quote:
Daar kun je toch zelf ook van genietenquote:Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
Ik ga nu mirage's rug masseren, want dat had ik beloofd....
zij die gaan lijden groeten u.
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar kun je toch zelf ook van genieten
quote:
Jonge katjesquote:Op maandag 2 januari 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan vandaag op kattenkraambezoek
Dinnetje van me heeft een jong katertje geadopteerd
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hallo barra leefd ook weer.... damn de zwaarste dagen van het jaar zijn weer achter de rug..
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]Niet helemaal, zo te zien.
ja... was best erg, he.
beterquote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe zien de truthers 2006 tegemoed? Beter dan 2005? Of nog erger?
Ik denk zelf dat 2006 een wat beter jaar gaat worden, 2005 was ronduit klote bij mij.
Ik verwacht een beter jaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:00 schreef Metro2005 het volgende:
Hoe zien de truthers 2006 tegemoed? Beter dan 2005? Of nog erger?
Ik denk zelf dat 2006 een wat beter jaar gaat worden, 2005 was ronduit klote bij mij.
u 2 girlquote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef vamperotica het volgende:
Hallo.....
Nog de beste wensen allemaal!
Yeah.... jij ook. Voor jou het jaar van Kiddy4quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef vamperotica het volgende:
Hallo.....
Jij ook de beste wensen, en alle goeds voor 2006quote:Op maandag 2 januari 2006 19:10 schreef vamperotica het volgende:
Hallo.....
ik kan niet bellen als ik in slaap gevallen ben , anders had ik wel gebeldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef nokwanda het volgende:
Doe nou niet zo ongevoelig, man. Het zijn je ouders. Die houden van je en willen gewoon weten dat het okay is. ze slapen er waarschijnlijk echt minder goed bij als je dat ene telefoontje niet ploeegt. Ik kan je uit ervaring vertellen dat het even iets horen van een geliefde, en zeker je kind, zo ontzettend veel kan schelen.
Vrouwen!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:26 schreef coz het volgende:
[..]
ik kan niet bellen als ik in slaap gevallen ben , anders had ik wel gebeld
en het is niet (alleen) dat ze er slecht van kan slapen .. dan blijft ze (dus) gewoon wakker ..![]()
en ik kom dus meestal wel netjes op tijd , maar dan blijft ze stiekem ook wakker![]()
dat is dan toch niet alleen mijn probleem toch
Ik kan het zelf tot dusver ook niet afleren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:43 schreef coz het volgende:
wil je eens proberen dat bij me moeder af te leren![]()
ik probeer het al 10 jaar![]()
![]()
Niet gekeken. Absoluut vermeden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:44 schreef coz het volgende:
ik kon me ook erg goed identificeren met de oudejaarsconference van youp![]()
![]()
zijn moraal was iigquote:
Moggû, Dreamcatcherquote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:46 schreef Dromenvanger het volgende:
de teskt wordt anders weer te lang en dat is niet de bedoeling.
Good morningquote:Op dinsdag 3 januari 2006 07:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Moggû, Dreamcatcher![]()
Probeer eens niet zo veel te denken, man, ik denk al veel........maar, jeeeeeeeeeGa eens wandelen ofzo, of hardlopen........loop die zooi uit je kop vandaan
![]()
Just my thoughts![]()
Ik vind youp van het hek altijd geweldig. Zegt exact wat ik altijd denk zeg maarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:08 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb het niet gezien, heb eerst geinternet tot 21:30. Daarna bij familie gaan zitten en muziek gehoord en staatsloterij gekeken. Ik had geen euro gewonnen maar dat geld kan me ook gestolen worden. Geld boeit me op dit moment geen ene ruk.
Youp ben ik nooit fan van geweest, maar heb het ook zelden gezien. Dacht altijd dat het een botte boer was, maar het is gewoon zijn humor of niet? De fragmenten dat ik het gezien had sprak me niet meteen aan dus. Maar dan moet ik misschien eens beter kijken en luisteren
Good morningquote:
Laat de koffie smaken!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
JaZo eerst maar eens een bakkie koffie
![]()
Ik denk dat je daar de kern van de zaak te pakken hebt. Doordat mensen enorm materialistisch en statusgericht ingesteld zijn werken mensen zich helemaal uit de naad om toch maar een nieuwere auto dan de buurman te kunnen kopen, of om toch wel 4 keer per jaar op vakantie te kunnen. De meeste mensen lopen zichzelf enorm voorbij als ze hiermee bezig zijn waardoor ze dus dingen opkroppen. Ze kunnen niet even relaxen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:48 schreef Dromenvanger het volgende:
- knip-
Hoewel sommige politie agenten zelf zo opgefokt zijn als maar zijn kan. Zelfs mensen van de politie hebben menselijke trekjes. En misschien is opgefoktheid en woede wel een typisch menselijke eigenschap ontstaan door een opgejaagde maatschappij?
Inderdaad, de wereld is gespannen. Overspannen misschien zelfs.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar de kern van de zaak te pakken hebt. Doordat mensen enorm materialistisch en statusgericht ingesteld zijn werken mensen zich helemaal uit de naad om toch maar een nieuwere auto dan de buurman te kunnen kopen, of om toch wel 4 keer per jaar op vakantie te kunnen. De meeste mensen lopen zichzelf enorm voorbij als ze hiermee bezig zijn waardoor ze dus dingen opkroppen. Ze kunnen niet even relaxen.
Ik heb zelf echt een enorme hekel aan de stressmaatschappij maar ook ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik stressig bezig ben of dat ik niet genoeg rust aan mezelf geef.![]()
Was de wereld maar wat rustiger..
Riep er iemand koffiequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Stress kan overal aanwezig zijn. Stress
Goede nachtrust is ook een goede preventie tegen stress. Een nacht lekker slapen haalt al een flinke portie weg, lekker slapen zonder stress in de dromen ook.. Uitgerust wakker worden betekend bij mij dat ik vanzelf meer aankan. Vannacht dus niet goed geslapen en dat werkt nu ff door. Nu pas. Ondanks een frisse douche die ik net genomen heb.
Stress door teveel koffie ook
Ff alles laten bezinken maar. Even helemaal tot adem komen ook. Een keer diep zuchten kan al helpen, diep inademen en daarna weer uitademen.
Dan ga ik nu ff luchtig verder en naar buiten.
dat was hier vorig jaar alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef UncleScorp het volgende:
Omg klote rookverbod ffs
Bah 1e werkdag
Dag schiet anders niet echt op vind ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:25 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh....
Ow nee.... t is al weer middag!
![]()
go Metro GO!!!!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dag schiet anders niet echt op vind ik
Kan niet wachten tot vanavonddan etentje als 2e date
Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dag schiet anders niet echt op vind ik
Kan niet wachten tot vanavonddan etentje als 2e date
im joining you matequote:
Een ont-giftigingskuurtje om alles van de feestdagen weg te werkenquote:
hoeveel rook je nou nog?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een ont-giftigingskuurtje om alles van de feestdagen weg te werken
Sigaren roken ben ik ook mee gestopt binnen, ik rook nog mijn sigaret af en toe in de frisse lucht, blijf ik binnen roken dan blijf ik paffen. Dan steek ik de ene sigaar na de andere op.
Nu ik geen sigaren rook, zit ik op de 15 per dag. Ik heb ooit 2-3 pakjes gerookt in stress-tijden. Maar dat was gewoon ongezond en ik dacht het nodig te hebben. Soms rookte ik de ene na de andere.quote:
Steek er net een op en dan lees ik ditquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nu ik geen sigaren rook, zit ik op de 15 per dag. Ik heb ooit 2-3 pakjes gerookt in stress-tijden. Maar dat was gewoon ongezond en ik dacht het nodig te hebben. Soms rookte ik de ene na de andere.
Roken is stukken minder, ik kan soms 2 uur zonder, soms vergeet ik wel eens dat ik sigaretten rook.
Maar die sigaren bij de computer gingen een voor een aan en uit. Bij de computer roken doe ik ook niet graag, ik ga liever ff naar buiten als het nodig is. Haal ik meteen een frisse neus ook
Roken wil ik ooit nog mee kappen, zodra ik gewoon stop zonder het te beseffen. Het moment dat ik gewoon 1 dag niet gerookt heb, en dan ineens tot het besef kom. Ik heb 1 dag niet gerookt. Kom ik tot het besef dat ik 1 dag niet gerookt heb, dan gaat waarschijnlijk meteen weer een sigaret aan. Dus dan wacht ik daarna op het moment dat ik 2 dagen niet gerookt heb.
En zo ga ik dus stoppen. Onbewust. En niet van, ik stop nu. Want dan stop je niet. Stoppen met roken is in mijn geval in ieder geval dat ik het niet in de gaten heb.
Net zoals de verslaving erin is geslopen, zal ook het afkicken erin sluipen. Met de harde hand dusZonder moeite te hoeven doen
ja maar als je hem erin stopt kom je dus zsm achter je nummer die je op die kaartjes moet zettenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:44 schreef nokwanda het volgende:
heb hem er nog niet ingestopt. Zit nu een andere kaart in en die wil ik nog een paar dagen laten zitten tot ik nieuwe visitekaartjes heb met het nieuwe nummer erop.
RTFMquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
vraagje.... ik koop net een prepaid pakket van T-mobile. Is het artikelnummer ook je foonnummer zonder 06 ervoor? Want ik zie nergens anders het foonnummer staan.
dat soort adviezen geef ik zelf pas op het laatst , ben zelf een notoire - IDRTFMquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
RTFM
read the fucking manual
Staat ergens in de handleiding of op het kaartje waar die simkaart in zit.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:49 schreef coz het volgende:
ff crossposten, te leuk ( via Leg dingen op je kat }
[[url=http://www.stuffonmycat.com/media/2/20060103-OSCAR.jpg]afbeelding][/url]![]()
![]()
Did of Didnt?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:53 schreef coz het volgende:
[..]
dat soort adviezen geef ik zelf pas op het laatst , ben zelf een notoire - IDRTFM![]()
I read the fucking manualquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
RTFM
read the fucking manual
Staat ergens in de handleiding of op het kaartje waar die simkaart in zit.
quote:
i dont read the fucking manualquote:
Same here. Maar van dit pre-paid pakket had ik dus wel de manual gelezen voor ik de vraag hier steldequote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef coz het volgende:
[..]
i dont read the fucking manual
(ik ga standaard eerst zelf prutsen, meestal heb ik dan al geen handleiding meer nodig - en heel af en toe bekijk ik daarna de handleiding om wat extra dingen te ontdekken - of om te ontdekken dat ik dus al alles gevonden en gedaan heb)
[rant] maar ik ben iig nog wel zo handig als ik er niet uitkom om dan wel eerst de handleiding te lezen voordat ik ga bellen [/rant]
(doet me overigens denken dat ik de handleiding van mijn digicam nog eens moet lezen, mag best na 1000 foto's )
die rant sloeg natuurlijk op die prutsers die dat niet doen en mij op werk bellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Same here. Maar van dit pre-paid pakket had ik dus wel de manual gelezen voor ik de vraag hier stelde
Dank je. maar de foon ligt nu op te laden en ik heb het geloof ik al goed. ga het straks uitproberen. Zag dat je online was ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef coz het volgende:
maaruh serieus ik wil je best mijn mobiele nummer msn'en - als je nummerweergave aan hebt- om even te verifieeren wat je nummer is ..
(ik heb zowaar msn aanstaan en zowaar msn 7 gedownload , wat ik dus al een paar maand weiger! - wel meteen gepatched natuurlijk zodat alle irritante dingen eruit zijn
)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je. maar de foon ligt nu op te laden en ik heb het geloof ik al goed. ga het straks uitproberen. Zag dat je online was ja.
Ik heb hier een EWtje die alles download al voor het uit is![]()
inderdaad ja. Hebben we hier ook gedaan. Tis hier immers alle dagen kerstmisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom zou je op 2 dagen per jaar ineens meer gaan koken? Waarom zou je niet gewoon een normale portie maken. Maar goed, daar moet ik eens met mijn ouders over praten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
inderdaad ja. Hebben we hier ook gedaan. Tis hier immers alle dagen kerstmis
Het enige verschil is dat mijn vader het meenam. Verder gewoon eten dat ik iedere dag van de week zou kunnen koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |