Code #11quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef UncleScorp het volgende:
'Jezus gebruikte vrijwel zeker cannabis'
![]()
hijs foetsiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:02 schreef coz het volgende:
[..]
Code #11
Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
mogelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hijs foetsieging erover dat jezus vroeger olien en wierrook gebruikte waar cannabis in verwerkt zal
niet onmogelijk , maar blijkbaar dus niet aangetoondquote:en dat daardoor de wonderbaarlijke genezingen plaatsvonden
Blame Fok ... blijkbaar is het weggehaaldquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:02 schreef coz het volgende:
Code #11
Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn opmerking was niet eens grappig bedoeldik vind kleine tietjes echt lief
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb ook tieten
Van het sporten van vroeger en door toename van gewicht van de afgelopen jaren.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:15 schreef coz het volgende:
* coz stapelleip wordt
volgens mij ben ik alleen nog maar bezig met werken , slapen en uitgaan
9:15 weer werken![]()
En een beeeetje fokken.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 08:15 schreef coz het volgende:
* coz stapelleip wordt
volgens mij ben ik alleen nog maar bezig met werken , slapen en uitgaan
9:15 weer werken![]()
poesjes ... alleen als ze goed geschoren zijnquote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:30 schreef nokwanda het volgende:
jaaaaa... ok goeiemorgen.
Hou je zeker ook van poezen... die hebben een heleboel kleine tietjes
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
poesjes ... alleen als ze goed geschoren zijn![]()
* Mirage haalt de cola, de red-bull en de koffie weg....quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:48 schreef Dromenvanger het volgende:
It's a brand new day!!!!
En ik ben over-actief
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage haalt de cola, de red-bull en de koffie weg....
zow, ga jij maar eens fijn een kamille theetje drinken.
![]()
túúúrlijk lieverd....... ga jij maar fijn aan de koffiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:05 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
* dromenvanger wil energie hebben, ikke will koffie ikke wil red-bull.
Ik drink maar 1 pot vandaag, 1 pot koffie, mag dat tante Mirage??? Please.... ??
Daarna ga ik netsjes aan de thee, zoals afgesproken
Yippiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
túúúrlijk lieverd....... ga jij maar fijn aan de koffie![]()
de caffeïne vrije that is
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
* Mirage haalt de cola, de red-bull en de koffie weg....
zow, ga jij maar eens fijn een kamille theetje drinken.
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yippie![]()
Koffie koffie koffie.
met caffeine![]()
Ik zal rustig aandoen maar heb het gewoon ff nodig, drink al 15 jaar koffie en kan nu ff niet zomaar zonder.
Ineens stoppen is inderdaad niet goed, dat is slechter dan stoppen. En een beetje koffie kan geen kwaad. Ik hoef niet als een heilige door het leven te gaan. Dood ga ik toch, en daarbij gaan mensen die heel gezond leven vaak ook snel dood.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Afkickende junk!!!
Maar.... zo ineens stoppen is ook niet goed. Daar krijg je echt een knallende koppijn van. Afbouwen is beter.
Heb zelf trouwens ook opeens veel energie. Heb daaaagen alles laten liggen en ben een beetje sociaal naar buiten gaan doen. Maar vandaag haal ik een boel in. Nu is eindelijk de kerstrommel weg.
Ja.... nu pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |