misschien is het " hunlandnietmeer "quote:Op zondag 1 januari 2006 17:32 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
Hoezo geven de NeoConservatieven niks om hun eigen "vaderland"?
quote:Op zondag 1 januari 2006 17:32 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
Terwijl Amerikaanse troepen wereldwijd Israelische tegenstanders proberen het leven zuur te
ja , da's vreemd want volgens mij proberen Amerikanen IEDEREEN het leven zuur te maken , tegenstander of nietquote:
Volgens mij ben jij behoorlijk verzuurdquote:Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
ja , da's vreemd want volgens mij proberen Amerikanen IEDEREEN het leven zuur te maken , tegenstander of niet
Of een vliegtuig op hun hoofd.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Vampier het volgende:
Ik geef de mensen groot gelijk... hier zijn ze tenminste veilig voor toestanden zoals in frankrijk en nederland waar de normale bevolking geterroriseerd wordt door een stel achterlijke wanna be moslim fundamentalisten..... hier krijgen ze tenminste meteen een kogel in hun flikker.
ja tuurlijkquote:Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Vampier het volgende:
Ik geef de mensen groot gelijk... hier zijn ze tenminste veilig voor toestanden zoals in frankrijk en nederland waar de normale bevolking geterroriseerd wordt door een stel achterlijke wanna be moslim fundamentalisten..... hier krijgen ze tenminste meteen een kogel in hun flikker.
Een verschil, hier mag je jezelf verdedigen.... in Nederland niet.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:29 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
[..]
ja tuurlijkdaarom laten ze ook zoveel illegalen het land binnen
moslims zouden niet via Mexico het land binnen kunnen komen ... nee hoor , dat is uit den boze
![]()
Die amerikaanse staatschuld is relatief niet hoger dan die van de meeste Europese landen, en zeker niet dan die van een aantal Aziatische landen.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:32 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
Terwijl Amerikaanse troepen wereldwijd Israelische tegenstanders proberen het leven zuur te maken, stromen dagelijks horden illegale Mexicaanse immigranten de grens over. Hoezo geven de NeoConservatieven niks om hun eigen "vaderland"? Frappant dat er bij deze grensstreek geen anti-terrorisme regels en wetten worden gehandhaaft. En ondertussen loopt de Amerikaanse staatsschuld maar omhoog tot utopische bedragen.
helaas eensch.quote:Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
De enige fundamentalisten waar men bang voor moet zijn zitten in de Amerikaanse regering.
het komt omdat mensen een beeld hebben van amerika dat het t paradijs is , wat het overigens juist niet is , maar in de armoede van al die vluchtelingen zijn ze zo blind ervoor als iemand die denkt een oase te zien in de sahara waar hij al 6 dagen onafgebroken in rondlooptquote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Sidekick het volgende:
Dit komt door de aanzuigende werking van het strenge beleid daar.
Kan je daar dan ook gelijk een uitkering krijgen?quote:Op maandag 2 januari 2006 00:54 schreef Vampier het volgende:
de mexikaanse regering moedigd het aan om over de grens te rennen... en meteen naar een uitkeringsgebouw te gaan om hun hand open te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |