Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.quote:
Maar je moet hier ook ten alle tijden scherp blijven hoorquote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.
Wist ik veel dat ik de 300e was
The chosen one.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk ik zwaai ff en ga dan plassen.
Wist ik veel dat ik de 300e was
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!quote:
Anders krijg je gezeik enzo?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!
Mwwwah. Na 4 afleveringen gata ie vervelen. tenminste, dat vond ik.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rome was erg mooi
Ja dan wordt 't hier zo goldenshowerig nat en zoquote:
Buffy heeft een stoma/catheter, hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, even chosen ones have to pee sometimes!
sjerp ben ik, maar scherp nietquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je moet hier ook ten alle tijden scherp blijven hoor![]()
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
Rome was erg mooi
Iew nee, da's zo'n gedoe (spreek uit ervaring)quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Buffy heeft een stoma/catheter, hoor.
Shownieuws komt na Rome, dus waarschijnlijk wachten alle peroxide-anita's daar op.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook
past wel in het lijstje van kwalitietsdrama dat HBO brengt met b.v. ook Six Feed Under en zo
snap alleen niet dat SBS het hier uitzend, da's toch absoluut niet voor hun doelgroep bestemd![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dan wordt 't hier zo goldenshowerig nat en zo
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iew nee, da's zo'n gedoe (spreek uit ervaring)
maar die geilen toch nog dan alleem maar op het stoere karakter van Titus Pulloquote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Shownieuws komt na Rome, dus waarschijnlijk wachten alle peroxide-anita's daar op.
Mooi zo.quote:
Zo knap was die Titane Lullo toch niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar die geilen toch nog dan alleem maar op het stoere karakter van Titus Pullo![]()
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lieslaarzen mee hoor bij volgend bezoek aan dit topic![]()
Maar ik ben dan ook geen Anitaquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo knap was die Titane Lullo toch niet?
Ja daar een beetje ons topic lopen gijzelen, wel volmaken maar een nieuwe openenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietJullie wachten maar lekker ff
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
Is je telefoon nog droog, Angel?
Neequote:Op zondag 1 januari 2006 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, want IK ga gewoon plassen, of ik nu een topic moet openen of nietJullie wachten maar lekker ff
Hoofdpijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gelukkig nieuwjaar elkeen!
*auw*
zo weer zo'n verloren schaap dat de kudde weer heeft terug gevondenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Gelukkig nieuwjaar elkeen!
*auw*
dàt klinkt fout..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
even wat jongentjes plezieren hier, tot zo
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:02 schreef wonderer het volgende:
Is je telefoon nog droog, Angel?
Ja zulke posts zijn natuurlijk wel een kolfje naar jouw handquote:Op zondag 1 januari 2006 23:06 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt klinkt fout..
wat ga je doen?
gebukt onder hun zware last?
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
even wat jongentjes plezieren hier, tot zo
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast wasquote:
Nee, die zit hier, onder mijn bureauquote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je hebt CDP toch niet opgevangen he?
Nou neequote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast was
Maar we waren wel op van de zenuwen of je nog terug kwam, of dat je was gaan slapenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ik zag geen ander 1524 topic dus jullie hebben netjes gewacht tot ik uitgeplast was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |