Sterker nog, moslims zijn de daders. Hè.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Belliot: moslims zijn geen slachtoffers
[..]
http://www.nrc.nl/binnenland/artikel/1136008687576.html
Nou, nou. Ze mag wel uitkijken dat ze PvdA niet wordt uitgetrapt wegens een overdosis aan moslimrealisme.
quote:''Mevrouw Belliot'', vragen ze mij, ''waarom sloof jij je zo uit voor ZE! Waarom doe je dat allemaal voor ZE? ZE menen het niet met ONS!'' Zo denken die jonge Amsterdammers, zegt Belliot, ZE en ONS.
quote:"Als burgers die behoren tot een of andere godsdiensttak zich willen organiseren, in hindoeverband, in moslimverband, in christenverband, of in welk verband ook, dan moeten ze dat vooral doen. Maar dan moeten ze ons daar niet mee lastig vallen.''
Nee, echt woarrrr!!!??? TRU! TRU!quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:16 schreef zakjapannertje het volgende:
German media: U.S. prepares Iran strike
Ja, als alle moslimouders hun kids nou eens goed op zouden voeden, is er niks aan de hand, maar neeeee, er zitten criminelen tussen, vind je het gek dat het hunnie zullie geworden is, das hún schuld. Echte ware Nederlanders plegen geen misdaden, das een vaststaand feit > www.cbs.nlquote:Op zondag 1 januari 2006 13:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Sterker nog, moslims zijn de daders. Hè.
bron: Strenge eisen alleen voor Moslims in Duitsland (c) Mekiquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef BennyNL het volgende:
als moslim ouders hun kinderen eens fatsoenlijk zouden opvoeden, waren dit soort maatregelen niet nodig geweest.
Ja, maar ik háát buitenlanders, alle 6.4 miljard!quote:Op zondag 1 januari 2006 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Meki heeft wel gelijk trouwens.
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/zijlijn/#4702846quote:Deel A73 dicht vanwege vastgevroren potgrond
Het verkeer op de A73 in de richting van Venlo moet ter hoogte van Grubbenvorst over één rijbaan rijden tot de dooi intreedt. Vrijdagochtend kantelde daar een vrachtwagen met potgrond. De lading vroor vervolgens vast aan het wegdek. Volgens de politie is het niet mogelijk de potaarde te verwijderen en dus wordt het wachten op de dooi. De vrachtwagen is inmiddels weggesleept, net als een tweede vrachtwagen, die direct na het ongeval op de potaarde strandde. Niemand raakte gewond.
Of, nog beter:quote:Op zondag 1 januari 2006 14:20 schreef RichardQuest het volgende:
Blijkbaar mogen onze normen wijken voor het verdedigen van onze normen.
Was ist das, Bäbel?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:28 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
And slowly they drew a plan against us.
En in de bijbel staat dat de man door god geschapen is, en de vrouw uit een rib van de man, en daardoor moet de vrouw aan het aanrecht staan. Aldus een niet-eens-zo-oud-gezegde van een politiek partij. Maar dat is 'anders'.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Een kleine groep? Het staat toch gewoon in de koran dat de man de voogd is van zijn vrouw, oftewel hij is de baas over haar en zij heeft maar te gehoorzamen. En dan beweer jij dat slechts een kleine groep zich hierop beroept?
Als ik nu zeg, 100 waterkokers erheen zetten, en warm water eroverheen gooien, om de doorstroming te verdubbelen, is dat dan een gek idee?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www2.rnw.nl/rnw/nl/news/zijlijn/#4702846
achterlijke cultuur
* DoG geeft Mrx een pilsquote:Op zondag 1 januari 2006 14:47 schreef MrX1982 het volgende:
Pffff gelukkig nieuwjaar.
Vrij brak enzo.
quote:Op zondag 1 januari 2006 14:53 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet even niet aan bier denken.
* MrX1982 slaat aanbod af.
in dat huisje, derde level, bij die smid, snap ik er geen hol meer vanquote:
die kruiden halen de schoorsteen nietquote:Op zondag 1 januari 2006 15:33 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet zorgen dat het ventje wat op die schelp slaat gaat slapen met de kruiden die in de pot komen en dan water erbij. Even koken en schenken maar.
Ohhhhh, ja zoquote:Op zondag 1 januari 2006 15:56 schreef zakjapannertje het volgende:
ja, je moet ze eerst wat verstellen, draaien aan de wieltjes daar naast de ketel
en paar makkelijkere levels verder zit ik weer vast in een grot met water, welke wielen moet ik draaien of moet ik nog wat meer doen
Daar zit ik nu ookquote:Op zondag 1 januari 2006 15:56 schreef zakjapannertje het volgende:
ja, je moet ze eerst wat verstellen, draaien aan de wieltjes daar naast de ketel
en paar makkelijkere levels verder zit ik weer vast in een grot met water, welke wielen moet ik draaien of moet ik nog wat meer doen
alle rode puntjes van die 3 kleine wieltjes moeten boven elkaar staan, dan die grote draaienquote:Op zondag 1 januari 2006 15:56 schreef zakjapannertje het volgende:
quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 16:19 schreef Monidique het volgende:
Ik ga even ontbijten.
rode knop onder de hand van dat beest,... en dan opzij lopen enzoquote:Op zondag 1 januari 2006 16:24 schreef MrX1982 het volgende:
Ja er loopt bovenin nog wel een beestje maar hoe die in het verhaal past ik weet het nog niet.
gour·met m,v -s fijnproeverquote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef Monidique het volgende:
Hoe schrijf je gourmet, zo? Want dan kan ik verklappen wat ik vanavond ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |