Hij had teveel gedronken zaterdagquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die ligt vast nog onder de tafel na afgelopen weekend
Dat zei hij zondag, ja. Hij wist niet meer zeker of het gezellig was geweest maar dat moest wel want hij wist het niet meerquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef Mirage het volgende:
Lord Oversight, die leeft nog.![]()
De hond en de kat liggen voor de kachel in hun mand en Oversight zit ernaast in een "luie" stoel te lezen.
Ze zijn zo braaf![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:56 schreef Mirage het volgende:
Lord Oversight, die leeft nog.![]()
De hond en de kat liggen voor de kachel in hun mand en Oversight zit ernaast in een "luie" stoel te lezen.
Ze zijn zo braaf![]()
Dat heet.....rrrrrrust .....quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ahhhhhhh wat een lief burgelijk gezinnetje
quote:
Juist !quote:
Hij is vervelend als hij teveel drinktquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
Hij is vervelend als hij teveel drinkt![]()
handtastelijk en slijmerig en plagerig.... en zeurderig... doorlopen oogjes... en zodra hij zijn kussen raakt slaapt hij.
![]()
Naaimachine ? Nokwanda ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:30 schreef nokwanda het volgende:
Ik weer heel even niet meer. Ben in een zwaar gevecht verwikkeld met de naaimachine :S
Jah.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:20 schreef nokwanda het volgende:
Geen one-minuteman maar een no-minuteman*plaagmode*
quote:
Jah, jij kunt je daar dan weer iets bij voorstellenquote:
Ik zie ze ook vliegen. Moet ik nu ook bellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:37 schreef newsman het volgende:
Ik zag net een ufo overvliegen, heb gelijk Robbert van den Broeke gebeld.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jah.
En dat in combinatie met het gezeur in mijn oor over zijn [oneerbiedige mode]gevalletje [/oneerbiedige mode] die avond.
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jah.
En dat in combinatie met het gezeur in mijn oor over zijn [oneerbiedige mode]gevalletje [/oneerbiedige mode] die avond.
![]()
Schoonmaken ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
@ nokmetnaaimachineveel plezier!
vergeet m na de tijd niet schoon te maken
mogge .... ja schoonmakenquote:Op donderdag 5 januari 2006 07:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Schoonmaken ?
Goeiemorgen allemaal
Waarom zou ik een ouwe naaimachine schoonmaken?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat er anders vuil in de naaimachine komt en dat klontert dan vast aan de olie en dan loopt hij vast
Nou... ik kan je vertellen dat de naaimachine lang niet vaak genoeg gebruikt wordt de laatste tijd. Weinig kans tot stof vergaren dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
omdat er anders vuil in de naaimachine komt en dat klontert dan vast aan de olie en dan loopt hij vast
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge iedereen
Gister nog crea bea bezig geweest met Robert vd broeke foto's :
Maak hier je eigen Robbert van den Broekke Foto.
dan moet je vaaker naaienquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou... ik kan je vertellen dat de naaimachine lang niet vaak genoeg gebruikt wordt de laatste tijd. Weinig kans tot stof vergaren dus.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef nokwanda het volgende:
Weet je dat ik hem nu pas echt snap.... wat erg!!!!![]()
![]()
![]()
Waar is mijn scherpte? (tja... misschien vaker naaien)
en dat is frustrérend !!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik BEN een naaimachinequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Mirage het volgende:
[..]
en dat is frustrérend !!
maar hoe weet jij dat ?
Nee hoor, knul. Neem van mij maar aan dat vrouwen erger worden naarmate ze ouder worden.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor, knul. Neem van mij maar aan dat vrouwen erger worden naarmate ze ouder worden.
Couldn't agree morequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:33 schreef nokwanda het volgende:
Nee hoor, knul. Neem van mij maar aan dat vrouwen erger worden naarmate ze ouder worden.
spannend verhaar mirquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:45 schreef Mirage het volgende:
zow, ik werd me een uurtje geleden toch even geschrokken wakker.
Oversight ging vanochtend rond een uur of half 6 weg.
De kinderen waren er blijkbaar wakker van geworden want die stonden aan mijn bed.
Ik wilde nog héél even slapen/dommelen, maar had een wazige nacht achter de rug.
Meestal lig ik heerlijk in mijn bedje als er in huis een deur/groot raam even open staat... frisse iets koude lucht en dan heerlijk warm onder mijn dekbedje en als je dan opstaat ruikt het hele huis naar ochtend/buiten.
Ik dus de kachel (gaskachel) laag gezet en een balkondeur open gegooid.
Ben ik blijkbaar weer in slaap gevallen
Normaal gesproken merk ik àlles in mijn slaap/dommelstand.. zelfs als de kinderen alleen maar niezen of zich omdraaien in bed.
Dit keer zijn de kinderen weer uit bed geklommen zonder dat ik het merkte.
Hoeft nog geen probleem te zijn, want de kinderen waren even televisie gaan kijken.
Maar de jongste heeft blijkbaar aan de kachel gezeten.
Hóógste stand, met de buitendeur open.
Tegen de tijd dat ik wakker werd rook mijn huis naar brand (oid).
De kolen waren knaloranje en de vlammen laaiden op hoogste stand géél ! op.
(is niet zo vreemd als de buitendeur openstaat)
Brian staat naast mij te kijken terwijl ik met bonkend hart de kachel laag draai, de buitendeur dichtdoe en een kleiner raampje opengooi "het ruikt hier naar broodjes" zegt hij droog.
Ik heb niet veel verstand van dit soort kachels maar ik geloof dat hoge gele vlammen een slechte verbranding betekend.
Dan had ik nog het doembeeld voor ogen, die ik al heb sinds ik in dit huis met die stomme kachel woon, dat de boel ontploft (wat dan weer minder waarschijnlijk is ?).
geef mij de luxe en veiligheid van CV maar terug.
maar goed, die zat niet in dit huis en erin zetten doen we bewust niet want dat is het huis niet waard. (en zo lang blijven we hier ook niet)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
spannend verhaar mirgrote gele vlammen is idd slechte verbranding, waarschijnlijk omdat de kachel op de hoogste stand niet genoeg zuurstof kan aanzuigen.
ik had vanacht iets weirds ik werd om 3 uur wakker omdat me plafond ventilator aanstond...
quote:echt raar dat ding is uit zichzelf aan gegaan. verder hoorde ik ook nog een aantal vreemde geluiden en ondanks dat ik niet bang/geschrokken was kon ik niet meer slapen omdat ik klaarwakker was... na 30 min ging ik maar ff pissen en toen viel het me op zodra ik in de gang stapte de tempratuur daar een graad of 4/5 warmer was. daarn maar weer proberen te slapen maar lukte niet... ben om 6:45 in slaap gevallen...en 07:15 ging me wekker
Warm krijg je het wel, maar als je er de ballen verstand van hebt ( geen ervaring) zou ik toch even advies en informatie opvragen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Metro2005 het volgende:
Ik krijg dalijk in mijn huis ook een gaskachel, geen centjes voor CV.
Maar eens zien of dat ding de boel nog warm krijgt
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Mirage het volgende:
Je had vast een hete droom door die naaimachine verhalen van gisteren.
Oom van me is verwarmingsmonteurquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef Mirage het volgende:
[..]
Warm krijg je het wel, maar als je er de ballen verstand van hebt ( geen ervaring) zou ik toch even advies en informatie opvragen.
Ik vind het enge gevaarlijke k*tdingen.
hetequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb altijd heette dromen
slaaptekortquote:
en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Oom van me is verwarmingsmonteurdus dat komt goed. En ik heb zelf ook geen 2 linkerhanden
![]()
En ach, een cv ketel kan net zo goed ontploffen
[..]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakken
Maar serieus, een brandmelder en een CO melder zijn een must bij een gaskachel.
( CO melder op niet hoger dan 1 meter hangen, het bouwt namelijk vanaf de grond op en het gaat heel snel)
Dat klopt, heb nog geen kids en nog geen huisdieren (ja een konijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:22 schreef Mirage het volgende:
[..]
en jij hebt vast geen kleine kinderhandjes of staarten van katten/honden die aan het venster van de kachel kunnen plakken
Maar serieus, een brandmelder en een CO melder zijn een must bij een gaskachel.
( CO melder op niet hoger dan 1 meter hangen, het bouwt namelijk vanaf de grond op en het gaat heel snel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |