Verminkte. Da's wat anders. En ik heb honger.quote:
Wheheheh. Nee ik heb geen mooie lippen nee, want die zijn misvormd nadat ik met me smoel het asfalt kuste na een avondje drinkenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:33 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nee..
Je hebt geen mooie lippen, voor de rest ben je wel..
Wat schattig.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wheheheh. Nee ik heb geen mooie lippen nee, want die zijn misvormd nadat ik met me smoel het asfalt kuste na een avondje drinken
Sweet Dreams Ang3lquote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en lezen over het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid (en dat was NIET 2005)
2003?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Maargoed, ik ga slapen en lezen over het leukste jaar uit de geschiedenis van de mensheid (en dat was NIET 2005)
[afbeelding]
Niks schattigs aan hoorquote:
2001 gaat 't overquote:
Ik dacht dat er poep op je gezich zat.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks schattigs aan hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]AUWWW
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homoquote:Op zondag 1 januari 2006 23:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks schattigs aan hoor
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]AUWWW
Nou ik voelde me wel flink beschetenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er poep op je gezich zat.
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homo)
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortraptequote:Op zondag 1 januari 2006 23:39 schreef Cazman het volgende:
[..]
Me broer had 'tzelfde toen ie met de lippenstift van me ma speelde. (En dan ben ik de homo)
Moet je zeggen dat het wijnvlekken zijn en dat jij de enige persoon bent op de wereld die het medicijn heeft enzo.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik voelde me wel flink beschetenZeker als je dan met zo'n kop naar je stage moet voor de 1e dag
Ik weet niet meer wat 2001 en 2003 voor me warenquote:
Aaaah de bekende fietsongelukken. Ik leef met je meequote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortrapteFLOTS, op het asvalt met m'n smiecheltje
Maar ik mocht wel met de ambulance mee
(al weet ik d'r niks meer van want ik lag voor pampus)
Neh, tis al lang weer goedgekomen (behalve dan m'n lipquote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
Aaaah de bekende fietsongelukken. Ik leef met je mee
Angels log stardate 48623.4quote:Op zondag 1 januari 2006 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat 2001 en 2003 voor me warenzou ik na moeten lezen in m'n dagboek ofzo.
Maar goed, ik ging lezen en slapen meen ik.
En daarna tuurlijk minumaal een maand volgehouden om van de drank af te blijven, zo van dit overkomt me geen tweede keer meer ?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gewoon op de trappers gaan staan van een fiets die doortrapteFLOTS, op het asvalt met m'n smiecheltje
Maar ik mocht wel met de ambulance mee
(al weet ik d'r niks meer van want ik lag voor pampus)
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef TehRockstar het volgende:
Mijn goede voornemen is om er voor m'n achttiende verjaardag er exact zo uit te zien als David Lindwall te zijn.
Gelukkig ben jij ruig en stoppelig om de balans er in te houden.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
hoofd, haar poses enz. De standaard model zoals velen nu helaas zijn
wat begin je nog laat op de avond toch een moeilijke woorden te gebruikenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
En trouwens, dat is niet verwijfd..
Dat heet androgyne.
Ja goed he.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat begin je nog laat op de avond toch een moeilijke woorden te gebruiken![]()
Ik noem het verwijfd. ENORM verwijfdquote:Op zondag 1 januari 2006 23:51 schreef TehRockstar het volgende:
En trouwens, dat is niet verwijfd..
Dat heet androgyne.
Dat deed ik vorig jaar ook al hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is dat ook een goed voornemen dan?
Die gast draagt make up verdomme. 'tis een vrouwquote:Op zondag 1 januari 2006 23:52 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ruig en stoppelig om de balans er in te houden.
Nou dat was me toch niet opgevallen hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 23:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat deed ik vorig jaar ook al hoor.
Dan is je broer ook een vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:55 schreef Cazman het volgende:
[..]
Die gast draagt make up verdomme. 'tis een vrouw
Wat mannelijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
maar goed. een discussie is zoals altijd vaak zinloos. zeker rond dit uur. Tijd voor een game en een lichte training van 100 keer opdrukken
Sweet Dreams Cazmanquote:Op zondag 1 januari 2006 23:56 schreef Cazman het volgende:
maar goed. een discussie is zoals altijd vaak zinloos. zeker rond dit uur. Tijd voor een game en een lichte training van 100 keer opdrukken
Caz is een stoere homoquote:
"zet een glaasje koude chardonnay voor Vanitas naast de bank neer" en sluipt weer de kamer uitquote:Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
* vanitasvanitatumetomniava gaat weer op de bank liggen
oliebollen warm maken filmpje aanzetten...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt klinkt fout..
wat ga je doen?
gebukt onder hun zware last?
KEIHARD IN Z'N REET RAGGEN!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oliebollen warm maken filmpje aanzetten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |