Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een meldingquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakken
Maar serieus, een brandmelder en een CO melder zijn een must bij een gaskachel.
( CO melder op niet hoger dan 1 meter hangen, het bouwt namelijk vanaf de grond op en het gaat heel snel)
of als de kat of hond omvaltquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als de jongsten opeens plat gaan is dat ook een melding![]()
Pcies!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
Welnee, Als vamp zegt dat het ochtend is, is het ochtend
nee daar ben ik te hard voorquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:50 schreef nokwanda het volgende:
heb je medelijden?
quote:women rule
Dat is geen grapje ... dat is de ( voor jullie misschien bittere...) waarheid!quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee daar ben ik te hard voor
[..]
grapjas
Ow.... snoepjes kopen!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:16 schreef draculettetje het volgende:
hallo allemaal!
Errug late reactie maar allemaal nog het beste enzo (mag toch nog tot de 6de???)
Mom i'd like to fuckquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:20 schreef nokwanda het volgende:
effe iets anders... wat betekent milf nou eigenlijk?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mom i'd like to fuck
Ofwel: huismoeders die geil eruit zien
Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzoquote:
Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Heb je dat onlangs te horen gekregen ofzo![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, laatst een kee. Ik wist wel dat het sloeg op een kind hebben en er smakelijk genoeg uitzien maar ik wist niet precies hoe en wat.
En je was weer zo blij met je dinnetje!!quote:
jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:00 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En je was weer zo blij met je dinnetje!!
Toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef vamperotica het volgende:
nope
Ik ben ook aan het minderen. Van 15 bakken naar 10quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, heerlijk liggen rusten vandaag, lekker thee gedronken. FF naar de dokter geweest en nu lekker ontspannen gewoon. Wederom wat op de bang liggen hangen en slapen en bijkomen en rusten.
Ontspanning
Snap niet waarom ik zoveel koffie dronk altijd, er gaat toch niets boven thee?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het minderen. Van 15 bakken naar 10![]()
En daarna langzaam afbouwenmisschien dat mijn hersens dat wat minder actief zijn 's avonds.
Hoop dat in slaap vallen dan ook wat makkelijker is, probleem is dat ik echt heel lang bezig ben met nadenken 's avonds. Ook astraal gaan bv duurt enorm lang omdat ik nog heel lang 'wakker' ben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Volgens mij zit die kans er dik in. Caffeine pept je gewoon op als het ware. Ik merk het dus echt goed dat ik de laatste dagen minder koffie drink. Ik kan eindelijk eens rustig op de bank liggen of zitten zonder die circelende gedachtes en nog meer.
En thee, je hebt zoveel soorten thee, alle smaken zijn mogelijk. Het smaakt lekker, ik kan er gelukkig weer van genieten. Thee zit dan wel ook iets in van oppepping maar koffie is een heel ander verhaal te noemen.
Good luck with afbouwen!!!!
Vandaag heb ik wederom maar 2 mokken gehad, de rest water en thee. En vanavond wederom water. Of gewoon een pot thee.Voel me echt rustiger gewoon. Of ik beeld me het maar in maar dat lijkt me sterk. Ik merk het. En tevens merk ik het aan het aantal wc-bezoeken. Ik kreeg de dunne van koffie altijd. Iedere dag na veel koffie...laat maar ook...that's a liitle too much information
Misschien toch te actief bezig de hele dag, te weinig rustmomenten ook. Tis ook weer een kwestie van balans vinden tussen spanning en inspanning en voor het slapen gaan de rust opzoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Hoop dat in slaap vallen dan ook wat makkelijker is, probleem is dat ik echt heel lang bezig ben met nadenken 's avonds. Ook astraal gaan bv duurt enorm lang omdat ik nog heel lang 'wakker' ben.![]()
Mango thee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:20 schreef displission het volgende:
wat voor'n kopje thee?
hoeveel komt een vrouw eigenlijk aan als ze zwanger is??quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Mirage het volgende:
33 weken en 4 dagen en naar de verloskundige geweest.de beeb zit nog op z'n plek.
Voor zover het aan de buitenkant te voelen is, is het kleintje goed gegroeid.
Ik voel hem dagelijks heerlijk woelen en trappelen, dus dat is ook een goed teken.
Mijn gewicht.. daar gaan we het niet over hebben![]()
en mijn bloeddruk was 110/60 (en dat voor iemand in het laatste deel van de zwangerschap)
ik ben tevreden
Mooi zoquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Mirage het volgende:
33 weken en 4 dagen en naar de verloskundige geweest.de beeb zit nog op z'n plek.
Ik voel hem dagelijks heerlijk woelen en trappelen, dus dat is ook een goed teken.
en mijn bloeddruk was 110/60 (en dat voor iemand in het laatste deel van de zwangerschap)
ik ben tevreden
dat verschilt ontzettend, er wordt in boekjes vaak zo'n 12 kilo als gemiddelde beweerd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hoeveel komt een vrouw eigenlijk aan als ze zwanger is??
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:17 schreef Mirage het volgende:
ik ben tevreden
19 februari.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Lijkt me echt een raar gevoel om iets levends in je buik te hebben
![]()
Wanneer was je nou uitgerekend?
whehe, wat wordt het trouwens? een meisje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
19 februari.
en ja op momenten zoals nu, ik rustig zittend/ontspannen, is mijn buik één golvende massa met aan de zijkanten af en toe een "driehoek" die naar buiten puilt. ( het hakje )
een jongetje !quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
whehe, wat wordt het trouwens? een meisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |