Das naast BBQ de beste manier om rauw of overgaar vlees te etenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef Monidique het volgende:
Hoe schrijf je gourmet, zo? Want dan kan ik verklappen wat ik vanavond ga doen.
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:42 schreef Tafkahs het volgende:
[afbeelding]
nieuwjaarsduik
Gefeliciteerd DoG
volgens mij is ze nog erg jong ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar kan je heel wat bier opzetten en tussen klemmen
Maakt niet uit, ik hoef daar geen cadeaupapier bijquote:Op zondag 1 januari 2006 16:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
volgens mij is ze nog erg jong ofzo
[afbeelding]
Da's pure provocatiequote:
Sommige mensen willen ook een land, waar ze nog niet geweest zijn, en nog amper kennen, binnenvallen omdat een dominee in een land waar ze nog niet geweest zijn, maar naar eigen zeggen wél goed kennen, zegt dat dat goed is voor iedereen.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:16 schreef Tafkahs het volgende:
Op rtl4 heb je weer allemaal van die nieuwjaarsduikers.. waarom zou je zoiets willen doen
wat heeft dat met unox mutsen te makenquote:Op zondag 1 januari 2006 18:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Sommige mensen willen ook een land, waar ze nog niet geweest zijn, en nog amper kennen, binnenvallen omdat een dominee in een land waar ze nog niet geweest zijn, maar naar eigen zeggen wél goed kennen, zegt dat dat goed is voor iedereen.
Dat snap ik ook niet. Maar dat zal wel aan mij leggen.
Wat je niet kan veranderen moet je accepteren,
of,
moet je veranderen wat je niet kan accepteren?
of, goed topic: Meer immigranten dan ooit naar VS
Die motivatie ontgaat mij totaal, ik heb 3 Unox mutsen zonder ook maar 1 duik te maken.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:42 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat heeft dat met unox mutsen te maken
Simpele mensen die denken dat Amsterdam de bom is.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:50 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou iemand nieuwjaar op de Dam willen vieren eigenlijk?
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Simpele mensen die denken dat Amsterdam de bom is.
Amsterdam is da bom.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Simpele mensen die denken dat Amsterdam de bom is.
de Dam is voor paupers inderdaad. Er is niets, echt niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]. Nou ja, in Amsterdam zou ik het prima kunnen vieren. Maar op de Dam?
Praat je drank terug?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:03 schreef Monidique het volgende:
Ik was gisteren trouwens stomdronken, hoor ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |