensen het de moeite niet waard vinden.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je er niet gewoon een slotje opzet. Elke keer als je met andere invalshoeken komt roept hij dat je dom bent.
Ach ja we zullen het maar zien als een vorm van grootheidswaanzinquote:Op maandag 2 januari 2006 22:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan mensen die zich al voordoen als iets terwijl ze het eerst nog moeten worden.
Dat heb ik met die mariniers IO hier ook altijd.
Of hij interpreteert het weer helemaal verkeerd.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij weigert inderdaad bijna elke discussie. Als je met cijfers aankomt die niet in z'n straatje passen negeert hij het gewoon. Snap die jongen niet zo.
Ik kwam met cijfers aanzetten die hij eerst knullig vond.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |