Hey baggerknul wat doe jij hierquote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef stijgende_ster het volgende:
Goed topic.
we zijn allemaal nog aan het bijkomen van gisterenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:32 schreef B_BOY het volgende:
whehe luiheid heerst bij de pubers.
Waarom word ik gezien als baggeraar?quote:
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zettenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn allemaal nog aan het bijkomen van gisteren
Jij gaat altijd zeggen dat er niet genoeg gebaggert wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waarom word ik gezien als baggeraar?
Just lurking..![]()
Ik ben veel te vroeg wakker geworden, half 2 alquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zetten![]()
![]()
lambal moet op jou de maatschappij draaien?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben veel te vroeg wakker geworden, half 2 al![]()
Mijn broertje zet de muziek altijd heel hard aan als die gaat douchen![]()
Ik was en ben moequote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men waarom ligt iedereen zolang in bed?
Jij maakt hem tochquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan moet je bij ijsmeis zijn die wil zelf geen leuke verzinne![]()
![]()
![]()
Omdat ik vakantie hebquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men waarom ligt iedereen zolang in bed?
Watjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zetten![]()
![]()
Daar wordt ze voor betaald.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef B_BOY het volgende:
beetje het werk op een ander afschuiven he.
wat mij betreft wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Hij mag toch ook TT-loos zijn?
precies, het meeste werk wat de modjes hier hebben is de dubbele sc topics sluiten enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar wordt ze voor betaald.![]()
en notes maken van mensen die niet lief zijn. 's nachts kan het trouwens behoorlijk zwaar zijn voor een mod met topics sluiten enzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies, het meeste werk wat de modjes hier hebben is de dubbele sc topics sluiten enzo![]()
ik heb geen vakantiequote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
eeeeen kinders wat gaan jullie doen zolang jullie nog vakantie hebben![]()
en wat is het?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef snopprinses het volgende:
oehyeah mn vriendje heeft een kadotje voor me
uitslapen enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
eeeeen kinders wat gaan jullie doen zolang jullie nog vakantie hebben![]()
mijn kadotje heeft een vriendje voor mequote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef snopprinses het volgende:
oehyeah mn vriendje heeft een kadotje voor me
oooomdat ik stage loop, en we van school de vrije dagen van het bedrijf moeten aanhouden. En dit bedrijf was alleen vorige week dicht.quote:
spannend...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, krijg het pas vanavond, ben nu op stage
ik heb me eerste colleges 5 februari pas weerquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oooomdat ik stage loop, en we van school de vrije dagen van het bedrijf moeten aanhouden. En dit bedrijf was alleen vorige week dicht.
Ik heb op 30 januari pas weer lesquote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik heb me eerste colleges 5 februari pas weer![]()
De PUB meetquote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef saaw het volgende:
heb ik nog spannende dingen gemisd vorige week?
ik heb van 16 januari tot 2 februari 6 tentamesquote:Op maandag 2 januari 2006 14:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb op 30 januari pas weer lesHeerlijk is dat
![]()
Daag B_Boy![]()
Waarquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef MaRySe het volgende:
haaai
hoe was je vakantie?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef saaw het volgende:
heb ik nog spannende dingen gemisd vorige week?
heel leukquote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef snopprinses het volgende:
ik moet nog 2 weken stage lopen en dan heb ik 2 weken vakantie en dan beginnen mn lessen op school weer op 1 februari
[..]
hoe was je vakantie?
We waren met zijn 5enquote:
leukquote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef saaw het volgende:
[..]
heel leukt heeft de hele week gesneeuwd, superfijne poeder dus, gelukkig had ik mn goeie goggles bij me. en oud en nieuw was ook super
jij nog wat leuks gedaan vorige week/zaterdagavond?
neuh amperquote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef snopprinses het volgende:
[..]
leukook nog bruin geworden van de zon?
Ik ben veel bij mn vriend geweest, veel autotheorie geleerd en uitgeslapen
Hai haiquote:
geen jas gevondenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef saaw het volgende:
5 is nog best veel![]()
ff foto's checken hoor
bier is goed
leuke jas gevonden?
Er stond hier de hele tijd een MEET topic stickyquote:
OMGquote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ben net pas opgestaan jaBen wel al uur of 2 wakker
![]()
[..]
Hoi hoi![]()
Weetje hoe kutveel huiswerk ik heb voor volgende weekquote:Op maandag 2 januari 2006 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja hee, tis vakantie, ik ga echt geen nuttige dingen nu doen ofzo hoor.![]()
hoii![]()
![]()
ja maarkwas niet hier voor een tijdjequote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Er stond hier de hele tijd een MEET topic sticky![]()
Je komt toch wel op de volgende meet?![]()
doe eens even behulpzaamquote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee, ik heb heel erg honger en ik heb zin in lekkere dingen, ik ga dus zo naar de supermarkt maken jullie eens een lijstje wat ik allemaal moet halen![]()
ook ff eten voor vanavond![]()
precies, zo hoort het ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:21 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja hee, tis vakantie, ik ga echt geen nuttige dingen nu doen ofzo hoor.![]()
hoii![]()
![]()
Heb ik ook beste vriend... heb ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Weetje hoe kutveel huiswerk ik heb voor volgende week![]()
Toevallig ook Duits 1 ?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb ik ook beste vriend... heb ik ook![]()
amsterdam jaquote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
ja maarkwas niet hier voor een tijdje
en uhm.. het was in amdam toch
daar was ik de hele dag :/
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef freiss het volgende:
Ach, dan post ik hier maar mijn 5000e post
Vast wel iets voor duits ja..quote:
ok, gefeliciteerdquote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef freiss het volgende:
Ach, dan post ik hier maar mijn 5000e post
ikkequote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef MaRySe het volgende:
wie wist dat kroepoek wordt gemaakt van gemalen garnaal
En dat het ongeveer 20x uitzet als je het bakt, je hebt dus maar een ministukje nodig voor zo'n lange plak kroepoekquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef MaRySe het volgende:
wat maatk het uit, het is lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef MaRySe het volgende:
Ik eet wel vlees, maar geen garnalen.. Die vind ik eng, in welke staat ze ook verkeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef MaRySe het volgende:
ik wist t nu ook
eet je geen vlees? k ging zo een schaal kroepoek voor de tv brengen
en vegetarische vriendin zo van dat eet ik niet en ik nee dat is lekker joh
en toen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik eet wel vlees, maar geen garnalen.. Die vind ik eng, in welke staat ze ook verkeren.![]()
Ja kijk, jij zit in 4 havo, en ik in 3 havo enzo.. dus dat gaat beetje moeilijk he..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Paass mij eens even 8 luisteruren, dan ben je vanaf nu mijn Fok vriendinnetje![]()
Das kutquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja kijk, jij zit in 4 havo, en ik in 3 havo enzo.. dus dat gaat beetje moeilijk he..![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en wat betreft snacks:Kroket chipsBarbeque Ham snoep Drop ijs Caramel ijs enzo koekjes Chcolade bisquites chocola Wit met noten.![]()
Ja dat wist ik, hebben ongebakken kroepoek thuis. Ik dacht gewoon dat het kroepoek was met smaak garnaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dat het ongeveer 20x uitzet als je het bakt, je hebt dus maar een ministukje nodig voor zo'n lange plak kroepoek![]()
ff pimpen met zinloze feitjes
gezondheidquote:
Ontbijtze!quote:
Posten!quote:
Van de vakantie van saaw!quote:
*checktquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef saaw het volgende:
hm ze zijn allemaal veels te groot en ben te lui om alles te resizen, komt nog wel eens
2 kleintjes in fobo
*Kijkt in fotoboekquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef saaw het volgende:
hm ze zijn allemaal veels te groot en ben te lui om alles te resizen, komt nog wel eens
2 kleintjes in fobo
het orgineel op *nickname*.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hmmm... vind hem tegenvallen
Ook net uit bed dusquote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben brak
Gister naar Irish PUB geweest.
Daarna nog gewoon cafe
isse niet veel hoor, hoogstens onafgemaakte dingenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort eens een kijkje nemen op die site van je.
Achja een kijkje nemen kan nooit kwaadquote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
isse niet veel hoor, hoogstens onafgemaakte dingen
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja een kijkje nemen kan nooit kwaad
Heb je je theorie gehaald ?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef snopprinses het volgende:
beh baas is naar huis..dus zitten we hier met 2 stagaires
jahquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je theorie gehaald ?
Ja dat kun je zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat wachten op die uitslag is wel verschrikkelijk zeg!
[..]
Ik heb net soep opquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb honger
uitknijpenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb een gezwel in mijn neus'T is niet te zien aan de buitenkant maar er zit een bobbel
Niet,quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soep dat is toch veel te weinig
En wie ben jijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
hahaha je hebt mn avatar nog steedsRAwrrrr
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbelquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
hahaha je hebt mn avatar nog steedsRAwrrrr
Bel 112quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbel![]()
waarom?quote:
mMmm vraag het in Seksualiteitquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbel![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
mMmm vraag het in Seksualiteit
Daar weten ze wel raad met bobbels
quote:
Wat een pimp is je oomquote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, daar hebben mijn oom en tante wel voor gezorgd
![]()
zozo computernerdjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n ding wat je bij kabel-internet krijgt heet toch ook een modem?
Hier doet die het perfectquote:Op maandag 2 januari 2006 17:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er dus 10 minuten over gedaan om hier weer te komen
Fok! is bij mij gewoon helemaal naar de klote![]()
Heb je meerdere computers daar?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:36 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb er dus 10 minuten over gedaan om hier weer te komen
Fok! is bij mij gewoon helemaal naar de klote![]()
wat heb je gegetenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Ben er weer en het eten was lekker
kom zo bij mij etenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb eerlijk gezegt nog honger merk ik nu zo
wat ga je makenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook trek, tijd om eens wat eten te maken
zo lekker saté met kroepoek rijst enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje ofzo wel eten, heb alleen nog geen idee wat![]()
Mag ik bij jou eten?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zo lekker saté met kroepoek rijst enzo![]()
ik geef je 10 minutenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Benieuwd hoe lang die et nu volhoudt om gewoon te doen
Geen idquote:
Wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:59 schreef Messenga het volgende:
Benieuwd hoe lang die et nu volhoudt om gewoon te doen
hihihihihihihiquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weerdalijk ff uit me anus schijten
Tis winter hoor, dan mag je helemaal geen ijs etenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb een ijsje
NIETquote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
hihihihihihihi
Weetje!!!
Hij zei![]()
![]()
![]()
ANUS!
WHHAHAHAHAHA
Ja, et komt op gang.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ow, ik heb een beetje hetzelfde, alleen bij mij lijkt alles weer aardig te werken![]()
Van jouw moeder niet ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Tis winter hoor, dan mag je helemaal geen ijs eten
wel waar!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Messenga achter z'n computer terwijl hij met planet zit te klotenquote:
Mag ik niet zeggenquote:
pffffquote:Op maandag 2 januari 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee, niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Messenga achter z'n computer terwijl hij met planet zit te kloten
http://www.break.com/index/angrygamer.html![]()
![]()
![]()
Hij moet zijn inhaler gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat is dankzij jou.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij moet zijn inhaler gebruiken![]()
*PFFFFFFFFFFFFFFFFF*
okee, moet ik je nog één keer uitleggen hoe je moet quotenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[quote]Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben weg laters
[/quoteZie je later ouwe kater
Kijk zoquote:Op maandag 2 januari 2006 18:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
okee, moet ik je nog één keer uitleggen hoe je moet quoten![]()
ik blijf niet aan de gang![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.break.com/index/speakenglish.html![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:18 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik was vandaag bij mijn zus die op kamers woont in Groningen. En d'r huisgenoot, een gozer van 22, luisterde nog naar de Spice Girls
JIJ WAS IN GRONINGENquote:Op maandag 2 januari 2006 18:18 schreef Ayaxola het volgende:
Omg, ik was vandaag bij mijn zus die op kamers woont in Groningen. En d'r huisgenoot, een gozer van 22, luisterde nog naar de Spice Girls
matigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www.break.com/index/speakenglish.html![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:22 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja gek, bij de Aquamarijnstraat in de Rode flat
Ik kom ook uit Limburg en hij gebruikt Limburgse woordenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:23 schreef B_BOY het volgende:
ja gek, (waarom gebruikt iedereen de maikuuul schrijf stijl?)
oke dan,quote:Op maandag 2 januari 2006 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kom ook uit Limburg en hij gebruikt Limburgse woorden
Ok...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:24 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben nog in de Ikea geweest, en bij het UMGC
stomme ijsmeisquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Vergeet niet dat ijsmeis er ook 1 is
Says enoughquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Vergeet niet dat ijsmeis er ook 1 is
fotows voor en na.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Vanavond gaat mijn baard er weer vanaf
Heb geen cam en mijn webcam is onduidelijk.quote:
Hoer!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb een affaire met ijsmeis...
ja maar geen nueckaffairequote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ik heb een affaire met ijsmeis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |