neequote:
Oiquote:
Hey! Je poema is bevallen?quote:
en hoe heet de kleine?quote:
geen spierpijn van t neuken?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Heerlijke nacht () gehad, nu lekker genieten van bak
met oliebollen
Hmmm... klinkt alsof er hier iemand prettige sex heeft gehad...quote:Op maandag 2 januari 2006 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Heerlijke nacht () gehad, nu lekker genieten van bak
met oliebollen
+2 constructiefquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
Ben al tijdje geen single hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt alsof er hier iemand sex heeft gehad...
Waar moet dat naartoe met deze reeks??
Ja, dat kan echt niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je zet hem ook gewoon schaamteloosquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
schopje SEX?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een boekje opendoen hoorquote:
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ookquote:
neeeeh dan krijgen we pieter op bezoekquote:
Er is een SC nog hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ook) vrolijk op los postten... Maar dat is tegenwoordig gesloten.
S en zijn dinnetje?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ook) vrolijk op los postten... Maar dat is tegenwoordig gesloten.
Welnee, die hangt tegenwoordig alleen maar in topics over parenclubs uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeeh dan krijgen we pieter op bezoek
Dat zijn opgekropte spanningen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb trouwens gigantische last van m'n nek
Waar dat nou weer vandaan komt?
Het zaad zit nu zelfs al in je hoofd.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, ze heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
S en zijn dinnetje?
Volgens mij ben jij in de war![]()
Happy NY WS!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef webspider het volgende:![]()
Iets met geluk en een nieuwjaar enzo!
Kut, werken.
Die zijn aan het werkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
Waar zijn de drama's gebleven?
niet zoveel neukenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zaad zit nu zelfs al in je hoofd.
Je zit vol![]()
wat moet ie daar dan? hij en een paarquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, die hangt tegenwoordig alleen maar in topics over parenclubs uit.
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zaad zit nu zelfs al in je hoofd.
Je zit vol![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar gauw kwijt zien te raken
Weer een heel jaar SC's volbaggeren!quote:
Ik zal het zeggen tegen mijn vriendinquote:
Volgens mij niet. Of ik heb het allemaal heel erg verkeerd begrepen...quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
S en zijn dinnetje?
Volgens mij ben jij in de war![]()
Ja daar hebben we het gister al lang zat over gehad.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar gauw kwijt zien te raken
Ik wil dit jaar minimaal 10.000 posts halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Weer een heel jaar SC's volbaggeren!
Jij neukt liever niet?quote:
Dat had ik dit jaar alquote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wil dit jaar minimaal 10.000 posts halen.
Je hoeft er niet dagelijks over te beginnen.quote:
Niet best dusquote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja daar hebben we het gister al lang zat over gehad.
Maar ik wist niet dat het al in je hoofd zat![]()
Om dat te beantwoorden heb je ervaring nodig met het begrip neuken.!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet dagelijks over te beginnen.![]()
Neequote:Op maandag 2 januari 2006 13:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Of ik heb het allemaal heel erg verkeerd begrepen...
Ik heb nog maar genoeg te doenquote:
Jawel, ik ben een voorstel voor een afstudeerscriptie aan het schrijven.quote:
Het is inderdaad niet leuk om dagelijks over niet-neuken te beginnenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet dagelijks over te beginnen.![]()
dat wel, de SC vol te baggerenquote:
dan moet je het maar over neuken gaan hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet leuk om dagelijks over niet-neuken te beginnen![]()
En dat al zo snel in het nieuwe jaar !quote:
Een goed begin!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kheb wat moeite met concentreren vandaag...![]()
Ik doe mee met dat spelquote:
* trekt een blikkie cola openquote:
zit hier lekker aan de zoethouttheequote:
Je doet toch maar half werk vandaag?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alleen de toevoeging "is het halve werk" gaat vandaag even niet op...![]()
Da's het mooie van zo'n nieuw jaar: een nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef webspider het volgende:
[..]
En dat al zo snel in het nieuwe jaar !![]()
Zoethoutthee? Klinkt nou niet echt aantrekkelijk.quote:
Een kwart wellicht...quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Je doet toch maar half werk vandaag?
Ach Rita is toch met vakantie, dus wat maakt het uit.quote:
je moest eens weten hoe lekker dat dat isquote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zoethoutthee? Klinkt nou niet echt aantrekkelijk.![]()
Ik moet er niet aan denken dat mn exen me op 1 januari gaan bellen onder het motto: Hey, nieuwe kansen?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Da's het mooie van zo'n nieuw jaar: een nieuwe ronde, nieuwe kansen!!!![]()
Staat een topic over een ex met een kindquote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mn exen me op 1 januari gaan bellen onder het motto: Hey, nieuwe kansen?
Nu klink je als een ambtenaarquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Staat een topic over een ex met een kind
zou dat leuker zijn?
Waar?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zou dat leuker zijn?
Je zal het maar hebben!quote:
Gewoon reageren met: Nee, maar ik ben wel in voor oppervlakkige sex!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mn exen me op 1 januari gaan bellen onder het motto: Hey, nieuwe kansen?
Voor de omstanders? Ik denk het welquote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
zou dat leuker zijn?
t is zeker niet prettigquote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je zal het maar hebben!
Een ongepland kind![]()
Een ongepland kind waarbij de relatie ook al over is![]()
Bizar
Echt?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Ynske het volgende:
t is zeker niet prettig
zo kan joey het topic ook vinden erg vriendelijk van je ynsquote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ongewenst zwanger en relatie uit...toch vertellen?
Ik wilde al niet over Joey beginnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo kan joey het topic ook vinden erg vriendelijk van je yns
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
zo kan joey het topic ook vinden erg vriendelijk van je yns
Zie mijn laatste post daar maarquote:Op maandag 2 januari 2006 14:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is zeker niet prettig
maar t is wel zo fair als je t m verteld
en dan ook verteld hoe jij ertegenoverstaat
Na het verwarren van mensen met onnavolgbare autovergelijkingen danquote:Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef Ynske het volgende:
[..]mijn eerste vriendelijke daad dit jaar
Die was inderdaad briljantquote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Na het verwarren van mensen met onnavolgbare autovergelijkingen dan.
daar moest ik ook wel even om lachenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik werd vorige week vrijdag gebeld door mn ex: of we in het nieuwe jaar weer een keertje gingen afspreken!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Je bent tenminste duidelijk geweestquote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik werd vorige week vrijdag gebeld door mn ex: of we in het nieuwe jaar weer een keertje gingen afspreken!
En die gozer die ik laatst zo goed had afgewimpeld per sms, heeft me per sms toch nog even een gelukkig nieuwjaar gewenst (met de mededeling dat ie nog steeds aan me denkt).
Ja... zo gaan die dingen!![]()
Wat lievquote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
En die gozer die ik laatst zo goed had afgewimpeld per sms, heeft me per sms toch nog even een gelukkig nieuwjaar gewenst (met de mededeling dat ie nog steeds aan me denkt).
sommige vrouwen kunnen het welquote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent tenminste duidelijk geweest
goed hequote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je kan gewoon kiezen met wie je niet uit wilquote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik werd vorige week vrijdag gebeld door mn ex: of we in het nieuwe jaar weer een keertje gingen afspreken!
Je bent een slet, dat scheelt.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Gewoon reageren met: Nee, maar ik ben wel in voor oppervlakkige sex!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... dat was mn favoriete nieuwjaars-sms-je: "Wil je mijn pretslet zijn voor 2006?"quote:
De expert aan het woordquote:Op maandag 2 januari 2006 14:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon reageren met: Nee, maar ik ben wel in voor oppervlakkige sex!![]()
(c) Airwin![]()
quote:
Uiteraard is dit alleen maar jaloezie dat je me voor was, dat begrijp je toch zeker wel?quote:
Deed hij dat maar eens bij MissMSX, zijn wij van al het gedraai verlostquote:
Je bent nog lerende. Jouw tijd komt nog wel!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard is dit alleen maar jaloezie dat je me voor was, dat begrijp je toch zeker wel?.
*noteert*quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent nog lerende. Jouw tijd komt nog wel!![]()
het gedraai is juist het leukste gedeeltequote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef webspider het volgende:
[..]
Deed hij dat maar eens bij MissMSX, zijn wij van al het gedraai verlost![]()
Vooral de reacties erop!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
het gedraai is juist het leukste gedeelte
pretsletquote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeh ja... dat was mn favoriete nieuwjaars-sms-je: "Wil je mijn pretslet zijn voor 2006?"
Stukken origineler (al was het dan mijn eigen uitvinding) dan de overigen: "Een heel geil 2006" en "En dat we maar veel sex mogen hebben in 2006" etc. etc. etc.![]()
Daar weet jij alles van hequote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
quote:
jaquote:
Playing the game of luuuuv...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
jamaar draaien doe je met zijn twee-en..
Daar doe ik nog niet aan hoor. Alleen als ik echt verliefd ben....quote:
Dank u, dank u. Ik heb voorspeld dat de pretslet helemaal hot wordt in 2006.quote:
Combo'tje doen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik heb voorspeld dat de pretslet helemaal hot wordt in 2006.![]()
(mn voorspelling voor 1999 is ook uitgekomen, dus ik verwacht er erg veel van).
Niet en plein publiquequote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wat voorspelde jij in 1999?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
(mn voorspelling voor 1999 is ook uitgekomen, dus ik verwacht er erg veel van).
Dat hoort erbijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
En zo nu en dan loop je daarbij een blauwtje!![]()
sexquote:
Wie niet waagt, die niet wint !quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Pft...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ex ?? Wat is dat ?? Kan je dat eten ??quote:Op maandag 2 januari 2006 14:14 schreef Mokster het volgende:
Goh, had je me nou maar niet afgewezen...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dat hier niet kan posten...![]()
Posten kan altijd, het kan hooguit zo zijn dat je na die post hier niet meer welkom bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Natuuuuurlijk wel!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Diverse andere mensen welquote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kramp in je vingers ineensquote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo: Niet zoveel vingergymnastiek!quote:
Ik ben trots op je!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Diverse andere mensen wel. Zie [R&P SC] We gaan nu weer normaal doen!.
is dat vingeren terwijl je op je kop staat?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:47 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik zeg nog zo: Niet zoveel vingergymnastiek!![]()
Mijn eerste geassisteerde blauwtjequote:
Use your imaginationquote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
is dat vingeren terwijl je op je kop staat?
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn eerste geassisteerde blauwtje.
Blauwe M&M'squote:Op maandag 2 januari 2006 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Ok, ok...
Hier dan (Andy R. was de scharrel van de vertelster... en zijn blondine zijn vriendin uiteraard):
[...] Op het feest waren mijn gezelschap en ik al snel in de stemming. Vriendin Z.v.v.Z. was al aardig op niveau toen de kurken knalden en begon zich te irriteren aan alle onbekenden die ons alle goeds wensten alsof ze de beste vrienden waren.
Onder invloed van alle bubbels had ze een eigen slogan bedacht die ze te pas en te onpas scandeerde.
Na het zoveelste glas champagne stond ik ineens oog in oog met Andy R. en zijn blondine.
Met een pokerface stelde hij me voor maar de dame keek me allesbehalve innemend aan. Het gesprek viel al snel stil en ik wilde net gaan zeggen dat ik even bij de bar ging kijken toen de lamme gestalte van Z.v.v.Z. met in elke hand een glas champagne aan kwam strompelen.
Zonder enig gevoel voor situatie wurmde ze zich tussen ons in, keek de blondine aan met een blik van ‘en wie ben jij?’ en gaf hun beiden haar persoonlijke nieuwjaarswens door:
Anaal wordt het helemaal in 1999!
Daarna struikelde ze over haar eigen voeten en stortte volledig laveloos ter aarde.
Ik heb de situatie aangegrepen door me over haar te ontfermen.
Andy R. en de blondine heb ik die avond niet meer gezien maar ik hoorde later dat ze bekvechtend op het parkeerterrein waren gesignaleerd.
Hoiquote:
Geniaal! Wat ik je brom.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
Ok, ok...
Hier dan (Andy R. was de scharrel van de vertelster... en zijn blondine zijn vriendin uiteraard):
[...] Op het feest waren mijn gezelschap en ik al snel in de stemming. Vriendin Z.v.v.Z. was al aardig op niveau toen de kurken knalden en begon zich te irriteren aan alle onbekenden die ons alle goeds wensten alsof ze de beste vrienden waren.
Onder invloed van alle bubbels had ze een eigen slogan bedacht die ze te pas en te onpas scandeerde.
Na het zoveelste glas champagne stond ik ineens oog in oog met Andy R. en zijn blondine.
Met een pokerface stelde hij me voor maar de dame keek me allesbehalve innemend aan. Het gesprek viel al snel stil en ik wilde net gaan zeggen dat ik even bij de bar ging kijken toen de lamme gestalte van Z.v.v.Z. met in elke hand een glas champagne aan kwam strompelen.
Zonder enig gevoel voor situatie wurmde ze zich tussen ons in, keek de blondine aan met een blik van ‘en wie ben jij?’ en gaf hun beiden haar persoonlijke nieuwjaarswens door:
Daarna struikelde ze over haar eigen voeten en stortte volledig laveloos ter aarde.
Ik heb de situatie aangegrepen door me over haar te ontfermen.
Andy R. en de blondine heb ik die avond niet meer gezien maar ik hoorde later dat ze bekvechtend op het parkeerterrein waren gesignaleerd.
Hij liever dan ik . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 14:51 schreef Mokster het volgende:
wat een geluk dan maar dat die kleine er volgend jaar niet meer inzitquote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef petitlapin het volgende:
en, heeft iedereen zich goed geamuseerd met oudjaar.
'k ben naar vuurwerk gaan kijken en de kleine is zich denk ik rotgeschrokken, wat een beweging in mijn buik tijdens die knallen. is niet voor herhaling vatbaar, is gewoon pijnlijk .
Misschien is ze dan weer zwanger.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat een geluk dan maar dat die kleine er volgend jaar niet meer inzit
dan is het iig niet deze die dr gaat trappenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien is ze dan weer zwanger.![]()
inderdaad, ze mag gerust komen ... ik denk trouwens niet dat ik het trek tot maart, de gynaecoloog denkt het ook niet. In februari mag ze van mij gerust komenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Ynske het volgende:
wat een geluk dan maar dat die kleine er volgend jaar niet meer inzit
hehe, daar zeg je iets, zou wel kunnen, maar dan toch niet hoogzwanger, dan zou ik na deze kleine wel heel snel er weer aan beginnenquote:
Dat word dus na maart als een idioot de pil slikkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef petitlapin het volgende:
is niet voor herhaling vatbaar, is gewoon pijnlijk .
en feb alquote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad, ze mag gerust komen ... ik denk trouwens niet dat ik het trek tot maart, de gynaecoloog denkt het ook niet. In februari mag ze van mij gerust komen![]()
en, hoe heb jij nieuwjaar gevierd, met je nieuwe vriend ?![]()
Als deze in februari geboren wordt kun je ergens in april/mei makkelijk weer zwanger zijn. Met oud en nieuw ben je dan weer hoogzwanger.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hehe, daar zeg je iets, zou wel kunnen, maar dan toch niet hoogzwanger, dan zou ik na deze kleine wel heel snel er weer aan beginnen![]()
ik ken iemand die was na 6 weken alweer zwanger van nr 2quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hehe, daar zeg je iets, zou wel kunnen, maar dan toch niet hoogzwanger, dan zou ik na deze kleine wel heel snel er weer aan beginnen![]()
Ze is toch geen echt konijn? Of wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als deze in februari geboren wordt kun je ergens in april/mei makkelijk weer zwanger zijn. Met oud en nieuw ben je dan weer hoogzwanger.![]()
we zijn er werkelijk klaar voorquote:
Die nick zal vast wel ergens op zijn gebaseerd!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze is toch geen echt konijn? Of wel?
Konijnen werpen iets snellerquote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
zolang het maar geen Plato, Tranceptor of Ingmar wordquote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef petitlapin het volgende:
[..]
we zijn er werkelijk klaar voor![]()
en de naam ligt vast, we zijn na lange nachtelijke onderhandelingen tot een agreement gekomen, het was niet eenvoudig. maar die verklap ik nog niet.
Offline praten kan nietquote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die nick zal vast wel ergens op zijn gebaseerd!
Ooit wel es Alien gezien ??quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef petitlapin het volgende:
'k ben naar vuurwerk gaan kijken en de kleine is zich denk ik rotgeschrokken, wat een beweging in mijn buik tijdens die knallen. is niet voor herhaling vatbaar, is gewoon pijnlijk .
zegquote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat is er mist met Plato?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
zolang het maar geen Plato, Tranceptor of Ingmar word
Heb jij eigenlijk een MSX, of MSX2 ?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef timbob het volgende:
[..]
zeg
heb je nou echt niks beters te doen op je werk?
Plato zorgt voor slecht zichtquote:
Ik heb een MSX en een MSX2 gehad.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk een MSX, of MSX2 ?
Ik ben online, en ik praat....quote:
Hoeveel namen krijgt ze er ?? Toch niet ééntje, hč ??quote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef petitlapin het volgende:
en de naam ligt vast, we zijn na lange nachtelijke onderhandelingen tot een agreement gekomen, het was niet eenvoudig. maar die verklap ik nog niet.
dat doe je een meisje in deze eeuw niet aanquote:
toch wel, één naamquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef ThunderChild het volgende:
Hoeveel namen krijgt ze er ?? Toch niet ééntje, hč ??![]()
Dat zeggen ze vast niet in het nederlandsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef petitlapin het volgende:
hoe zeggen ze dat in het nederlands : we hebben de kerk in het midden gehouden, niemand van de familie moet klagen
maria/mariequote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef petitlapin het volgende:
het is geen fransklinkende naam, noch een echte nederlands/vlaamse naam, noch spaans
hoe zeggen ze dat in het nederlands : we hebben de kerk in het midden gehouden, niemand van de familie moet klagen
Het is voor een meisje inderdaad een wat bizarre naam. Maar ach, Pallas Athene en Aphrodite zijn ook mooie namen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe je een meisje in deze eeuw niet aan
dat recht moet behouden blijven voor vorige eeuwers
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch wel, één naam, kort maar krachtig
"slet" ?quote:het is geen fransklinkende naam, noch een echte nederlands/vlaamse naam, noch spaans
nee, maar in vlaanderen zeggen ze dat toch, niet in nederland? 'de kerk in het midden houden'. Wil zeggen een soort compromis sluiten waarbij je niemand tegen de schenen schoptquote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Ynske het volgende:
maria/marie
net als Johan/Johannes
hechten jullie veel waarde aan de kerk?
Aphroditequote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is voor een meisje inderdaad een wat bizarre naam. Maar ach, Pallas Athene en Aphrodite zijn ook mooie namen.![]()
Anastasia is niet Grieks, dat is Russisch.quote:
goedzo, marie is nietsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar in vlaanderen zeggen ze dat toch, niet in nederland? 'de kerk in het midden houden'. Wil zeggen een soort compromis sluiten waarbij je niemand tegen de schenen schopt
en nee, marie of varianten zijn afgevoerd, misschien voor de volgende als ik mijn wil kan doordrijven
en dan blijkt je dochter een lelijk scharminkel te zijnquote:
Hadden we het over Grieks ?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Anastasia is niet Grieks, dat is Russisch.![]()
Ik ken eerlijk gezegd niemand die Adonis heet.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dan blijkt je dochter een lelijk scharminkel te zijn![]()
tzelfde met mensen die hun zoon adonis noemen, no thanks![]()
Nou, je bent weer lekker voor je kleine meid . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef petitlapin het volgende:
en dan blijkt je dochter een lelijk scharminkel te zijn![]()
nee, zelfs dat niet, ik hou van fransklinkende namen, mijn man is daar niet zo voor te vinden. Ik vind echte vlaamse namen wel mooi, maar die krijgt de famile van mijn vader echt niet deftig uitgesproken en de keuzes van mijn man waren dan toch niet dat, en een spaanse naam kiezen, lijkt me nogal vergezocht, al is een groot deel van de famile van mijn man van die kanten.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
goedzo, marie is niets
je bedoelt eigenlijk te zeggen dat je een naam gekozen hebt die geen herleiding is van de namen van een van jullie ouders, waardoor de rest zich achtergesteld voelt
't is niet echt stalken als ik m'n aanwezigheid duidelijk maak toch?quote:
Dat vind ik een beetje vergezocht voor de naamkeuze van een kindquote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef petitlapin het volgende:
nee, zelfs dat niet, ik hou van fransklinkende namen, mijn man is daar niet zo voor te vinden. Ik vind echte vlaamse namen wel mooi, maar die krijgt de famile van mijn vader echt niet deftig uitgesproken en de keuzes van mijn man waren dan toch niet dat, en een spaanse naam kiezen, lijkt me nogal vergezocht, al is een groot deel van de famile van mijn man van die kanten.
luna kan nog, de andere twee vind ik nietsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
Hmm ik vind iets als Luna, Aidan, Nimue mooier dan de oer hollandsenamen
Welja, waarom geen Mr. Bigquote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
Aidan
Ik vind dat Nederlandse kinderen Nederlandse namen moeten krijgen. Als ik het in dit land voor het zeggen had dan zouden namen als Wesley, Rodney, Priscilla en Sylvana niet meer bij de burgerlijke stand geaccepteerd worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Ynske het volgende:
Hmm ik vind iets als Luna, Aidan, Nimue mooier dan de oer hollandsenamen
En iets als 'heeee, jij daar'?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
luna kan nog, de andere twee vind ik niets![]()
kweet niet, je kiest een naam toch omdat JIJ en je man m mooi vinden, als het een amerikaanse naam is die jullie beiden mooi vindne hoeft dat toch niet af te vallen omdat je daar geen binding mee hebt (met t land bedoel ik dan)quote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, zelfs dat niet, ik hou van fransklinkende namen, mijn man is daar niet zo voor te vinden. Ik vind echte vlaamse namen wel mooi, maar die krijgt de famile van mijn vader echt niet deftig uitgesproken en de keuzes van mijn man waren dan toch niet dat, en een spaanse naam kiezen, lijkt me nogal vergezocht, al is een groot deel van de famile van mijn man van die kanten.
Ah .. dan heb je dus:quote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlandse kinderen Nederlandse namen moeten krijgen.
ergens geef ik je wel gelijk, sommigen gaan echt te ver met hun naamkeuzequote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind dat Nederlandse kinderen Nederlandse namen moeten krijgen. Als ik het in dit land voor het zeggen had dan zouden namen als Wesley, Rodney, Priscilla en Sylvana niet meer bij de burgerlijke stand geaccepteerd worden.
Of nog erger: je kind Maikel noemen, omdat je niet weet dat die naam als Michael gespeld dient te worden.![]()
dus voor jou moeten de boeren hylke en sietse maar weer komenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind dat Nederlandse kinderen Nederlandse namen moeten krijgen. Als ik het in dit land voor het zeggen had dan zouden namen als Wesley, Rodney, Priscilla en Sylvana niet meer bij de burgerlijke stand geaccepteerd worden.
Of nog erger: je kind Maikel noemen, omdat je niet weet dat die naam als Michael gespeld dient te worden.![]()
Je vergeet Joris en Corneel. Die hebben baarden (nou ja, na de puberteit dan).quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah .. dan heb je dus:
Jan, Piet, Kees, Klaas, Cor, Sjaak (etc)
Marie, Willemijn, Ada, Tina, Lenie (etc)
Nee dat is lekker veel keus![]()
Je hebt ook andere Nederlandse namen als Maarten, Wouter, Michiel, Maartje, Sanne etc.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah .. dan heb je dus:
Jan, Piet, Kees, Klaas, Cor, Sjaak (etc)
Marie, Willemijn, Ada, Tina, Lenie (etc)
Nee dat is lekker veel keus![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je vergeet Joris en Corneel. Die hebben baarden (nou ja, na de puberteit dan).
houd je er wel nog rekening mee dat de amerikanen m ook uit moeten kunnen spreken? jullie gingen daar toch wonen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ergens geef ik je wel gelijk, sommigen gaan echt te ver met hun naamkeuze, en die voorbeelden zijn echt verschrikkelijk ...
ik hoop dat je de naam van mijn meid nog zal kunnen accepteren![]()
Dat is beter dan namen uit televisieseries overnemen zoals sommige mensen doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
dus voor jou moeten de boeren hylke en sietse maar weer komen
en niet te vergeten de jan, jaap, kees, bart en frank
om t maar niet te hebben over de maria, eva, wilma en miep
ergens vind ik het goed als een kind een internationale naam heeft, die iedereen over heel de wereld goed kan uitspreken, en die iedereen onmiddellijk herkent, bijvoorbeeld bij marie, of maryquote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Ynske het volgende:
kweet niet, je kiest een naam toch omdat JIJ en je man m mooi vinden, als het een amerikaanse naam is die jullie beiden mooi vindne hoeft dat toch niet af te vallen omdat je daar geen binding mee hebt (met t land bedoel ik dan)
Moet je 'm neerzetten (mailen mag ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef petitlapin het volgende:
"Miep miep ... Zoeff!"quote:Op maandag 2 januari 2006 15:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is beter dan namen uit televisieseries overnemen zoals sommige mensen doen.
das toch juist tof, een naam die ze gewoon echt niet uit kunnen sprekenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
houd je er wel nog rekening mee dat de amerikanen m ook uit moeten kunnen spreken? jullie gingen daar toch wonen?
marie, gaat op zijn amerikaans als merrie uitgesproken wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ergens vind ik het goed als een kind een internationale naam heeft, die iedereen over heel de wereld goed kan uitspreken, en die iedereen onmiddellijk herkent, bijvoorbeeld bij marie, of mary. Mijn meid zal in verschillende landen opgroeien, dus ...
bij de definitieve naam zijn we hierin ook geslaagd, vind ik toch![]()
geduld is een mooie deugdquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef ThunderChild het volgende:
Moet je 'm neerzetten (mailen mag ook), dan kunnen we er over oordelen . . .
![]()
![]()
jah das waar, dat ken ik, dat geeft leuke momentenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef timbob het volgende:
[..]
das toch juist tof, een naam die ze gewoon echt niet uit kunnen spreken
altijd leuk als ze m'n achternaam proberen uit te spreken op een vliegveld bv.
Je bent niet online bij mijquote:
in het engels is het Mary, en dat vind ik heel mooi, ik had ze héél graag deze naam gegeven, maar het mocht niet zijn ...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Ynske het volgende:
marie, gaat op zijn amerikaans als merrie uitgesproken worden
dus echt internationaal kan ik het niet noemen
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef petitlapin het volgende:
Shit! Weer niet gelukt . . .quote:
en dan alles aan 'm vragen?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als ik later al kinderen neemdan noem ik het kind "Google"
Be original, will ya ??quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
Als ik later al kinderen neemdan noem ik het kind "Google"
![]()
Ook dat, en hopen dat ie net zo succesvol wordt als de oprichters van de betreffende zoekmachinequote:
Voor een kind moet je wel eerst een vrouw tot je beschikking hebben he, of ga je gelijk adopteren?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ook dat, en hopen dat ie net zo succesvol wordt als de oprichters van de betreffende zoekmachine![]()
"MSN Search, eten!"quote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, altavista, das een leuke naam
ilse zou wel kunnen opzich
yahoo.
msn search
fok natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 15:34 schreef timbob het volgende:
[..]
nee, altavista, das een leuke naam
ilse zou wel kunnen opzich
yahoo.
msn search
Dat kan niet als man alleen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor een kind moet je wel eerst een vrouw tot je beschikking hebben he, of ga je gelijk adopteren?![]()
Aan een en ander wordt gewerktquote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Voor een kind moet je wel eerst een vrouw tot je beschikking hebben he, of ga je gelijk adopteren?![]()
dies vast al geclaimdquote:
Als vrouw zijnde kan dat wel . . .quote:
nee ? ik dacht dat dat nu al kon ... en een vrouw alleen ?quote:
Klopt, pure discriminatie.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan dat wel . . .
die zoekt ie wel op googlequote:Op maandag 2 januari 2006 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
de kindjes van danny en knorretjequote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
dies vast al geclaimd
maak er dan gewoon FireFox van
offeh Talpa
Het is: Als vrouw OF vrouw zijndequote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde kan dat wel . . .
Jongen, ga eerst aan je originaliteit werken voordat je uberhaupt aan dat grut gaat denken . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik noem mijn kind later "Tweakers" of "Apple"
vergeet neef weblog nietquote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
de kindjes van danny en knorretjeforum en frontpage
Ik heb gehoord dat je kindmaakmachines kunt importeren vanuit Rusland of Polenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef timbob het volgende:
[..]
die zoekt ie wel op google [afbeelding]
Ik zie een causaal verband tussen degenen die die namen voorstellen en de mate waarin zij hopeloos op zoek zijn naar een vriendin / vrouw...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Jongen, ga eerst aan je originaliteit werken voordat je uberhaupt aan dat grut gaat denken . . .![]()
![]()
http://www.bride.ruquote:Op maandag 2 januari 2006 15:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je kindmaakmachines kunt importeren vanuit Rusland of Polen![]()
Het gaat er toch ook om dat jullie als ouders de naam mooi / leuk vinden.. Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. Mijn vriendin noemde haar dochter Anneloes.. opa en oma vonden het verschrikkelijk..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in het engels is het Mary, en dat vind ik heel mooi, ik had ze héél graag deze naam gegeven, maar het mocht niet zijn ...
misschien voor de tweede dochter![]()
Wat is je conclusie?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie een causaal verband tussen degenen die die namen voorstellen en de mate waarin zij hopeloos op zoek zijn naar een vriendin / vrouw...![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb gehoord dat je kindmaakmachines kunt importeren vanuit Rusland of Polen![]()
Wie de schoen past...quote:
t gaat niet om t capabel zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Het is: Als vrouw OF vrouw zijnde
Anyway: Slaat natuurlijk nergens op. Net alsof een man alleen niet capabel genoeg zou zijn om voor een geadopteerd kind te zorgen![]()
Hoi en strijk zequote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
Jezus wat gaat dit topic ook weer snel zeg...sta ik te strijken (wat een ontiegelijk vervelend karwei is dat !!)kan ik weer teruglezen...
gewoon kleren kopen die je niet hoeft te strijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook om dat jullie als ouders de naam mooi / leuk vinden.. Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. Mijn vriendin noemde haar dochter Anneloes.. opa en oma vonden het verschrikkelijk..
Nu zijn ze er inmiddels aan gewend hoor...
Jezus wat gaat dit topic ook weer snel zeg...sta ik te strijken (wat een ontiegelijk vervelend karwei is dat !!)kan ik weer teruglezen...
Daar heeft de wet bij kinderen het een en ander over te melden.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat niet om t capabel zijn
het gaat om de penetratie
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef Ynske het volgende:
het gaat om de penetratie![]()
vertellquote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar heeft de wet bij kinderen het een en ander over te melden.
Bij adopteren hoeft het nou juist niet om penetratie te gaan. Wel een beetje blijven opletten.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat om de penetratie
Vanavond weer!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:42 schreef nixxx het volgende:
Strijkenleuk karweitje... doe het zelf praktisch nooit
juist welquote:Op maandag 2 januari 2006 15:43 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Bij adopteren hoeft het nou juist niet om penetratie te gaan. Wel een beetje blijven opletten.![]()
het heeft wel iets rustgevends..strijken..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist wel
ze verwachten dat wij vrouwen minder snel een klein kind zullen penetreren dan dat de man doet
Bij mij is het één en al frustratie meestalquote:Op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
het heeft wel iets rustgevends..strijken..
ik weet het, je kan nooit voor iedereen goed doen, maar mijn man wou geen Marie/Mary; En ik vind dat je als ouder toch wel rekening mag houden met de ander.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
Het gaat er toch ook om dat jullie als ouders de naam mooi / leuk vinden.. Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen. Mijn vriendin noemde haar dochter Anneloes.. opa en oma vonden het verschrikkelijk..
Nu zijn ze er inmiddels aan gewend hoor...
Ik luister altijd naar System of a Down als ik strijk. Weinig rustgevends kan ik je vertellen!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
het heeft wel iets rustgevends..strijken..
Dekbedovertrekken...bléh!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:41 schreef Ynske het volgende:
gewoon kleren kopen die je niet hoeft te strijken
Ach, als je dat risico echt serieus neemt laat je geen enkele alleenstaande nog adopteren. Er zijn meer dan voldoende gevallen van misbruik door vrouwen bekend om dat toch echt meer dan een statistische uitzondering te maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
juist wel
ze verwachten dat wij vrouwen minder snel een klein kind zullen penetreren dan dat de man doet
dekbedovertrekken strijk ik ook altijd, al is het soms zo nutteloos, maar slapen in een pasgestreken dekbed is zo leuk en frisquote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
Dekbedovertrekken...bléh!
En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het een ongestreken dekbedovertrek..dat slaapt echt niet lekker..
![]()
Nooit last van gehad, ik slaap altijd wel . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het een ongestreken dekbedovertrek..dat slaapt echt niet lekker..
![]()
Heb je me stiekem geblocked ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar System of a Down als ik strijk. Weinig rustgevends kan ik je vertellen!![]()
Dat is het allerlaatste dat ik zou strijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Als ik mijn dekbedovetrek probeer te strijken dan zitten er na afloop meer kreukels in dan van te voren...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
![]()
Munchausen by proxy!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn meer dan voldoende gevallen van misbruik door vrouwen bekend om dat toch echt meer dan een statistische uitzondering te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |