abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33605212
'Meer immigranten dan ooit naar VS'

NEW YORK - Sinds 2000 zijn bijna acht miljoen immigranten naar de Verenigde Staten getrokken. Nooit eerder in vijf jaar tijd kwamen zoveel nieuwkomers naar Amerika. Na de aanslagen in 2001 zijn de mogelijkheden om het land binnen te komen en er te blijven evenwel drastisch beperkt. Dat schrijft de Amerikaanse krant USA Today dinsdag.

Van de nieuwkomers kwam de helft illegaal binnen, zo blijkt uit de cijfers. Het Congres debatteert overigens deze week over strengere grenscontroles en boetes op illegale immigratie. In het land leven naar schatting elf miljoen illegalen.

Bron: De Telegraaf
pi_33605344
Terwijl Amerikaanse troepen wereldwijd Israelische tegenstanders proberen het leven zuur te maken, stromen dagelijks horden illegale Mexicaanse immigranten de grens over. Hoezo geven de NeoConservatieven niks om hun eigen "vaderland"? Frappant dat er bij deze grensstreek geen anti-terrorisme regels en wetten worden gehandhaaft. En ondertussen loopt de Amerikaanse staatsschuld maar omhoog tot utopische bedragen.
  zondag 1 januari 2006 @ 17:35:24 #3
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_33605418
Illegalen worden niet gezien als immigranten, hebben ook de procedures niet doorlopen die voor echte immigranten gelden.

Dus eigenlijk zijn het er maar vier miljoen.

California heeft 't er maar druk mee.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_33605525
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:32 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
Hoezo geven de NeoConservatieven niks om hun eigen "vaderland"?
misschien is het " hunlandnietmeer "
  zondag 1 januari 2006 @ 17:42:22 #5
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33605575
quote:
Terwijl Amerikaanse troepen wereldwijd Israelische tegenstanders proberen het leven zuur te
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_33605806
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

ja , da's vreemd want volgens mij proberen Amerikanen IEDEREEN het leven zuur te maken , tegenstander of niet
pi_33605889
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:53 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

ja , da's vreemd want volgens mij proberen Amerikanen IEDEREEN het leven zuur te maken , tegenstander of niet
Volgens mij ben jij behoorlijk verzuurd
Free people own guns! Slaves do not!
pi_33606196
Ik geef de mensen groot gelijk... hier zijn ze tenminste veilig voor toestanden zoals in frankrijk en nederland waar de normale bevolking geterroriseerd wordt door een stel achterlijke wanna be moslim fundamentalisten..... hier krijgen ze tenminste meteen een kogel in hun flikker.
pi_33606312
Wanneer denk je dat ze zullen leren dat hoe meer ze graaien, des te slechter de rest van de wereld het heeft, en des te meer immigranten (en boze tegenstanders)ze krijgen? Ik zie nog echt een keer een muur om de VS verschijnen. Complete Half-Life City 17 beelden schieten aan mijn geest voorbij.
pi_33606325
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Vampier het volgende:
Ik geef de mensen groot gelijk... hier zijn ze tenminste veilig voor toestanden zoals in frankrijk en nederland waar de normale bevolking geterroriseerd wordt door een stel achterlijke wanna be moslim fundamentalisten..... hier krijgen ze tenminste meteen een kogel in hun flikker.
Of een vliegtuig op hun hoofd.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:26:14 #11
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_33606376
Die immigratie in de VS is sowieso niet echt te vergelijken met de immigratie in Europa, het is een heel andere situatie.

Maar zelfs dan zie je net dezelfde effecten: in de VS worden tegenwoordig vooral de goed uitgebouwde en erg gewelddadige bendes uit Costa Rica en Honduras en zo gevreesd. In Europa is dat dan de radicale islam en criminele moslimjongeren.
---verdwijnt---
pi_33606429
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:15 schreef Vampier het volgende:
ja tuurlijk daarom laten ze ook zoveel illegalen het land binnen moslims zouden niet via Mexico het land binnen kunnen komen ... nee hoor , dat is uit den boze
pi_33606664
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:29 schreef BeamMeUpScotty het volgende:

[..]

ja tuurlijk daarom laten ze ook zoveel illegalen het land binnen moslims zouden niet via Mexico het land binnen kunnen komen ... nee hoor , dat is uit den boze
Een verschil, hier mag je jezelf verdedigen.... in Nederland niet.
  zondag 1 januari 2006 @ 18:50:53 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33606873
vampier ga jezelf lekker bepakken met geweren en wees maar lekker bang voor de enge fundamentalisten maar sodemieter op met dat gewhine erover.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_33606955
De enige fundamentalisten waar men bang voor moet zijn zitten in de Amerikaanse regering.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:07:02 #16
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_33607160
quote:
Terwijl Amerikaanse troepen wereldwijd Israelische tegenstanders proberen het leven zuur te maken, stromen dagelijks horden illegale Mexicaanse immigranten de grens over. Hoezo geven de NeoConservatieven niks om hun eigen "vaderland"? Frappant dat er bij deze grensstreek geen anti-terrorisme regels en wetten worden gehandhaaft. En ondertussen loopt de Amerikaanse staatsschuld maar omhoog tot utopische bedragen.
Die amerikaanse staatschuld is relatief niet hoger dan die van de meeste Europese landen, en zeker niet dan die van een aantal Aziatische landen.
Goed dat die miljoenen allemaal naar de VS willen om daar een bestaan op te bouwen. De jankerds zitten vooral in Europa, blijkt maar weer eens uit dit topic.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 1 januari 2006 @ 19:14:11 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33607307
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:55 schreef mijnlandnietmeer het volgende:
De enige fundamentalisten waar men bang voor moet zijn zitten in de Amerikaanse regering.
helaas eensch.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:14:18 #18
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_33607312
Dit komt door de aanzuigende werking van het strenge beleid daar.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_33607317
In 2002 bedroeg de Amerikaanse staatsschuld $6.374.000.000.000,-. Sinds de Irak-oorlog is die schuld met nog eens met negenhonderd miljard dollar toegenomen. Vandaag, bedraagt de US staatsschuld aan overwegend anonieme gedomineerde bankconsortia $7.296.104.987.745,- (zevenduizend tweehonderdenzesennegentig miljard honderdviermiljoen negenhondedzevenentachtigduizend zevenhonderdvijfenveertig dollar. Die schuld neemt door rente met 1,69 miljard dollar per dag toe. Elke VS burger, kind, bejaarde, enz. heeft momenteel een schuld van $24.830. Hoewel er geen geld is voor Amerikaanse burgers – we kennen de abominabele ziektekostenverzekeringen, sociale zorg, huisvesting, enz. daar – was het geen probleem extra geld vrij te maken voor weer een miljardenoorlog. Dat is begrijpelijk als men zich realiseert wie er aan de geldkraan zitten, wiens ideologische agenda met steeds weer nieuwe oorlogen wordt gediend en wie er belang hebben bij het verder oplopen van de staatsschuld. Dat zijn niet de burgers van de VS maar Zionistische elitaire kapitalisten zonder vaderland, maar WEL met een ideologie.

[ Bericht 0% gewijzigd door mijnlandnietmeer op 01-01-2006 19:39:31 ]
pi_33607335
Bush blijkt weer te falen, nu op het terrein van illegale immigratie.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:18:20 #21
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_33607410
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Sidekick het volgende:
Dit komt door de aanzuigende werking van het strenge beleid daar.
het komt omdat mensen een beeld hebben van amerika dat het t paradijs is , wat het overigens juist niet is , maar in de armoede van al die vluchtelingen zijn ze zo blind ervoor als iemand die denkt een oase te zien in de sahara waar hij al 6 dagen onafgebroken in rondloopt
deze mensen zijn al blij als ze ergens kunnen werken , en dat vind bush wel tof
scheelt hem weer zn eigen volk te bespelen.
  zondag 1 januari 2006 @ 20:10:09 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_33608617
Het gaat hier toch om (illegale) migratie naar de VS? Hoe kom je dan binnen een paar posts alweer bij een Zionistisch complot terecht?

Probeer a.u.b. een beetje bij het onderwerp te blijven. .
  zondag 1 januari 2006 @ 21:47:02 #23
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_33610873
De stelling dat illegalen geen immigranten zijn is volledig juist. Helaas kan dit probleem niet worden opgelost met lief doen tegen illegalen of een muur bouwen langs de grens met Mexico. De omstandigheden in Mexico moeten worden verbeterd met MEER liberalisering van de Zuid-, Midden- en Noord-Amerikaanse economiėn. Dat deze landen een economische unie moeten vormen of als deze al bestaat moet versterken is dus evident. Alleen door lage en uiterst populistische dictaturen (of doen alsof ze populistisch zijn) loopt dit grote plan ter verbetering van de positie van įlle mensen op het halfrond vertraging, echter, hun tegenstribbeling zal uiteindelijk zinloos blijken, net zoals elk verzet tegen economische liberalisering en democratie uiteindelijk zal falen. Omdat zij niet weten.
pi_33615607
de mexikaanse regering moedigd het aan om over de grens te rennen... en meteen naar een uitkeringsgebouw te gaan om hun hand open te houden.
  maandag 2 januari 2006 @ 00:59:25 #25
11907 IntroV
Veel voor weinig
pi_33615713
quote:
Op maandag 2 januari 2006 00:54 schreef Vampier het volgende:
de mexikaanse regering moedigd het aan om over de grens te rennen... en meteen naar een uitkeringsgebouw te gaan om hun hand open te houden.
Kan je daar dan ook gelijk een uitkering krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')