quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ja, jij wel terrut.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
Tiet.
Nee.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:31 schreef Chowi het volgende:
Heb je al gedoucht, C.?
Whehe. Het wordt uitgesteld naar morgen, dat weet ik al zeker.quote:
Blowjob?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:32 schreef the900 het volgende:
Ik weet niet wat ik wil.
Eten, drinken, niks. Slapen, wakker zijn, een film kijken, computeren.
Wat een brakke dag.
Echt zometeen hoor, echt!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Het wordt uitgesteld naar morgen, dat weet ik al zeker.
Moah, dat is wel welkom inderdaadquote:
Hm-hmmmm.quote:
Hoe kan het ook anders.quote:
Je bent een man of je bent een man. Zélfs al kijk je af en toe Will & Grace.quote:
Nog ééntje roken en dan ga ik echt douchen!quote:
Will & Grace kijken is geen misdaad hoor.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Je bent een man of je bent een man. Zélfs al kijk je af en toe Will & Grace.
Ja, en dan zie ik je over een kwartier nog posten.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Nog ééntje roken en dan ga ik echt douchen!
1 januari is de maandag van ieder jaar.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:37 schreef JDude het volgende:
Wat een waardeloze kutdag eigenlijk, 1 januari
DL vindt mij minder man omdat ik W&G kijk. Maar zélfs dan ben ik nog mans genoeg om wel eens lekker gepijpt te willen worden.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Will & Grace kijken is geen misdaad hoor..
[..]
Ja, en dan zie ik je over een kwartier nog posten.
Wat een mooie en vooral ware uitspraak.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
1 januari is de maandag van ieder jaar.
Ja, maar DL is een gangsta.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:38 schreef the900 het volgende:
[..]
DL vindt mij minder man omdat ik W&G kijk. Maar zélfs dan ben ik nog mans genoeg om wel eens lekker gepijpt te willen worden.
quote:Dagcijfers voor Oudejaarsdag zaterdag 31 december 2005
(00:00 - 23:59)
1. 506 tong80
2. 295 Disciple_of_Guinness
3. 285 I_doubt
4. 279 Chowi
5. 263 nipeng
6. 254 Svensational
7. 243 Bizznitch
Zo'n wannabe zeker met bontkraagjas en opgevoerde scooter.quote:
Volgende keer ga ik geen balkje meer vol laden. Dat stopt ik er gewoon opeens meequote:Op zondag 1 januari 2006 19:39 schreef Chowi het volgende:
Fuck, weer een procent erbij.
Hij gaat, hij gaat, die goede goede C.quote:
Word maar zacht en glad.quote:
Nauwelijks verkapte ik-heb-geen-leven-en-ben-er-trots-op post.quote:
Mwoah, eerder een truckercap, en een jas met capuchon volgepakt met strijkerts.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:40 schreef JDude het volgende:
[..]
Zo'n wannabe zeker met bontkraagjas en opgevoerde scooter.
Dat is pas voor heaumeaux...
Het punt is dat ik op 4 stond en Tal op 7.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nauwelijks verkapte ik-heb-geen-leven-en-ben-er-trots-op post.
Truckercapsquote:Op zondag 1 januari 2006 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah, eerder een truckercap, en een jas met capuchon volgepakt met strijkerts.
Whe. He. He.quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
Het punt is dat ik op 4 stond en Talpa op 7..
Zal ze leuk vinden als we haar voortaan zo gaan noemenquote:
Laten we dat doen.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:45 schreef the900 het volgende:
[..]
Zal ze leuk vinden als we haar voortaan zo gaan noemen
Cheijl.quote:
Idd.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik vind die banner die Lynx666 gemaakt heeft erg mooi, maar hij kan nu wel weer weg.
Ik doelde op de oud en nieuw creatie, daar helemaal bovenin. En idd, de OP wordt te lang en dat JA/NEE ding moet weg, die past niet bij de stijl.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:48 schreef the900 het volgende:
[..]
Idd.
(De JA/NEE neem ik aan trouwens? )
Ik vind de OP sowieso wat te lang eigenlijk
ah zo. oud&nieuw mag vandaag nog vind ikquote:Op zondag 1 januari 2006 19:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doelde op de oud en nieuw creatie, daar helemaal bovenin. En idd, de OP wordt te lang en dat JA/NEE ding moet weg, die past niet bij de stijl..
quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
deze vind ik allemaal overbodig eigenlijkquote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
Sloavink?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:00 schreef the900 het volgende:
Zeg dan wat beters.
En dan nóg meer kliekjes-sfeer?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:02 schreef Chowi het volgende:
Misschien is het leuk als we 40 × 40 versies van avatars van een aantal BeF'ers in de OP doen, zoals bijvoorbeeld in de OP van de ONZ FB en de PUB SC..
Valt wel mee toch? Kijk eens naar hoeveel nieuwelingen er steeds zijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:03 schreef the900 het volgende:
[..]
En dan nóg meer kliekjes-sfeer?
Ik dacht juist dat 'we' in het begin van de reeks hadden afgesproken dat we dat niet deden om het niet zo'n gesloten kliekreeks te laten worden.
is het uiteindelijk toch wel geworden eigenlijk
En hoe snel die weggewerkt wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Kijk eens naar hoeveel nieuwelingen er steeds zijn.
Mwoah. Dago, D.Rose, Bengeltje, Sjowhan... Kijk, het maakt mij niet uit als ze nieuw zijn, als ze maar leuk posten.quote:
Psies!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef the900 het volgende:
Maar op zich kunnen we het wel proberen. We gaan gewoon ff met zijn tweeën de hele OP re-desigenen
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef the900 het volgende:
Maar op zich kunnen we het wel proberen. We gaan gewoon ff met zijn tweeën de hele OP re-desigenen
Wie moeten erin?
Ik
Jij
Tietje
rpp
C
DL
VM
pc-fr34k
KS
Misstique
die ook allemaal jaquote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mwoah. Dago, D.Rose, Bengeltje, Sjowhan... Kijk, het maakt mij niet uit als ze nieuw zijn, als ze maar leuk posten.
Janetjequote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef the900 het volgende:
Wie moeten erin?
Ik
Jij
Tietje
rpp
C
DL
VM
pc-fr34k
KS
Misstique
Nee mij eigenlijk ook niet, maar er wordt wel heel snel gekibbeld als er weer eens nieuwlingen postenquote:Op zondag 1 januari 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk, het maakt mij niet uit als ze nieuw zijn, als ze maar leuk posten.
Hij moet. Liefst nog met zijn meest herkenbare (BS) avatarquote:Op zondag 1 januari 2006 20:07 schreef Chowi het volgende:
Bupatih kan er eventueel ook wel in. En makemedinner, die post ook wel tof mee, al weet ik niet of hij graag in de OP wil..
Ja nouja, daar post hij niet erg vaak mee in BeF, dus.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:08 schreef the900 het volgende:
[..]
Hij moet. Liefst nog met zijn meest herkenbare (BS) avatar
Een biertje? iig iets wat niet te snel vervormt als er eentje bij komt.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
Ok, we hebben niet genoeg icons om de letters "BeF" te vormen, bovendien zou dat ook een beetje gekopieerd zijn, maar ik vind het ook niet echt tof om het gewoon onder elkaar en naast elkaar te zetten. Ideeën?
Hoe wou je dat fixen? Misschien kan ik ze een beetje shoppen en de onderste icons een beetje een gele gloed geven, en de bovenste een witte gloed. (Bier, en schuim)quote:
Jah bij nader inzien toch wel lastig idd, ik brainstormde maar wat. Altijd eerst brainstormen, dan pas de praktische kant bekijken.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe wou je dat fixen? Misschien kan ik ze een beetje shoppen en de onderste icons een beetje een gele gloed geven, en de bovenste een witte gloed. (Bier, en schuim)
Nee maar het is wél een leuk idee, en het moet te doen zijn, toch?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Jah bij nader inzien toch wel lastig idd, ik brainstormde maar wat. Altijd eerst brainstormen, dan pas de praktische kant bekijken.
Of gewoon een plaatje van een biertje, en dan de avatars 'in' het bier stapelen als een soort van ijsklontjes in de cola?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee maar het is wél een leuk idee, en het moet te doen zijn, toch?
1 2 3 4 5 | □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ □ |
Dat laatste vind ik ook een leuk idee!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:14 schreef the900 het volgende:
Bier en frituur, een snackbar met op elk stoeltje een avatar? BeF in Morsecode dmv. de avatars? ieder een avatar en een leuke quote in de OP?
Ik denk dat een bierglasvorm duidelijker is dan een pul... maar op dit pixel-niveau wordt elk plaatje wat onduidelijk.quote:
mwah dan gewoon een linkje (klikbare avatar?) naar het profiel..quote:Op zondag 1 januari 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook een leuk idee!
[icon] [quote ernaast]
[onder de icon user info, user id, mail adres, echte naam, whatever.]
Beter daar dan onder je vriendin.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:29 schreef cerror het volgende:
Teringtyfes wat heb ik veel hoofdhaar.
Even je muts af doen en er komt een oerwoud tevoorschijn!
Welke vriendin?quote:
Elke hypotetische vriendin.quote:
Ik schrok al ja!quote:Op zondag 1 januari 2006 20:06 schreef the900 het volgende:
en JDude niet te vergeten.. mis ik nog iemand?
Misschien is het duidelijker als de bovenkant van het glas hoger is dan de onderkant (ten opzichte van het 'oor'). En misschien het oor zo:quote:Op zondag 1 januari 2006 20:36 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
*sigh..
1 2 3 | □ □ |
Okquote:Op zondag 1 januari 2006 20:37 schreef Chowi het volgende:
De bovenste rij moet je wit-achtig indenken, en de rest geel achtig.
Ik vind het een heel goed initiatief anders, ik geef alleen nog suggesties om het te verbeteren...quote:Op zondag 1 januari 2006 20:46 schreef Chowi het volgende:
Krijg kanker, ik probeer het nog een keer..
Ik wil ook wel wat proberen hoor trouwens. Het heeft alleen weinig nut om dwars door elkaar verschillende dingen te maken.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:47 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik vind het een heel goed initiatief anders, ik geef alleen nog suggesties om het te verbeteren...
vrouwen
Bier expo?quote:Op zondag 1 januari 2006 20:44 schreef JDude het volgende:
Is er al iemand naar de 4-eeuwen-Grolsch expo geweest? Ik ga dinsdag
quote:
Volgens mij als inderdaad de bovenste rand wit is en de rest geel is het best een overtuigende pul bierquote:Op zondag 1 januari 2006 20:49 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rest ons aan 27 icons te komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:49 schreef the900 het volgende:
[..]
Volgens mij als inderdaad de bovenste rand wit is en de rest geel is het best een overtuigende pul bier
Whaha.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
En nou hopen niet dat broers/zussen bezig zijn
Timing.quote:
Ik zag je nog online komenquote:
Geen broers en zusschen hier, ik woon op kamers. En de huisgenote is ergens anders brak aan het wezen denk ik. Of dood.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
En nou hopen niet dat broers/zussen bezig zijn
Wat zou betekenen dat je het rijk alleen hebt. Fucking marvellous.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Geen broers en zusschen hier, ik woon op kamers. En de huisgenote is ergens anders brak aan het wezen denk ik. Of dood.
Ik vermoed wel 't eerste, 2de is iets onwaarschijnlijkquote:Op zondag 1 januari 2006 21:30 schreef the900 het volgende:
[..]
Geen broers en zusschen hier, ik woon op kamers. En de huisgenote is ergens anders brak aan het wezen denk ik. Of dood.
Altijd prettig inderdaad. Jammer dat haar moeder de huisbazin is, en ik hier nite lang zal wonen als ze dood is. Hoewel... ik heb een contract voor een jaarquote:Op zondag 1 januari 2006 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat zou betekenen dat je het rijk alleen hebt. Fucking marvellous.
Waarom? Er zijn 3 paupers overleden gisteravond aan de gevolgen van een té uitbundig oud en nieuw.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vermoed wel 't eerste, 2de is iets onwaarschijnlijk
Ik weet niet of dat contract dan nog wel geldig is?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef the900 het volgende:
[..]
Altijd prettig inderdaad. Jammer dat haar moeder de huisbazin is, en ik hier nite lang zal wonen als ze dood is. Hoewel... ik heb een contract voor een jaar
Nja, 1 hartstilstand ten gevolge van een ruzie, waar ook 1 persoon aan overleed..quote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn 3 paupers overleden gisteravond aan de gevolgen van een té uitbundig oud en nieuw.
Neuh, maar dat hoeft toch ook niet? Iemand die doodgaat aan de gevolgen van een alcoholvergiftiging, al is dat wel érg 1999.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, 1 hartstilstand ten gevolge van een ruzie, waar ook 1 persoon aan overleed..
Niet echt vuurwerkdoden dus
Ik wist dat ik wat vergeten wasquote:
Mag ik dan met mn gewone icon, ipv met kerstmuts?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was
ik moet sowieso even kijken hoe ik de gaten opvul waar nu gewoon icons dubbel zijn enzo.
mais ouiquote:Op zondag 1 januari 2006 22:38 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag ik dan met mn gewone icon, ipv met kerstmuts?
dat je het maar weetquote:Op zondag 1 januari 2006 22:36 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik wat vergeten was
ik moet sowieso even kijken hoe ik de gaten opvul waar nu gewoon icons dubbel zijn enzo.
En de mijne ookquote:
quote:
Wel degene zonder sneeuw?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:45 schreef the900 het volgende:
[..]
Die had ik al wel opgeslagen. Waar is die heen?
Goed kijken en een beetje logisch nadenken.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:48 schreef Dagonet het volgende:
Ik ga binnenkort ook weer over op m'n kerstloze hoor.
Wat moet dat blok voorstellen eigenlijk?
Misschien is het beter om icons iets minder wit of geel te maken, gewoon een beetje.quote:
Okquote:Op zondag 1 januari 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is het beter om icons iets minder wit of geel te maken, gewoon een beetje.
Voor de rest vind ik hem erg hip hoor!quote:Op zondag 1 januari 2006 22:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misschien is het beter om icons iets minder wit of geel te maken, gewoon een beetje.
Precies!quote:
Elk apart uploaden, en klikbaar maken. Misschien zo van, als je erop klikt kom je bij het profiel van de desbetreffende user, of iets dergelijks?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:55 schreef the900 het volgende:
En dan als 1 plaatje doen of elk apart uploaden zodat het in de wiki aanpasbaar is?
jah k.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Elk apart uploaden, en klikbaar maken. Misschien zo van, als je erop klikt kom je bij het profiel van de desbetreffende user, of iets dergelijks?
quote:Op zondag 1 januari 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
Al is dat veel werk, maar ik ben bereid het goed te maken.
Maak anders een BeF-icon, en die verspreid je door het bier-glas-ding. Als je dan op het BeF icon klikt kom je bij het allereerste topic of iets dergelijks.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:56 schreef the900 het volgende:
[..]
jah k.
en wat zal ik doen qua opvulling?
Ik zat ook te denken aan een aantal 'klonen' ertussen. Talietje, Quatertemper, Dead-Doll, eehm?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak anders een BeF-icon, en die zet je door elkaar. Als je dan op het BeF icon klikt kom je bij het allereerste topic of iets dergelijks.
Kan ook. Hoeveel icons heb je nog nodig? Je kunt trouwens ook nog BS, makemedinner, of whatever gebruiken.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:59 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan een aantal 'klonen' ertussen. Talietje, Quatertemper, Dead-Doll, eehm?
ja idd, maar daar kon ik zo gauw het profiel niet van vindenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan ook. Hoeveel icons heb je nog nodig? Je kunt trouwens ook nog BS, makemedinner, of whatever gebruiken.
Only if necessary.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef the900 het volgende:
Remlof?
Hij komt ook op de meet ws.quote:
Zolang hij het niet verneukt vind ik het best hoor.quote:
Ook een goed idee.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef the900 het volgende:
Een icoontje dat naar de wiki linkt misschien ertussen?
ik ken nog wel meer C. klonen die we kunnen gebruiken.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:03 schreef Chowi het volgende:
Quatertemper, Dead-Doll, Remlof, Talietje, MMD, (BS).. ehm..
Neu, heb ff met hem op msn gesproken en hij komt er ook gewoon voor de gezelligheid en omdat ie toevallig in Arnhem woont.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zolang hij het niet verneukt vind ik het best hoor..
Owjaquote:Op zondag 1 januari 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
Moomphs kan trouwens ook nog.
Als het moet.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Chowi het volgende:
De icons worden uiteindelijk 40×40 hè!
Het moet.quote:
Coming up.quote:
ik heb de jouwe net gedaanquote:
Och, als het teveel werk is...quote:Op zondag 1 januari 2006 23:22 schreef the900 het volgende:
Wat een kutwerk trouwens. ruim 20 icoontjes handmatig verkleinen, er een layer overheen gooien en er een constructieve bestandsnaam aan plakken.
1 |
jah, nu heb ik de helft al op 40x40.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Och, als het teveel werk is.... Ik kan natuurlijk ook gewoon:
[ code verwijderd ]
doen...
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:24 schreef the900 het volgende:
[..]
jah, nu heb ik de helft al op 40x40.
http://images.fok.nl/upload/060101_64670_Misstique.jpgquote:
die doe ik nog ff dan.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://images.fok.nl/upload/060101_64670_Misstique.jpg
Oh, en http://fok.pedete.net/Ravage_small.jpg wordt m'n na-kerst icoon.
Dat laat ik nog even een verrassing.quote:Op zondag 1 januari 2006 23:32 schreef Chowi het volgende:
Kom je in m'n mond?
En wat ik gepost heb ook wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Ziet er goed uit.
Ook.quote:
Of ze hebben planet/hetnet/xs4all of iets anders dat via kpn loopt, dan is fok bijna niet op te komenquote:
Kut voor zequote:Op maandag 2 januari 2006 00:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of ze hebben planet/hetnet/xs4all of iets anders dat via kpn loopt, dan is fok bijna niet op te komen
Voor jou ook, want ik ga pitten dus is het hier echt doodquote:
Wat vindt gij van het logo?quote:Op maandag 2 januari 2006 01:08 schreef cerror het volgende:
Oh ja: Jezus bestaat dus niet.
Tof... ik sta in het handvat..quote:
Kunnen we je allemaal lekker vastpakken.quote:
[/inkoppertje]quote:Op maandag 2 januari 2006 01:16 schreef the900 het volgende:
[..]
Kunnen we je allemaal lekker vastpakken.
Ik ben bang dat je niet de enige bent.. *gaaptquote:Op maandag 2 januari 2006 01:20 schreef the900 het volgende:
Ik ben bang dat ik zo ook maar eens mijn bed op moet zoeken
Hey, je hebt aan mijn verzoek voldaanquote:Op maandag 2 januari 2006 01:22 schreef Rabrynil het volgende:
Goedenavond mensen. Ik heb mijn gezicht hier al sinds #144 geloof ik niet meer laten zien.
Maar toch. Ik ben er weer
Balequote:Op maandag 2 januari 2006 01:26 schreef the900 het volgende:
Je komt wel op een slecht moment trouwens, iedereen is dood, moe of heeft internet problemen...
Gezwelligquote:Op maandag 2 januari 2006 01:29 schreef Rabrynil het volgende:
Maar als ik tijd overheb zal ik proberen de komende week aanwezig te zijn.
Nog steeds? Er is inderdaad een of ander probleem met een switch [insert technobabble].quote:
Ja nog steeds, die homo's hebben t probleem nog niet verholpenquote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog steeds? Er is inderdaad een of ander probleem met een switch [insert technobabble].
*Wijst naar bezoek van vanmiddag.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:34 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja nog steeds, die homo's hebben t probleem nog niet verholpen![]()
Ik heb zin om iemand te slaan. En hard.![]()
Die gaan t ontgelden jaquote:
Bitchy!quote:
Zo ben ikquote:
quote:
ja nogs steedsquote:Op maandag 2 januari 2006 10:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nog steeds? Er is inderdaad een of ander probleem met een switch [insert technobabble].
Amen!quote:Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
Lekker nachtje slapen is goed voor een mensch..
Ben ik.... God?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar wel goddelijk
Welk bierglas?quote:
Veel beter..quote:
vrouwen zijn vaak gelukkig met een leugentje..... ook in dit gevalquote:
Meer dan 1 ook welquote:Op maandag 2 januari 2006 12:40 schreef Janetje het volgende:
Lekker nachtje slapen is goed voor een mensch..
Soms moet je ze gewoon de waarheid kunnen zeggen en moeten ze dat maar accepteren.quote:Op maandag 2 januari 2006 12:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
vrouwen zijn vaak gelukkig met een leugentje..... ook in dit geval![]()
Ja als je er niet meer om heen kan....quote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Soms moet je ze gewoon de waarheid kunnen zeggen en moeten ze dat maar accepteren.
Dan is het tijd om subtiel boeken over dieten te laten rondslingeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja als je er niet meer om heen kan....
vind je me dik?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:03 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan is het tijd om subtiel boeken over dieten te laten rondslingeren.
Absoluut!quote:
"Als je magerder was had ik je niet zo snel gevonden nee."quote:
ghehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 13:07 schreef Dagonet het volgende:
[..]
"Als je magerder was had ik je niet zo snel gevonden nee."
logisch, jij bent de dominatrixquote:
Jij staat boven mijquote:
En terechtquote:
Tieten--> danny.. of dago natuurlijk..quote:
het enige plaatje met tieten is die van VMquote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ik kan tegen de tieten van DD aankijken
Ik helemaal inplannen, dan ga ik morgen na het werk ermee aan de slag. Maar hij is mooi hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 00:02 schreef the900 het volgende:
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_chowi.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_bengeltje.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_sjowhan.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_remlof.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_jdude.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_dead-doll.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_quatertemper.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_makemedinner.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_vikingsmeisje.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_deleider.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_xwrrw.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_litso.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_pc-fr34k.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_bupatih.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_rompompom.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_misstique.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_talietje.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://files.vlarp.nl/leegvlakje.gif]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_janetje.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_moomphs.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_petre86.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_dagonet.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_d.rose.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_killswitch.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://litso.com/i/bef/bef_bizznitch.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_cerror.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_zebbie.jpg]afbeelding][/url] [[url=http://litso.com/i/bef/bef_wiki.jpg]afbeelding][/url]
dat gelul van wuuu fijn hoor moet er gewoon uit.... huilie gelulquote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef the900 het volgende:
Meaui, dan kan ie in de OP.
Gaan er nog quotes uit? en verder nog dingen?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Ik maak een nieuw logo, dat helemaal bovenaan. Die er nu staat heb ik ooit in den beginne in elkaar gefrutseld in een minuut of 5, maar nu ga ik er echt de tijd voor nemen. En er kunnen inderdaad een aantal quotes uit. Of, doe wel quoten maar niet met de code, dan neemt het minder ruimte in beslag.
Dat laatste is ook wel een mooie oplossing, evt in de stijl van <naam die doorlinkt naar betreffende quote>: <quote>quote:Op maandag 2 januari 2006 14:01 schreef Chowi het volgende:
Ik maak een nieuw logo, dat helemaal bovenaan. Die er nu staat heb ik ooit in den beginne in elkaar gefrutseld in een minuut of 5, maar nu ga ik er echt de tijd voor nemen. En er kunnen inderdaad een aantal quotes uit. Of, doe wel quoten maar niet met de code, dan neemt het minder ruimte in beslag.
Dat stond ook al in de planningquote:Op maandag 2 januari 2006 14:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]!
trouwens dat gcsc plaatje mag er ook wel gewoon uit
joahquote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Janetje het volgende:
We zijn bezig met de grote nieuwjaars-makeover?
Psies, mevrouw.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:11 schreef Janetje het volgende:
We zijn bezig met de grote nieuwjaars-makeover?
Jak.. zo noemde iemand me laatst ook: "mevrouw"...quote:
arme zielquote:Op maandag 2 januari 2006 14:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jak.. zo noemde iemand me laatst ook: "mevrouw"...
Ieuw!
Ik word wel graag meneer genoemd hoor.quote:
Meneer?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word wel graag meneer genoemd hoor.
Sorry jongeman.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijnheer?
Neh..
Zo word ik ook niet graag genoemd..
Geeft niks lieve meid..quote:
Meneerquote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik word wel graag meneer genoemd hoor.
Tuurlijk, respect enzo.quote:
Hmm.. respcet.... Voor cerror?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, respect enzo.
Ik heb niet voor niets enigzins baardgroei.
Stuur je tieten maar naar Danny!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tieten--> danny.. of dago natuurlijk..
pffft eerst voelen dan gelovenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Tuurlijk, respect enzo.
Ik heb niet voor niets enigzins baardgroei.
*aan DD en Bizznitch doorgeeft..quote:
Vraag J. maar.quote:
quote:
Gamma.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
*aan DD en Bizznitch doorgeeft..
Mijn tieten worden aan niemand gestuurd... [afbeelding]
Goh, een 22 jarige met baardgroei.quote:
Dat je een tagje krijgt wanneer je je tieten naar Danny stuurt.quote:
je bent toch 15quote:
Ongehoord! Ik zeg het je!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
je bent toch 15!@!?11??1?1?1!1 !:d;d;d;d :d;d ::D
: D:D 2:23: !@one
ik ga meteen een foto makenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat je een tagje krijgt wanneer je je tieten naar Danny stuurt.
Maak er meteen een rarretje van..quote:
DL heeft een beetje teveel van het Groene goed tot zich genomeeenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef DeLeider het volgende:
DL kan vliegen hooog in de lucht
DL kan net als vogeltjes doen
DL vliegt heel erg hooooooooog
DL vliegt heel erg laaaaaaag
Ken je klassiekers!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL heeft een beetje teveel van het Groene goed tot zich genomeeen
Zou Femke Baftd'rma dat nou ook doen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:42 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
DL heeft een beetje teveel van het Groene goed tot zich genomeeen
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ken je klassiekers!
Dat is elmo's liedje!
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ken je klassiekers!
Dat is elmo's liedje!
well duhquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Ken je klassiekers!
Dat is elmo's liedje!
Je mag het op mijn webspace wel hostenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
goed plan, dan ben ik voor eeuwig beroemd op fok!
IJsmeis, the sequel...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
goed plan, dan ben ik voor eeuwig beroemd op fok!
weljaquote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zou Femke Baftd'rma dat nou ook doen?
quote:
"groen links pleit voor algehele wiet legalisatie, whahahaha."quote:
dudequote:Op maandag 2 januari 2006 14:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"groen links pleit voor algehele wiet legalisatie, whahahaha."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |