abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33722046
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:

[..]

en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakken

Maar serieus, een brandmelder en een CO melder zijn een must bij een gaskachel.
( CO melder op niet hoger dan 1 meter hangen, het bouwt namelijk vanaf de grond op en het gaat heel snel)
Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een melding
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:01:08 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33722304
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een melding
of als de kat of hond omvalt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:06:53 #203
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33722452
Mogge Urquhart

En misschien moet ik een kanarie kopen, net als in kolenmijnen als die het loodje legt is er CO vrijgekomen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33726054
mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_33726097
Middag
pi_33726798
Welnee, Als vamp zegt dat het ochtend is, is het ochtend
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33726865
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
Welnee, Als vamp zegt dat het ochtend is, is het ochtend
Pcies!
pi_33726920
Dus Urquhart.......
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:49:27 #209
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33727005
pesten jullie die jongen nou niet zo
stay frosty
pi_33727053
heb je medelijden? Is trouwens geen pesten. Is het bijbrengen van wat realiteitszin....women rule
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:52:01 #211
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33727094
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
heb je medelijden?
nee daar ben ik te hard voor
quote:
women rule
grapjas
stay frosty
pi_33727727
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

nee daar ben ik te hard voor
[..]

grapjas
Dat is geen grapje ... dat is de ( voor jullie misschien bittere...) waarheid!
pi_33727972
hallo allemaal!
Errug late reactie maar allemaal nog het beste enzo (mag toch nog tot de 6de???)
pi_33728060
ow, ja, jij ook nog.

Grrr, moet die boom nog weghalen en slopen en zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33728123
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
Errug late reactie maar allemaal nog het beste enzo (mag toch nog tot de 6de???)
Ow.... snoepjes kopen!!!
pi_33728131
effe iets anders... wat betekent milf nou eigenlijk?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:28:49 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33728344
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
effe iets anders... wat betekent milf nou eigenlijk?
Mom i'd like to fuck

Ofwel: huismoeders die geil eruit zien
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33728550
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mom i'd like to fuck

Ofwel: huismoeders die geil eruit zien
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:40:02 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33728677
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzo
pi_33728770
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzo
Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 14:49:25 #221
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33728993
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.
NOK de MILF
Mir de Milf
stay frosty
pi_33729379
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 14:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

NOK de MILF
Mir de Milf
En je was weer zo blij met je dinnetje!!
Toch?
  donderdag 5 januari 2006 @ 15:01:59 #223
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33729418
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef vamperotica het volgende:

[..]

En je was weer zo blij met je dinnetje!!
Toch?
ja maar ik ben ook verliefd op mirage kan ik niets aan doen
stay frosty
pi_33731746
mannen.....ze kunnen er idd niets aan doen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33731767
nope
pi_33731956
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef vamperotica het volgende:
nope
word er moedeloos van
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:03:14 #227
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33732077
stay frosty
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:08:02 #228
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33732307

Zo, heerlijk liggen rusten vandaag, lekker thee gedronken. FF naar de dokter geweest en nu lekker ontspannen gewoon. Wederom wat op de bang liggen hangen en slapen en bijkomen en rusten.

Ontspanning

Snap niet waarom ik zoveel koffie dronk altijd, er gaat toch niets boven thee?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:11:56 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33732501
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:

Zo, heerlijk liggen rusten vandaag, lekker thee gedronken. FF naar de dokter geweest en nu lekker ontspannen gewoon. Wederom wat op de bang liggen hangen en slapen en bijkomen en rusten.

Ontspanning

Snap niet waarom ik zoveel koffie dronk altijd, er gaat toch niets boven thee?
Ik ben ook aan het minderen. Van 15 bakken naar 10
En daarna langzaam afbouwen misschien dat mijn hersens dat wat minder actief zijn 's avonds.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:17:08 #230
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33732732
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben ook aan het minderen. Van 15 bakken naar 10
En daarna langzaam afbouwen misschien dat mijn hersens dat wat minder actief zijn 's avonds.

Volgens mij zit die kans er dik in. Caffeine pept je gewoon op als het ware. Ik merk het dus echt goed dat ik de laatste dagen minder koffie drink. Ik kan eindelijk eens rustig op de bank liggen of zitten zonder die circelende gedachtes en nog meer.

En thee, je hebt zoveel soorten thee, alle smaken zijn mogelijk. Het smaakt lekker, ik kan er gelukkig weer van genieten. Thee zit dan wel ook iets in van oppepping maar koffie is een heel ander verhaal te noemen.

Good luck with afbouwen!!!!

Vandaag heb ik wederom maar 2 mokken gehad, de rest water en thee. En vanavond wederom water. Of gewoon een pot thee.

Voel me echt rustiger gewoon. Of ik beeld me het maar in maar dat lijkt me sterk. Ik merk het. En tevens merk ik het aan het aantal wc-bezoeken. Ik kreeg de dunne van koffie altijd. Iedere dag na veel koffie...laat maar ook...that's a liitle too much information
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:25:52 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33733087
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Volgens mij zit die kans er dik in. Caffeine pept je gewoon op als het ware. Ik merk het dus echt goed dat ik de laatste dagen minder koffie drink. Ik kan eindelijk eens rustig op de bank liggen of zitten zonder die circelende gedachtes en nog meer.

En thee, je hebt zoveel soorten thee, alle smaken zijn mogelijk. Het smaakt lekker, ik kan er gelukkig weer van genieten. Thee zit dan wel ook iets in van oppepping maar koffie is een heel ander verhaal te noemen.

Good luck with afbouwen!!!!

Vandaag heb ik wederom maar 2 mokken gehad, de rest water en thee. En vanavond wederom water. Of gewoon een pot thee.

Voel me echt rustiger gewoon. Of ik beeld me het maar in maar dat lijkt me sterk. Ik merk het. En tevens merk ik het aan het aantal wc-bezoeken. Ik kreeg de dunne van koffie altijd. Iedere dag na veel koffie...laat maar ook...that's a liitle too much information
Hoop dat in slaap vallen dan ook wat makkelijker is, probleem is dat ik echt heel lang bezig ben met nadenken 's avonds. Ook astraal gaan bv duurt enorm lang omdat ik nog heel lang 'wakker' ben.
  donderdag 5 januari 2006 @ 16:58:30 #232
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33734435
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Hoop dat in slaap vallen dan ook wat makkelijker is, probleem is dat ik echt heel lang bezig ben met nadenken 's avonds. Ook astraal gaan bv duurt enorm lang omdat ik nog heel lang 'wakker' ben.
Misschien toch te actief bezig de hele dag, te weinig rustmomenten ook. Tis ook weer een kwestie van balans vinden tussen spanning en inspanning en voor het slapen gaan de rust opzoeken.

Ik ben vaak tot en met het naar bed gaan bezig met internet en denken over onderwerpen, ik kan beter 1 uur van te voren op de bank gaan liggen rustig tv kijken.

Soms lig ik ook de hele nacht wakker maar dat is doodvermoeiend voor de dag erna, het wakker liggen is niet eens zo erg ( zelfs niet terwijl de nacht langzaam voorbij gaat) maar de dag en dagen na 1 nacht slecht slapen is gewoon niet goed. Dan voel ik me helemaal gebroken als het ware. Dan is het tevens zo dat ik overgevoelig ben voor de omgeving en ben ik gewoon niet goed in orde. Dan raak ik zo van slag.

Ik ben voor mezelf bezig om in het juiste ritme te komen nog op dat gebied. Ook wel die structuur zoals ze dat noemen. Slapen is belangrijk en actie ook. Eigenlijk je hele pakket in het leven hoe je dat invuld is belangrijk.

Ik ga binnenkort een nieuwe matras kopen om nog beter te kunnen pitten, heb nu een matras die bij mijn nieuwe bed meegeleverd was en die is nu al aan vervanging toe.

Latex-matrassen zijn goed maar wel erg duur. Latex-matrassen kun je vergelijken met die van een waterbed alleen zonder water. Een goed bed is ook het halve werk, in ieder geval een goede matras en goede lattenbodem.

Denk dat ik voor een latex-matras ga sparen, dan koop ik volgende week een iets goedkopere en als ik het geld heb voor die latex matras geef ik die ene aan mijn broer of iemand anders.

Vraag je me nu wat het belangrijkste in huis is dan zeg ik een goed bed Een goed bed dat van alle kanten goed slaapt ook. Zelfs je hele humeur kan de dag erna beter zijn, je hebt minder last van lichamelijke klachten en zelfs stress kan weggaan doordat je beter slaapt.

Maar dat is logisch.

Ikke wil een latex-matras
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:11:47 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33734935
Over die gejaagdheid, tis gewoon echt lekker om jezelf helemaal kalm te krijgen. Inzien wanneer je te snel gaat en te gejaagd bent, op die momenten gas terug nemen en steeds blijven oefenen. Op een gegeven moment is het vanzelf zo dat je in je eigen tempo gaat functioneren.

Ieder heeft denk ik zijn eigen tempo waarin hij of zij zich het beste voelt. En wederom is het bij koffie zo dat je na teveel koffie sneller gaat dan je eigen tempo.

En dat tempo wat je hebt aangeleerd door de jaren heen kun je ook makkelijk afleren Simpelweg door rustmomenten in te lassen iedere dag, momenten voor jezelf nemen, eens lekker rustig ervoor gaan zitten en die gejaagde gedachtes proberen te laten bezinken. Op een gegeven moment raakt je hele levensinstelling ook nog eens anders.

Bij mij merk ik het zelfs aan het tempo van lopen en praten en nog meer. Maar ik ben er ook nog niet, af en toe is de verleiding groot om weer sneller te gaan dan is toegestaan. Ook hier op internet is dat zo. Soms sla ik 1 stap over in mijn denken en kom ik vanzelf met foute conclusie-trekkingen en leef ik dus verder van mezelf af.

Niet in mijn kern om het maar zo uit te drukken. In de kern leven is denk ik ook van belang.

En dan wil ik niet teveel schrijven. Onthaasten noemt men dat ook. Onthaasten omdat je door de maatschappij gehaast bent geworden op vele opzichten.

Vertraag in een file en je blijft in beweging. Maar die spreuk is niet van mij, elders heb ik die gelezen.

En het ligt allemaal in jezelf. Als het goed is heb je er zelf controle over, kun je er zelf invloed op uitoefenen want zo moeilijk hoeft het niet eens te zijn

Zo nu ben ik dus weer uitgeluld. Tis ook bedoeld om zaken voor mezelf op een rijtje te krijgen en mezelf in te prenten dat ik nog meer moet onthaasten als het ware. En zelfs in de toekomst kan ik in 100 procent rust-toestand beter functioneren, dan is helder nadenken makkelijker, gewoon omdat je altijd kalm bent en de situatie beter de baas bent.

Laatste toevoeging was dit. Ik neem me nog een kopje thee
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:20:49 #234
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33735317
wat voor'n kopje thee?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:21:48 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33735362
Damn wat een lange posts weer, kan er niets aan doen. Maar als het gaat om in het juiste ritme te komen raak ik soms niet uitgeluld omdat het voor mij van levensbelang is en tevens een missie is om altijd de zaken op orde te hebben

Als ik altijd dicht bij mezelf sta, dan raak ik ook nooit meer onspoord en sta ik iedere dag met een lach op en ga ik met een lach naar bed.

Daar draait het allemaal om. Het juiste ritme en de juiste balans.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:22:49 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33735394
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef displission het volgende:
wat voor'n kopje thee?
Mango thee.

Rooibessen thee ga ik morgen halen

Mango thee is ook lekker, gewone thee ook wel, en zo zijn er nog meer soorten thee die lekker smaken.

Bij koffie is het een bittere zooi altijd. Snap nog steeds niet hoe ik die 3 potten per dag naar binnen kreeg. En dan snap ik wel weer waarom ik zo snel ging altijd en waarom ik hier op dit forum zo bezeten te keer ging af en toe en dat ik vaak volledig de plank missloeg.

Ik ging 1000 keer sneller dan mezelf. 1000 stappen te snel

Nog steeds ga ik erg snel, dus ik vraag me nog steeds af, wat mijn tempo is. Als ik nu naar mezelf kijk dan vind ik mezelf snel gaan, maar misschien is enige snelheid wel nodig ofzo

Ik weet het niet, 100 procent rustig zijn betekend dat je de hele dag in ultieme meditatie zit. Kan prettig zijn voor 2 uurtjes. Maar de hele dag op non-actief staan?

In ultieme meditatie zitten is ook mijn doel nog, ooit richting de toekomst. Maar nu ff niet. Eerst de rest op orde krijgen. Gewoon af en toe naar ultieme meditatie gaan voor 20 minuten, kijken hoe dat werkt op de stemming.

Thee is weer op dus ik schenk me nog eentje in, meteen ff peukie paffen buiten

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 05-01-2006 17:28:47 ]
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:36:06 #237
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_33735898
In thee zit toch theeiene daar wordt je toch ook hyper van..
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:37:58 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33735970
Volgens mij is theeiene minder hyper makend als koffie. Hoewel ik toch een of andere stemming krijg van de thee, dit wordt ondertussen de 3e pot thee

Maar het is een ander soort gevoel. Bij koffie is het meer opgefokt, nu is het meer...rustiger. Hoewel er vast en zeker wat gaat gebeuren bij thee.

Maar goed, ik kijk wat de uitwerkingen zijn van thee. Ik drink veel op een dag, dus als ik thee ga drinken dan worden dat zeker 3-4 potten thee. Veel vocht heb ik nodig altijd.

Zorgt thee ook voor teveel opfokking dan hou ik het bij 1 pot thee. Misschien is dat sowieso het beste. Waarom moet ik weer 3 potten thee drinken? Altijd overdreven gedrag tonen

Net zoals bij sporten, meteen altijd het onderste uit de kan willen halen. Nergens voor nodig als je het mij vraagt

Zelf-kritiek

Tijden gehad dat ik 6-8 liter water dronk per dag, als het niet meer was. Vorige zomer nog gedaan.

Maar jah, dorst...thirst is everything?

Zo ben ik dus altijd geweest, altijd willen winnen op een bepaald opzicht. Maar je hebt er niets aan. Je kunt beter gewoon rustig doen altijd. Met alles in het leven. Alles gedoseerd doen en het eindresultaat is veel beter.
pi_33739181
33 weken en 4 dagen en naar de verloskundige geweest.

de beeb zit nog op z'n plek.
Voor zover het aan de buitenkant te voelen is, is het kleintje goed gegroeid.
Ik voel hem dagelijks heerlijk woelen en trappelen, dus dat is ook een goed teken.

Mijn gewicht.. daar gaan we het niet over hebben
en mijn bloeddruk was 110/60 (en dat voor iemand in het laatste deel van de zwangerschap)
ik ben tevreden
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:41:35 #240
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33740042
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Mirage het volgende:

Ik voel hem dagelijks heerlijk woelen en trappelen, dus dat is ook een goed teken.

en mijn bloeddruk was 110/60 (en dat voor iemand in het laatste deel van de zwangerschap)
ik ben tevreden
hoeveel komt een vrouw eigenlijk aan als ze zwanger is??
stay frosty
  donderdag 5 januari 2006 @ 19:43:04 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33740089
quote:

ik ben tevreden
Mooi zo

Dat kindje wordt gezonder dan gezond
pi_33740276
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hoeveel komt een vrouw eigenlijk aan als ze zwanger is??
dat verschilt ontzettend, er wordt in boekjes vaak zo'n 12 kilo als gemiddelde beweerd.

Ik ben echter alle keren 30/35 kilo aangekomen ( en ik doe toch niet eens echt rare dingen).
En wat er naderhand van overblijft is ook geen peil op te trekken.
De één wordt bijna opgevreten door haar kind als ze borstvoeding geeft en lijkt na een jaar zo in tweeën te kunnen breken, de ander krijgt het er nooit meer helemaal af.

Ik ben tot nu toe iedere keer naar een naar voor míj prettig gewicht weer gezakt.
(mijn zorg was eerder dat ik niet terug zou komen op het gewicht dat ik had vóór mijn 1ste zwangerschap, dat was te weinig imo)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_33740766
Bij de eerste ben ik in totaal een kilo of 30 aangekomen... Bij de tweede 12, bij de derde weer een kilo of 15/20
En nu zit ik al op 7 kilo....
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:03:14 #244
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33740797
quote:

ik ben tevreden
Lijkt me echt een raar gevoel om iets levends in je buik te hebben
Wanneer was je nou uitgerekend?
pi_33740979
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Lijkt me echt een raar gevoel om iets levends in je buik te hebben
Wanneer was je nou uitgerekend?
19 februari.

en ja op momenten zoals nu, ik rustig zittend/ontspannen, is mijn buik één golvende massa met aan de zijkanten af en toe een "driehoek" die naar buiten puilt. ( het hakje )
Sir Winston Churchill
pi_33741175
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:21:18 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33741463
Jezus was gewoon medicijn-man
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:23:22 #248
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33741564
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

19 februari.

en ja op momenten zoals nu, ik rustig zittend/ontspannen, is mijn buik één golvende massa met aan de zijkanten af en toe een "driehoek" die naar buiten puilt. ( het hakje )
whehe, wat wordt het trouwens? een meisje?
pi_33741808
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

whehe, wat wordt het trouwens? een meisje?
een jongetje !

zie ook Oversight's uitspatting-/ geflipte- /plaag- topic.
Ik zet z'n naam vast online

Sir Winston Churchill
pi_33741875
aaah baby's ...

wij zijn nu 'n paar jaar uit de pampers (kids zijn nu 5 en de ander bijna 7) ...
een terugkeer zien we niet meer zitten.

het is zo al druk genoeg

het zijn superlieve kids maar vragen ook superveel aandacht
en een nieuwe baby zou mn vrouw weer 100% opeisen
ten koste van de andere 2
en dat willen niet
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:31:13 #251
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33741876
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:29 schreef Mirage het volgende:

[..]

een jongetje !

zie ook Oversight's uitspatting-/ geflipte- /plaag- topic.
Ik zet z'n naam vast online

okee , veel sterkte de komende tijd.
pi_33741972
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef UncleScorp het volgende:
aaah baby's ...

wij zijn nu 'n paar jaar uit de pampers (kids zijn nu 5 en de ander bijna 7) ...

het is zo al druk genoeg

en dat willen niet
In dit huishouden is mijn man de grootste aandachtsvrager
Sir Winston Churchill
pi_33741985
tnx Metro !

Sir Winston Churchill
  donderdag 5 januari 2006 @ 20:40:51 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33742252
Mirage krijgt een gezonde mooie baby

Veel plezier en ik VERWACHT foto's natuurlijk.
pi_33742408
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef UncleScorp het volgende:
aaah baby's ...

het is zo al druk genoeg

en dat willen niet
Druk is het zeer zeker....
ik vind het heerlijk om te zien hoe de oudste twee zich ontfermen over t tot nu toe kleinste monster!
ben benieuwd hoe jarloers t mormeltje straks gaat worden als ie al die aandacht moet gaan delen!
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:10:57 #256
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33743432
* Metro2005 gaat even douchen en daarna eindelijk weer eens verder met zijn boek en dan heerlijk vroeg slapen

slaap lekker allemaal
pi_33744382
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef vamperotica het volgende:
Bij de eerste ben ik in totaal een kilo of 30 aangekomen... Bij de tweede 12, bij de derde weer een kilo of 15/20
En nu zit ik al op 7 kilo....
11 kilo. En dat zat allemaal in een buik die eruit zag alsof ik een basketbal had ingeslikt. was er allemaal na 4 maanden meer dan af, helaas. toen woog ik nog maar 45 kilo. 4 kilo minder dan voor mijn zwangerschap. Heeft me jaaaren gekost om dat er allemaal weer bij te krijgen.

Nu zit ik weer rond de 50. een kilo of 3/4 te weinig.

Nope.... ook zwanger zijn is voor mij geen garantie om permanent wat meer vlees op de botjes te krijgen.

Zelfs de tieten niet. Ik ben veroordeeld tot de strijkplank mode
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33744514
Voor mij eerste zwangerschap zat ik ook op de 45 kilo... Ook voor mij geen gezond gewicht ( En dit was ook bereikt op een ongezonde manier..) tegen de tijd dat ik op een "mooi" gewicht ( ong. 55 kilo) was ik zwanger van de tweede... Daarna ben ik altijd wat "stevig" gebleven ... Tot de scheiding!
pi_33744541
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Druk is het zeer zeker....
ik vind het heerlijk om te zien hoe de oudste twee zich ontfermen over t tot nu toe kleinste monster!
ben benieuwd hoe jarloers t mormeltje straks gaat worden als ie al die aandacht moet gaan delen!
Zal ook een fase zijn waar hij best overheen zal komen. Een van de ervaringen die een kind opdoet op weg naar zelfstandigheid. Daarna is ie trots als ie de nog kleinere kan laten zien hoe het allemaal moet en hoe groot en sterk hij is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33744621
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:36 schreef vamperotica het volgende:
Voor mij eerste zwangerschap zat ik ook op de 45 kilo... Ook voor mij geen gezond gewicht ( En dit was ook bereikt op een ongezonde manier..) tegen de tijd dat ik op een "mooi" gewicht ( ong. 55 kilo) was ik zwanger van de tweede... Daarna ben ik altijd wat "stevig" gebleven ... Tot de scheiding!
Ik dacht vorig jaar rond deze tijd een permanent "stevig"gewicht van 52 kg te hebben behaald. Maar dat blijkt nu toch niet echt permanent. En ik eet gewoon en heb verder geen eetstoornissen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33747556
quote:

ik ben tevreden
Blij dat het goed gaat met de beep. Dat het maar een lekkere mollige beep mag worden
Hoe is het eigenlijk nu met jou? Vorige week was het maar zo zo. We maakten ons met reden toch wel zorgen op vrijdag. Was echt ff bang dat ie zich al aandiende.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:47:40 #262
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33747669
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Blij dat het goed gaat met de beep. Dat het maar een lekkere mollige beep mag worden
Hoe is het eigenlijk nu met jou? Vorige week was het maar zo zo. We maakten ons met reden toch wel zorgen op vrijdag. Was echt ff bang dat ie zich al aandiende.
me 2
stay frosty
pi_33755349
Mogguh

Heb 2 dikke ontstoken oogjes en zie er allercharmantst uit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 januari 2006 @ 07:28:01 #264
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33755362
Mogge allemaal
  vrijdag 6 januari 2006 @ 08:58:36 #265
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33755856
mogge
stay frosty
pi_33756252
morgeu'
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:35:59 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33756438
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

11 kilo. En dat zat allemaal in een buik die eruit zag alsof ik een basketbal had ingeslikt. was er allemaal na 4 maanden meer dan af, helaas. toen woog ik nog maar 45 kilo. 4 kilo minder dan voor mijn zwangerschap. Heeft me jaaaren gekost om dat er allemaal weer bij te krijgen.

Nu zit ik weer rond de 50. een kilo of 3/4 te weinig.

Nope.... ook zwanger zijn is voor mij geen garantie om permanent wat meer vlees op de botjes te krijgen.

Zelfs de tieten niet. Ik ben veroordeeld tot de strijkplank mode
Kleine tietjes zijn juist lief
pi_33756737
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 09:35 schreef Metro2005 het volgende:
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:56:20 #269
34156 Mirage
Smile !!!
pi_33756817
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 09:35 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
  vrijdag 6 januari 2006 @ 09:58:23 #270
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33756844
Barra wil nog geen beebjes... is me veels te druk sochtens
stay frosty
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:02:15 #271
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_33756917
quote:
Code #11
Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.

Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:15:08 #272
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33757139
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:02 schreef coz het volgende:

[..]

Code #11
Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.

hijs foetsie ging erover dat jezus vroeger olien en wierrook gebruikte waar cannabis in verwerkt zal en dat daardoor de wonderbaarlijke genezingen plaatsvonden
stay frosty
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:46:42 #273
90061 coz
pi_33757859
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hijs foetsie ging erover dat jezus vroeger olien en wierrook gebruikte waar cannabis in verwerkt zal
mogelijk
quote:
en dat daardoor de wonderbaarlijke genezingen plaatsvonden
niet onmogelijk , maar blijkbaar dus niet aangetoond
  vrijdag 6 januari 2006 @ 10:49:59 #274
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33757975
ageed ik denk ook dat je een aantal dingen wel mag aannemen, zeker gezien het feit dat er nooit echt een bewijs is gevonden voor het bestaan van jezus
stay frosty
pi_33759923
@ Metro en @Scorp..... ik schooooot in de lach!!!! En verslikte me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33760277
pi_33760300
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:02 schreef coz het volgende:
Code #11

Blame Fok ... blijkbaar is het weggehaald
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:06:49 #278
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33760342
Mijn opmerking was niet eens grappig bedoeld ik vind kleine tietjes echt lief
pi_33761978
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn opmerking was niet eens grappig bedoeld ik vind kleine tietjes echt lief
Ik ook hoor

trop c'est trop
pi_33770415
The Truth about.... kleine tietjes.

- Kleine tietjes zijn lief
- Kleine tietjes gaan meestal niet hangen
- Als ze dat wel doen zijn het theezakjes
- Kleine tietjes zijn lief

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:46:42 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33770693
Ik heb ook tieten

Van het sporten van vroeger en door toename van gewicht van de afgelopen jaren.
pi_33772437
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ook tieten

Van het sporten van vroeger en door toename van gewicht van de afgelopen jaren.
Cewl

*plaagmode* maar maar maar... ik heb ook tieten hoor.......

wss meer dan ik
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 januari 2006 @ 08:15:12 #283
90061 coz
pi_33791494
* coz stapelleip wordt
volgens mij ben ik alleen nog maar bezig met werken , slapen en uitgaan

9:15 weer werken
  zaterdag 7 januari 2006 @ 08:20:41 #284
84524 Morwen
I got life
pi_33791518
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 08:15 schreef coz het volgende:
* coz stapelleip wordt

ff in en uit

Ik zag cozje en dan moet dat even
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_33791676
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 08:15 schreef coz het volgende:
* coz stapelleip wordt

En een beeeetje fokken.

En het valt nog mee. Er staat werken, slapen en uitgaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 januari 2006 @ 10:56:07 #286
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33792567
* BarraCupraCuda houd van alle tietjes
stay frosty
pi_33793131
jaaaaa... ok goeiemorgen.

Hou je zeker ook van poezen... die hebben een heleboel kleine tietjes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33793208
goeie morgen.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:05:20 #289
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33793906
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
jaaaaa... ok goeiemorgen.

Hou je zeker ook van poezen... die hebben een heleboel kleine tietjes
poesjes ... alleen als ze goed geschoren zijn
stay frosty
pi_33793918
o ja... toen was het nog morgen

Heb er al een halve dag opzitten. Heb zowaar redelijk wat energie vandaag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33793929
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

poesjes ... alleen als ze goed geschoren zijn
ik had het over MIAUW beesten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 januari 2006 @ 12:48:24 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33795104

It's a brand new day!!!!

En ik ben over-actief
pi_33795351
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef Dromenvanger het volgende:

It's a brand new day!!!!

En ik ben over-actief
* Mirage haalt de cola, de red-bull en de koffie weg....
zow, ga jij maar eens fijn een kamille theetje drinken.

Sir Winston Churchill
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:05:49 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33795659
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

dromenvanger wil energie hebben, ikke will koffie ikke wil red-bull.

Ik drink maar 1 pot vandaag, 1 pot koffie, mag dat tante Mirage??? Please.... ??

Daarna ga ik netsjes aan de thee, zoals afgesproken
pi_33795728
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

* dromenvanger wil energie hebben, ikke will koffie ikke wil red-bull.

Ik drink maar 1 pot vandaag, 1 pot koffie, mag dat tante Mirage??? Please.... ??

Daarna ga ik netsjes aan de thee, zoals afgesproken
túúúrlijk lieverd....... ga jij maar fijn aan de koffie

de caffeïne vrije that is
Sir Winston Churchill
  zaterdag 7 januari 2006 @ 13:18:20 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33796017
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:

[..]

túúúrlijk lieverd....... ga jij maar fijn aan de koffie

de caffeïne vrije that is
Yippie

Koffie koffie koffie.

met caffeine

Ik zal rustig aandoen maar heb het gewoon ff nodig, drink al 15 jaar koffie en kan nu ff niet zomaar zonder.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 14:04:38 #297
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33797424
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

ey babe....hows life with the beeb?
stay frosty
pi_33798223
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yippie

Koffie koffie koffie.

met caffeine

Ik zal rustig aandoen maar heb het gewoon ff nodig, drink al 15 jaar koffie en kan nu ff niet zomaar zonder.
Afkickende junk!!!

Maar.... zo ineens stoppen is ook niet goed. Daar krijg je echt een knallende koppijn van. Afbouwen is beter.

Heb zelf trouwens ook opeens veel energie. Heb daaaagen alles laten liggen en ben een beetje sociaal naar buiten gaan doen. Maar vandaag haal ik een boel in. Nu is eindelijk de kerstrommel weg.
Ja.... nu pas.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33798296
En ik zit aan de Supermalt. Heel goed voor mij. Vet visje gegeten. Ook goed voor me.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:03:42 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33799271
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Afkickende junk!!!

Maar.... zo ineens stoppen is ook niet goed. Daar krijg je echt een knallende koppijn van. Afbouwen is beter.

Heb zelf trouwens ook opeens veel energie. Heb daaaagen alles laten liggen en ben een beetje sociaal naar buiten gaan doen. Maar vandaag haal ik een boel in. Nu is eindelijk de kerstrommel weg.
Ja.... nu pas.
Ineens stoppen is inderdaad niet goed, dat is slechter dan stoppen. En een beetje koffie kan geen kwaad. Ik hoef niet als een heilige door het leven te gaan. Dood ga ik toch, en daarbij gaan mensen die heel gezond leven vaak ook snel dood.

Af en toe een biertje zal ik ook blijven drinken. Maar wel met mate.

Eindelijk de kerstrommel weg, is hier ook al gebeurt, het normale leven is weer aan de gang. En nu richting de lente. Gelukkig is het bijna lente

Lekker buiten zitten en buiten sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')