*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*quote:
Hmm, dat had ik natuurlijk OOK kunnen doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar we waren wel op van de zenuwen of je nog terug kwam, of dat je was gaan slapen![]()
heb je hem een snorkel gegeven of laat je hem af en toe lucht happen?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*
Ja maar Fuzz knabbelt steeds aan m'n teentjes als ie onder het bureau zitquote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm wat zielig..... voor Fuzz dan dat die weggestuurd is van z'n favo plek![]()
Werken voor een slaapplaats heet dat gewoonquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef petre86 het volgende:
[..]
heb je hem een snorkel gegeven of laat je hem af en toe lucht happen?
zou ang3l Fuzz ook aan zijn oortjes naar beneden trekken?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach arm wat zielig..... voor Fuzz dan dat die weggestuurd is van z'n favo plek![]()
en CDP knabbelt niet aan...... jouw tenenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar Fuzz knabbelt steeds aan m'n teentjes als ie onder het bureau zit![]()
dat zeg je ook als ie voor de deur staat?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werken voor een slaapplaats heet dat gewoon
D'r past flink wat in die bek van hem.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt cdp bij de oortjes en duwt hem naar benee*
Dat staat ie toch niet dus ik kan nu best een grote bek hebbenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
dat zeg je ook als ie voor de deur staat?
auwquote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef petre86 het volgende:
[..]
zou ang3l Fuzz ook aan zijn oortjes naar beneden trekken?![]()
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
I love it when you say that"nou, nee" ^^
Oh,,, d'r is iets dat je hier met ons wilt delen, en dat wij tot nu toe nog niet wisten.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
D'r past flink wat in die bek van hem.
Nee, ik observeer.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh,,, d'r is iets dat je hier met ons wilt delen, en dat wij tot nu toe nog niet wisten.
Je hebt het zelf uitgeprobeerd![]()
*ding dong..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat staat ie toch niet dus ik kan nu best een grote bek hebben
Sweet Dreams Blubberzwijnquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
nouja nog veel plezier met jullie gezwets.. truste
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Nou, nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als jij het wilt, Ieder z'n ding
Truste gangsterquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
Irrelevantquote:
Ja, maar dat zijn vragen en situaties waar we niet over hoeven na te denken aangezien ze niet gaan gebeurenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik zij ook niet.. "en dan".. maar "en als"
dus if.. not when...
Ik moest aan Roodkapje denken opeensquote:
nou weet CDP nòg niet of ie nou naar V moet afreizen voor een doorsmeerbeurt of nietquote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vragen en situaties waar we niet over hoeven na te denken aangezien ze niet gaan gebeurenoftewel: IK GA HET JE NIET AAN JE NEUS HANGEN!
Gaaf.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik moest aan Roodkapje denken opeens.. maar bij jou krijg ik het woordje beffen in me op
.. dus befkapje
Ik hou dingen graag in 't middenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
nou weet CDP nòg niet of ie nou naar V moet afreizen voor een doorsmeerbeurt of niet
-edit- maar het is iig géén nee
Egniequote:Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef TehRockstar het volgende:
CDP wordt nat van Ang3l. Ladiedadiedada.
Ik word heulegaar niet nat van jou.quote:
O nee, ik heb m'n oksels geschorenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik word heulegaar niet nat van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |