Ik eet wel vlees, maar geen garnalen.. Die vind ik eng, in welke staat ze ook verkeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef MaRySe het volgende:
ik wist t nu ook
eet je geen vlees? k ging zo een schaal kroepoek voor de tv brengen
en vegetarische vriendin zo van dat eet ik niet en ik nee dat is lekker joh
en toen ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ik eet wel vlees, maar geen garnalen.. Die vind ik eng, in welke staat ze ook verkeren.![]()
Ja kijk, jij zit in 4 havo, en ik in 3 havo enzo.. dus dat gaat beetje moeilijk he..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Paass mij eens even 8 luisteruren, dan ben je vanaf nu mijn Fok vriendinnetje![]()
Das kutquote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja kijk, jij zit in 4 havo, en ik in 3 havo enzo.. dus dat gaat beetje moeilijk he..![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
en wat betreft snacks:Kroket chipsBarbeque Ham snoep Drop ijs Caramel ijs enzo koekjes Chcolade bisquites chocola Wit met noten.![]()
Ja dat wist ik, hebben ongebakken kroepoek thuis. Ik dacht gewoon dat het kroepoek was met smaak garnaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
En dat het ongeveer 20x uitzet als je het bakt, je hebt dus maar een ministukje nodig voor zo'n lange plak kroepoek![]()
ff pimpen met zinloze feitjes
gezondheidquote:
Ontbijtze!quote:
Posten!quote:
Van de vakantie van saaw!quote:
*checktquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef saaw het volgende:
hm ze zijn allemaal veels te groot en ben te lui om alles te resizen, komt nog wel eens
2 kleintjes in fobo
*Kijkt in fotoboekquote:Op maandag 2 januari 2006 16:10 schreef saaw het volgende:
hm ze zijn allemaal veels te groot en ben te lui om alles te resizen, komt nog wel eens
2 kleintjes in fobo
het orgineel op *nickname*.nlquote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
hmmm... vind hem tegenvallen
Ook net uit bed dusquote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben brak
Gister naar Irish PUB geweest.
Daarna nog gewoon cafe
isse niet veel hoor, hoogstens onafgemaakte dingenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dan moet ik binnenkort eens een kijkje nemen op die site van je.
Achja een kijkje nemen kan nooit kwaadquote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
isse niet veel hoor, hoogstens onafgemaakte dingen
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja een kijkje nemen kan nooit kwaad
Heb je je theorie gehaald ?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef snopprinses het volgende:
beh baas is naar huis..dus zitten we hier met 2 stagaires
jahquote:Op maandag 2 januari 2006 16:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je je theorie gehaald ?
Ja dat kun je zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dat wachten op die uitslag is wel verschrikkelijk zeg!
[..]
Ik heb net soep opquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
ik heb honger
uitknijpenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb een gezwel in mijn neus'T is niet te zien aan de buitenkant maar er zit een bobbel
Niet,quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Soep dat is toch veel te weinig
En wie ben jijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
hahaha je hebt mn avatar nog steedsRAwrrrr
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbelquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Gabry het volgende:
[..]
hahaha je hebt mn avatar nog steedsRAwrrrr
Bel 112quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbel![]()
waarom?quote:
mMmm vraag het in Seksualiteitquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
het is geen puistje. Het is echt een andere bobbel![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef Gabry het volgende:
[..]
mMmm vraag het in Seksualiteit
Daar weten ze wel raad met bobbels
quote:
Wat een pimp is je oomquote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, daar hebben mijn oom en tante wel voor gezorgd
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |