Wat is de toegevoegde waarde van het wel vertellen. Zo te lezen heb jij je beslissing toch al genomen. Wanneer hij het ook niet zou willen houden verandert er feitelijk niets, en zou hij dat wel willen levert het alleen maar extra gezeik op.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef Klare het volgende:
Maar het is wel zijn 'kindje' en niks zeggen voelt ook oneerlijk. Ik weet het echt niet!
Want?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:35 schreef Woessssj het volgende:
Ik vind niet dat hij dat recht heeft.
Hier zit ook wel weer wat in.....Hangt idd een beetje van de verstandhouding af...Stelde t überhaupt iets voor?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:41 schreef Herkauwer het volgende:
Als je het niet wilt houden dan moet je niets zeggen, scheelt een hoop gezeur. Ik zou het ook niet hoeven weten, zeker niet bij zo'n korte relatie.
Fijn dat ik dat recht heb, maar dan hoef ik er nog geen gebruik van te maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:44 schreef Ynske het volgende:
Je hebt samen een relatie gehad, je hebt samen het bed gedeeld
dus heb je er recht op om te weten dat je de ander zwanger hebt gemaakt.
Ik denk niet dat alleen mannen er zo over denken. Als een vrouw het niet vertelt aan een man is dat dus vergelijkbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:44 schreef Ynske het volgende:
Ik snap niet dat er mannen zijn die er zo luchtig over denken.
Ik dacht van wel, het was erg heftig allemaal (compleet met houden van) en opeens was het afgelopen. Geen ruzie ofzo....gewoon afgelopen. Maar dat is weer een heel ander verhaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:44 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Hier zit ook wel weer wat in.....Hangt idd een beetje van de verstandhouding af...Stelde t überhaupt iets voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |