De bindende factor van bier.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
eindelijk ben ik het met je eens
Daar hoef je geen vraagteken achter te zetten.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel een examen voor moslims, niet voor niet-moslims. Zo las ik het. En dat werd toegejuicht, ook door IntroV. Dat is toch fascistisch ogend?
ach, zij zijn tenminste niet communistisch gewordenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef MrX1982 het volgende:
Zonde dat Iran zo is gedegeneerd.
Rijk cultureel verleden.
Toch is bier niet echt een bindmiddel, erger nog, teveel bier en je gaat aan de spuitpoep.quote:
Oei je dat kloptquote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Toch is bier niet echt een bindmiddel, erger nog, teveel bier en je gaat aan de spuitpoep.
Wel fascistisch.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, zij zijn tenminste niet communistisch geworden
Ja en soms ben ik zelf ook in een staat van ontbinding door bier.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Toch is bier niet echt een bindmiddel, erger nog, teveel bier en je gaat aan de spuitpoep.
Of het ''fascistisch'' is, weet ik niet, maar expliciet voor een bepaalde groep een extra examen uitschrijven is absurd.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel een examen voor moslims, niet voor niet-moslims. Zo las ik het. En dat werd toegejuicht, ook door IntroV. Dat is toch fascistisch ogend?
Fascisme.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wel fascistisch.
Ik weet niet wat erger is.
Wiens wet is dit?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:05 schreef RichardQuest het volgende:
"Godwin's law" roepen is een goeie manier om de discussie te doven.
Fascisme en communisme varen voor een groot deel in hetzefde water.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef Monidique het volgende:
Fascisme.
In de praktijk, ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Fascisme en communisme varen voor een groot deel in hetzefde water.
Daar gaat het dan toch ook om.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef Monidique het volgende:
In de praktijk, ja.
Precies.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:14 schreef Monidique het volgende:
In theorie vind ik het communisme een walgelijk systeem, hoor.
Ik vind het een verschrikkelijk ideaal.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
De theorie van totale gelijkheid is opzich best nobel.
Die theorie bestaat helemaal niet in het communisme.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef MrX1982 het volgende:
De theorie van totale gelijkheid is opzich best nobel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |