neequote:
Oiquote:
Hey! Je poema is bevallen?quote:
en hoe heet de kleine?quote:
geen spierpijn van t neuken?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Heerlijke nacht () gehad, nu lekker genieten van bak
met oliebollen
Hmmm... klinkt alsof er hier iemand prettige sex heeft gehad...quote:Op maandag 2 januari 2006 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
Oi
Heerlijke nacht () gehad, nu lekker genieten van bak
met oliebollen
+2 constructiefquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
Ben al tijdje geen single hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... klinkt alsof er hier iemand sex heeft gehad...
Waar moet dat naartoe met deze reeks??
Ja, dat kan echt niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je zet hem ook gewoon schaamteloosquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
tvp
schopje SEX?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een boekje opendoen hoorquote:
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ookquote:
neeeeh dan krijgen we pieter op bezoekquote:
Er is een SC nog hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ook) vrolijk op los postten... Maar dat is tegenwoordig gesloten.
S en zijn dinnetje?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er was daar een topic waarin S. en zijn dinnetje (ok, en ik ook) vrolijk op los postten... Maar dat is tegenwoordig gesloten.
Welnee, die hangt tegenwoordig alleen maar in topics over parenclubs uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeeh dan krijgen we pieter op bezoek
Dat zijn opgekropte spanningen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb trouwens gigantische last van m'n nek
Waar dat nou weer vandaan komt?
Het zaad zit nu zelfs al in je hoofd.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, ze heeft helemaal gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
S en zijn dinnetje?
Volgens mij ben jij in de war![]()
Happy NY WS!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef webspider het volgende:![]()
Iets met geluk en een nieuwjaar enzo!
Kut, werken.
Die zijn aan het werkquote:Op maandag 2 januari 2006 13:42 schreef Mokster het volgende:
Waar zijn de drama's gebleven?
niet zoveel neukenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zaad zit nu zelfs al in je hoofd.
Je zit vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |