Hey baggerknul wat doe jij hierquote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef stijgende_ster het volgende:
Goed topic.
we zijn allemaal nog aan het bijkomen van gisterenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:32 schreef B_BOY het volgende:
whehe luiheid heerst bij de pubers.
Waarom word ik gezien als baggeraar?quote:
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zettenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
we zijn allemaal nog aan het bijkomen van gisteren
Jij gaat altijd zeggen dat er niet genoeg gebaggert wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Waarom word ik gezien als baggeraar?
Just lurking..![]()
Ik ben veel te vroeg wakker geworden, half 2 alquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zetten![]()
![]()
lambal moet op jou de maatschappij draaien?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ben veel te vroeg wakker geworden, half 2 al![]()
Mijn broertje zet de muziek altijd heel hard aan als die gaat douchen![]()
Ik was en ben moequote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men waarom ligt iedereen zolang in bed?
Jij maakt hem tochquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja dan moet je bij ijsmeis zijn die wil zelf geen leuke verzinne![]()
![]()
![]()
Omdat ik vakantie hebquote:Op maandag 2 januari 2006 14:39 schreef B_BOY het volgende:
[..]
men waarom ligt iedereen zolang in bed?
Watjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kom ook pas een kwartier geleden me nest uit zetten![]()
![]()
Daar wordt ze voor betaald.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef B_BOY het volgende:
beetje het werk op een ander afschuiven he.
wat mij betreft wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef stijgende_ster het volgende:
Hij mag toch ook TT-loos zijn?
precies, het meeste werk wat de modjes hier hebben is de dubbele sc topics sluiten enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Daar wordt ze voor betaald.![]()
en notes maken van mensen die niet lief zijn. 's nachts kan het trouwens behoorlijk zwaar zijn voor een mod met topics sluiten enzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
precies, het meeste werk wat de modjes hier hebben is de dubbele sc topics sluiten enzo![]()
ik heb geen vakantiequote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
eeeeen kinders wat gaan jullie doen zolang jullie nog vakantie hebben![]()
en wat is het?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef snopprinses het volgende:
oehyeah mn vriendje heeft een kadotje voor me
uitslapen enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Dribbel_ het volgende:
eeeeen kinders wat gaan jullie doen zolang jullie nog vakantie hebben![]()
mijn kadotje heeft een vriendje voor mequote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef snopprinses het volgende:
oehyeah mn vriendje heeft een kadotje voor me
oooomdat ik stage loop, en we van school de vrije dagen van het bedrijf moeten aanhouden. En dit bedrijf was alleen vorige week dicht.quote:
spannend...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:53 schreef snopprinses het volgende:
[..]
weet ik niet, krijg het pas vanavond, ben nu op stage
ik heb me eerste colleges 5 februari pas weerquote:Op maandag 2 januari 2006 14:54 schreef snopprinses het volgende:
[..]
oooomdat ik stage loop, en we van school de vrije dagen van het bedrijf moeten aanhouden. En dit bedrijf was alleen vorige week dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |