Dank je. maar de foon ligt nu op te laden en ik heb het geloof ik al goed. ga het straks uitproberen. Zag dat je online was ja.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:19 schreef coz het volgende:
maaruh serieus ik wil je best mijn mobiele nummer msn'en - als je nummerweergave aan hebt- om even te verifieeren wat je nummer is ..
(ik heb zowaar msn aanstaan en zowaar msn 7 gedownload , wat ik dus al een paar maand weiger! - wel meteen gepatched natuurlijk zodat alle irritante dingen eruit zijn
)
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je. maar de foon ligt nu op te laden en ik heb het geloof ik al goed. ga het straks uitproberen. Zag dat je online was ja.
Ik heb hier een EWtje die alles download al voor het uit is![]()
inderdaad ja. Hebben we hier ook gedaan. Tis hier immers alle dagen kerstmisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:47 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom zou je op 2 dagen per jaar ineens meer gaan koken? Waarom zou je niet gewoon een normale portie maken. Maar goed, daar moet ik eens met mijn ouders over praten.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
inderdaad ja. Hebben we hier ook gedaan. Tis hier immers alle dagen kerstmis
Het enige verschil is dat mijn vader het meenam. Verder gewoon eten dat ik iedere dag van de week zou kunnen koken.
Ow ja.. dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoop ook dat alles goed is met Mirage maar ik ga ervan uit dat ze het wel redt, een soort voorgevoel dus. Bij Mirage denk ik vaak dat het niet mis kan gaan op een bepaalde manier. En hopelijk is dat dus ook zo.
Tot morgen dan maar
En prettige avond uiteraard
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:16 schreef nokwanda het volgende:
Stlte voor de storm.
Hey...... Mirage al een paar dagen niet online gezien. Ik hoop dat alles in orde is.
Dat was een lekkere dooddoenerquote:
mogguhquote:
Date wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 07:31 schreef nokwanda het volgende:
Heyyyyy, hoe was je date?
Da's nou een goed begin van een nieuw jaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:44 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Date wasge-wel-dig
![]()
![]()
Eerst wezen eten bij de griek en daarna naar mijn huis gegaan en film opgezet (ik zeg expres opgezet want gezien hebben we hem nietWaren de hele avond alleen maar klef aan het doen
)
I think i'm in love.![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef nokwanda het volgende:
Wat zijn jullie saai geweest vandaag. Ben ik een tijdje weg... is er hier helemaal niks gebeurd
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben kapot vandaag, zo diep geslapen dat ik niets waard ben de hele dag. Net zelfs nog ff op de bank liggen slapen. Met muziek aan in slaap gevallen gisteren. En in een ruk doorgeslapen, mp3 speler lag naast me toen ik wakker werd.
Ben wel afgevallen 5 kilo dat gaat rap nu. Nog meer water drinken
Nog altijd moe. Ik blijf maar gapen.
89 kilo woog ik en nu is het bijna 84. Ik voel me al wat lichter alleen wil ik richting de 70. Ik wil geen kilogram teveel meeslepen want dat zorgt vanzelf voor slechte condtitie.quote:
ik drink tegenwoordig ook veel water.... sommige mensen zeggen dat migraine van caffeine kan komen...en als je bedenkt dat ik per dag zon 3L cola dronkquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
89 kilo woog ik en nu is het bijna 84. Ik voel me al wat lichter alleen wil ik richting de 70. Ik wil geen kilogram teveel meeslepen want dat zorgt vanzelf voor slechte condtitie.
Water dusGaan sporten. Geen alcohol en dan haal ik die 70 voor 2007 wel. En kan ik nieuwe broeken die me nooit gepast hebben vanzelf aan. Hebben nog een aantal broeken liggen die ik persee aanwil.
Gezicht zie je het bij mij niet zozeer aan, tis meer verdeeld over het hele lichaam.
Zo ik ben weer een klein beetje wakker. Water nu weerI love water. Ik ga geen zoete frisdrank drinken, no way.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |