Nou ik weet het nog niet. Ik denk dat de gemiddelde Oekraiener nu wel meer kansen en mogelijkheden heeft. En de sfeer in het land was echt wel goed dit voorjaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Absoluut, het is altijd een geordende chaos geweest, maar wel met bepaalde zekerheden. Het verschil met Amerika is dat het z'n eigen nest bevuild, waar Amerika dat in een ander land doet
Geil!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik heb een oranje t-shirt met groot Tak! er op.
Ik ben benieuwd.. volgens mij is de Oekraine nu de inzet tussen Moskou en Washingtonquote:Op maandag 2 januari 2006 14:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog niet. Ik denk dat de gemiddelde Oekraiener nu wel meer kansen en mogelijkheden heeft. En de sfeer in het land was echt wel goed dit voorjaar.
En een sjaal (zo'n voetbalsupportersmodel). Met verder allemaal onbegrijpelijke woorden.quote:
Tja zit wat in... Wel veel aardige mensen daarquote:Op maandag 2 januari 2006 14:16 schreef George-Butters het volgende:
Oekraine was voor de oranje revolutie net zo'n kutland als het nu is. Vriendjespolitiek en andere fraude is moeilijk bestrijdbaar.
quote:Joesjtsjenko is gehuwd met de in Chicago geboren Oekraïens-Amerikaanse Kateryna Joesjtsjenko-Tsjoematsjenko, die eerder voor het Amerikaanse minister van buitenlandse zaken werkte en nog steeds het Amerikaanse staatsburgerschap heeft. Tegenstanders van Joesjtsjenko beschuldigen haar ervan een doorgeefluik van Amerikaanse invloed en zelfs een agent van de CIA te zijn.
quote:24 november 2004
Op 24 november riep de kiesraad van Oekraïne Viktor Janoekovytsj officieel uit tot winnaar van de verkiezingen. Hij kreeg 49,61% van de stemmen, tegen 46,61% voor Viktor Joesjtsjenko. Joesjtsjenko erkende de uitslag echter niet. De Verenigde Staten en Canada verwierpen de officiële verkiezingsuitslag, en de Europese Unie drong aan op een hertelling van de stemmen. Als voorzitter van de EU maakte Jan Peter Balkenende bekend dat Europa niet achter de verkiezingsuitslag in Oekraïne staat. De Russische president Poetin vindt dat Europa en de VS zich niet moeten bemoeien met een interne aangelegenheid van Oekraïne.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:52 schreef MrX1982 het volgende:
Einde van Iran.
quote:Ik ben wél overtuigd, overtuigd dat dit een gevaarlijke, fascistisch ogende mening is.
Hoe heb je oud en nieuw beleefd dit jaar, Coen?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verheerlijking. [afbeelding].
Niet veel anders dan andere jaren, Sebastiaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe heb je oud en nieuw beleefd dit jaar, Coen?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:58 schreef MrX1982 het volgende:
Veel bier.
In de zin van het examen of in de zin die IntroV er aan gaf?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, en? Moslims anders behandelen omdat ze moslims zijn, is niets minder, lijkt me.
Wel een examen voor moslims, niet voor niet-moslims. Zo las ik het. En dat werd toegejuicht, ook door IntroV. Dat is toch fascistisch ogend?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In de zin van het examen of in de zin die IntroV er aan gaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |