Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.quote:
Maar je moet hier ook ten alle tijden scherp blijven hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.
Wist ik veel dat ik de 300e was
The chosen one.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.
Wist ik veel dat ik de 300e was
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!quote:
Anders krijg je gezeik enzo?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!
Mwwwah. Na 4 afleveringen gata ie vervelen. tenminste, dat vond ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rome was erg mooi
Ja dan wordt 't hier zo goldenshowerig nat en zoquote:
Buffy heeft een stoma/catheter, hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!
sjerp ben ik, maar scherp nietquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je moet hier ook ten alle tijden scherp blijven hoor![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rome was erg mooi
Iew nee, da's zo'n gedoe (spreek uit ervaring)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Buffy heeft een stoma/catheter, hoor.
Shownieuws komt na Rome, dus waarschijnlijk wachten alle peroxide-anita's daar op.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook
past wel in het lijstje van kwalitietsdrama dat HBO brengt met b.v. ook Six Feed Under en zo
snap alleen niet dat SBS het hier uitzend, da's toch absoluut niet voor hun doelgroep bestemd![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan wordt 't hier zo goldenshowerig nat en zo
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iew nee, da's zo'n gedoe (spreek uit ervaring)
maar die geilen toch nog dan alleem maar op het stoere karakter van Titus Pulloquote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Shownieuws komt na Rome, dus waarschijnlijk wachten alle peroxide-anita's daar op.
Mooi zo.quote:
Zo knap was die Titane Lullo toch niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die geilen toch nog dan alleem maar op het stoere karakter van Titus Pullo![]()
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lieslaarzen mee hoor bij volgend bezoek aan dit topic![]()
Maar ik ben dan ook geen Anitaquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo knap was die Titane Lullo toch niet?
Ja daar een beetje ons topic lopen gijzelen, wel volmaken maar een nieuwe openenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietJullie wachten maar lekker ff
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
Is je telefoon nog droog, Angel?
Neequote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietJullie wachten maar lekker ff
Hoofdpijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gelukkig nieuwjaar elkeen!
*auw*
zo weer zo'n verloren schaap dat de kudde weer heeft terug gevondenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gelukkig nieuwjaar elkeen!
*auw*
dàt klinkt fout..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
even wat jongentjes plezieren hier, tot zo
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
Is je telefoon nog droog, Angel?
Ja zulke posts zijn natuurlijk wel een kolfje naar jouw handquote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt klinkt fout..
wat ga je doen?
gebukt onder hun zware last?
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
even wat jongentjes plezieren hier, tot zo
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast wasquote:
Nee, die zit hier, onder mijn bureauquote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je hebt CDP toch niet opgevangen he?
Nou neequote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast was
Maar we waren wel op van de zenuwen of je nog terug kwam, of dat je was gaan slapenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast was
quote:
*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*quote:
Hmm, dat had ik natuurlijk OOK kunnen doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar we waren wel op van de zenuwen of je nog terug kwam, of dat je was gaan slapen![]()
heb je hem een snorkel gegeven of laat je hem af en toe lucht happen?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*
Ja maar Fuzz knabbelt steeds aan m'n teentjes als ie onder het bureau zitquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm wat zielig..... voor Fuzz dan dat die weggestuurd is van z'n favo plek![]()
Werken voor een slaapplaats heet dat gewoonquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je hem een snorkel gegeven of laat je hem af en toe lucht happen?
zou ang3l Fuzz ook aan zijn oortjes naar beneden trekken?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm wat zielig..... voor Fuzz dan dat die weggestuurd is van z'n favo plek![]()
en CDP knabbelt niet aan...... jouw tenenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar Fuzz knabbelt steeds aan m'n teentjes als ie onder het bureau zit![]()
dat zeg je ook als ie voor de deur staat?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werken voor een slaapplaats heet dat gewoon
D'r past flink wat in die bek van hem.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*
Dat staat ie toch niet dus ik kan nu best een grote bek hebbenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg je ook als ie voor de deur staat?
auwquote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou ang3l Fuzz ook aan zijn oortjes naar beneden trekken?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
I love it when you say that"nou, nee" ^^
Oh,,, d'r is iets dat je hier met ons wilt delen, en dat wij tot nu toe nog niet wisten.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D'r past flink wat in die bek van hem.
Nee, ik observeer.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh,,, d'r is iets dat je hier met ons wilt delen, en dat wij tot nu toe nog niet wisten.
Je hebt het zelf uitgeprobeerd![]()
*ding dong..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat ie toch niet dus ik kan nu best een grote bek hebben
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
nouja nog veel plezier met jullie gezwets.. truste
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Nou, nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als jij het wilt, Ieder z'n ding
Truste gangsterquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Irrelevantquote:
Ja, maar dat zijn vragen en situaties waar we niet over hoeven na te denken aangezien ze niet gaan gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zij ook niet.. "en dan".. maar "en als"
dus if.. not when...
Ik moest aan Roodkapje denken opeensquote:
nou weet CDP nòg niet of ie nou naar V moet afreizen voor een doorsmeerbeurt of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vragen en situaties waar we niet over hoeven na te denken aangezien ze niet gaan gebeurenoftewel: IK GA HET JE NIET AAN JE NEUS HANGEN!
Gaaf.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik moest aan Roodkapje denken opeens.. maar bij jou krijg ik het woordje beffen in me op
.. dus befkapje
Ik hou dingen graag in 't middenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou weet CDP nòg niet of ie nou naar V moet afreizen voor een doorsmeerbeurt of niet
-edit- maar het is iig géén nee
Egniequote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
CDP wordt nat van Ang3l. Ladiedadiedada.
Ik word heulegaar niet nat van jou.quote:
O nee, ik heb m'n oksels geschorenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik word heulegaar niet nat van jou.
Nee.quote:
Verminkte. Da's wat anders. En ik heb honger.quote:
Wheheheh. Nee ik heb geen mooie lippen nee, want die zijn misvormd nadat ik met me smoel het asfalt kuste na een avondje drinkenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee..
Je hebt geen mooie lippen, voor de rest ben je wel..
Wat schattig.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheheh. Nee ik heb geen mooie lippen nee, want die zijn misvormd nadat ik met me smoel het asfalt kuste na een avondje drinken
Sweet Dreams Ang3lquote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en lezen over het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid (en dat was NIET 2005)
2003?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en lezen over het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid (en dat was NIET 2005)
[afbeelding]
Niks schattigs aan hoorquote:
2001 gaat 't overquote:
Ik dacht dat er poep op je gezich zat.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks schattigs aan hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]AUWWW
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homoquote:Op zondag 1 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks schattigs aan hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]AUWWW
Nou ik voelde me wel flink beschetenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er poep op je gezich zat.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homo)
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortraptequote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homo)
Moet je zeggen dat het wijnvlekken zijn en dat jij de enige persoon bent op de wereld die het medicijn heeft enzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik voelde me wel flink beschetenZeker als je dan met zo'n kop naar je stage moet voor de 1e dag
Ik weet niet meer wat 2001 en 2003 voor me warenquote:
Aaaah de bekende fietsongelukken. Ik leef met je meequote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortrapteFLOTS, op het asvalt met m'n smiecheltje
Maar ik mocht wel met de ambulance mee
(al weet ik d'r niks meer van want ik lag voor pampus)
Neh, tis al lang weer goedgekomen (behalve dan m'n lipquote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Aaaah de bekende fietsongelukken. Ik leef met je mee
Angels log stardate 48623.4quote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat 2001 en 2003 voor me warenzou ik na moeten lezen in m'n dagboek ofzo.
Maar goed, ik ging lezen en slapen meen ik.
En daarna tuurlijk minumaal een maand volgehouden om van de drank af te blijven, zo van dit overkomt me geen tweede keer meer ?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortrapteFLOTS, op het asvalt met m'n smiecheltje
Maar ik mocht wel met de ambulance mee
(al weet ik d'r niks meer van want ik lag voor pampus)
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn goede voornemen is om er voor m'n achttiende verjaardag er exact zo uit te zien als David Lindwall te zijn.
Gelukkig ben jij ruig en stoppelig om de balans er in te houden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
hoofd, haar poses enz. De standaard model zoals velen nu helaas zijn
wat begin je nog laat op de avond toch een moeilijke woorden te gebruikenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
En trouwens, dat is niet verwijfd..
Dat heet androgyne.
Ja goed he.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat begin je nog laat op de avond toch een moeilijke woorden te gebruiken![]()
Ik noem het verwijfd. ENORM verwijfdquote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
En trouwens, dat is niet verwijfd..
Dat heet androgyne.
Dat deed ik vorig jaar ook al hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat ook een goed voornemen dan?
Die gast draagt make up verdomme. 'tis een vrouwquote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ruig en stoppelig om de balans er in te houden.
Nou dat was me toch niet opgevallen hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar ook al hoor.
Dan is je broer ook een vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die gast draagt make up verdomme. 'tis een vrouw
Wat mannelijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
maar goed. een discussie is zoals altijd vaak zinloos. zeker rond dit uur. Tijd voor een game en een lichte training van 100 keer opdrukken
Sweet Dreams Cazmanquote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
maar goed. een discussie is zoals altijd vaak zinloos. zeker rond dit uur. Tijd voor een game en een lichte training van 100 keer opdrukken
Caz is een stoere homoquote:
"zet een glaasje koude chardonnay voor Vanitas naast de bank neer" en sluipt weer de kamer uitquote:Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava gaat weer op de bank liggen
oliebollen warm maken filmpje aanzetten...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt klinkt fout..
wat ga je doen?
gebukt onder hun zware last?
KEIHARD IN Z'N REET RAGGEN!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oliebollen warm maken filmpje aanzetten...
oeh een echte man, mag ik hem hebben???quote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |