De meesten anderen zien echter zoiets als..... DIT:quote:Op maandag 2 januari 2006 03:51 schreef Megumi het volgende:
Ik heb er geen last van.
Mazzel, dan komt het modemkiller gevoel weer boven.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:03 schreef RemcoDelft het volgende:
Of draai een eigen apache webserver.
Geile kikkerquote:Op maandag 2 januari 2006 03:53 schreef maartena het volgende:
[..]
De meesten anderen zien echter zoiets als..... DIT:
[afbeelding]![]()
Met direct je naam in beeld bij het bekijken van de eigenschappen van het plaatje...quote:Op maandag 2 januari 2006 08:13 schreef TiepJoop het volgende:
Idd paupers, daarvoor heb je je webspace bij je ISP. Gebruik die dan ook
Hoe zet je dat uit in FF ?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:46 schreef glasbak het volgende:
FF installeren en image referals uitzetten
Ja hoe? of met extensie?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:46 schreef glasbak het volgende:
FF installeren en image referals uitzetten
quote:
je bent echt dom als je msn smileys op fok gebruikt hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:44 schreef 2609 het volgende:
je bent echt dom als je je avatar op imageshack uploadt hoor :S
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:30 schreef vbmot het volgende:
je bent echt dom als je msn smileys op fok gebruikt hoor![]()
Tering eey ... big brother is watching you .... poe poequote:Op maandag 2 januari 2006 10:26 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met direct je naam in beeld bij het bekijken van de eigenschappen van het plaatje...
quote:
Heb je deze extensie voor nodig. En dan Disable referrer logging aanvinken. Daarna de pagina refreshen (eventueel cache legen) en dan zou het moeten werken.quote:
Volgens mij kom je daarmee al in de problemen als je op de FP probeert te posten (maar wie doet nou zoietsquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je deze extensie voor nodig. En dan Disable referrer logging aanvinken. Daarna de pagina refreshen (eventueel cache legen) en dan zou het moeten werken.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/reflogging.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Al moet ik er wel bij zeggen dat het niet door alle sites gewaardeerd wordt. Dus soms moet je het even uitschakelen om zo de volledige functionaliteit weer terug te krijgen. Maar dit komt bij mij niet heel vaak voor.
Klopt, zodra je referrer logging uitschakelt, kun je op bepaalde delen van Fok niet meer posten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef vbmot het volgende:
Volgens mij kom je daarmee al in de problemen als je op de FP probeert te posten (maar wie doet nou zoiets).
Verder kan Opera dit ook, standaard zelfs, zonder suffe extentions. Tijd voor een browser-war![]()
Het is voor ImageShack de meest gemakkelijke manier om bepaalde Fok!ers buiten de deur te houden. Fok heeft al eerder een ban gehad en daar is de crew destijds nog achteraan geweest om het weer ongedaan te maken. Helaas is gebleken dat bepaalde users de voorwaarden van IS domweg negeren en is de ban wederom van kracht.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:03 schreef pberends het volgende:
Waarom zou Fok op de banlijst staan? Why the motherfucking hell zou je anders een image willen uploaden?
Of eventueel op de web space van je providerquote:Op zondag 15 januari 2006 14:09 schreef HostiMeister het volgende:
Dudes, gewoon een eigen ftp server hebben enzo...
tnxquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:18 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je deze extensie voor nodig. En dan Disable referrer logging aanvinken. Daarna de pagina refreshen (eventueel cache legen) en dan zou het moeten werken.
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/reflogging.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Al moet ik er wel bij zeggen dat het niet door alle sites gewaardeerd wordt. Dus soms moet je het even uitschakelen om zo de volledige functionaliteit weer terug te krijgen. Maar dit komt bij mij niet heel vaak voor.
Wat negeren ze dan? Hotlinken ofzo heet dat toch, dat kan Imageshack toch zelf instellen?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Het is voor ImageShack de meest gemakkelijke manier om bepaalde Fok!ers buiten de deur te houden. Fok heeft al eerder een ban gehad en daar is de crew destijds nog achteraan geweest om het weer ongedaan te maken. Helaas is gebleken dat bepaalde users de voorwaarden van IS domweg negeren en is de ban wederom van kracht.
[..]
Of eventueel op de web space van je provider
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |