schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45quote:De Duitse deelstaat Baden-Württemberg gaat de regels voor allochtone moslims die Duitser willen worden, verscherpen. Vanaf 2006 moeten zij een mondeling examen in waarden en normen afleggen.
De normen en waarden zijn vastgelegd in een serie grondwetsartikelen, de FDGO (die Freiheitliche Demokratische Grundordnung). Sinds 2000 moeten nieuwe Duitsers bij onze oosterburen al trouw zweren aan de FDGO. De deelstaatregering van Baden-Württemberg vreest echter dat moslims het soms niet menen. Vandaar dat men nu met een loyaliteitstoets komt inclusief een lang gesprek en een test. Vragen die moslims krijgen voorgelegd behelzen kwesties als de gelijkheid van man en vrouw, vrijheid van godsdienst, eerwraak en de aanslagen van 11 september in de VS.
het is alleen maar een mondeling examen hoor, ze pakken geen fietsen af ofzoquote:[
schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45![]()
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef BennyNL het volgende:
als moslim ouders hun kinderen eens fatsoenlijk zouden opvoeden, waren dit soort maatregelen niet nodig geweest.
en de Amerikanen die emigreren naar Duitsland ? die niet ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef Bullpit het volgende:
[..]
het is alleen maar een mondeling examen hoor, ze pakken geen fietsen af ofzo![]()
Jaap -> mep -> Dirkquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard
Als 40 jarige met een midlife crisis dat ook niet mochten ook...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard worden
dat kloptquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard
Hoezo werkt dit averechts?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
Maar andere geen Moslims mogen hun gang doorgaan
Van de FP
[..]
schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45![]()
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep welquote:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep wel
Gelijke monnikken gelijke kapenquote:
hoe bedoel je dit? welke kleine groep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep wel
bij de gemeente denk eens goed na ?quote:
Oh, wacht even. Dus jij beweert dat moslims ook netjes de vrouw gelijke rechten geven, niet aan eerwraak doen, zich aanpassen aan de normen en waarden, maar TOCH dit soort maatregelen om de oren krijgen? Nou, op de planeet waar jij woont misschien wel, maar de realiteit hier is ietsje anders.quote:
probeer niet een hele groep daarop aan te spreken . vooroordelen is slechtquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:39 schreef BennyNL het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit? welke kleine groep.
dat je niet kan spellen, ok. maar probeer duidelijk te zijn aub
Dat is geen antwoord op de vraag. Voor andere groepen is het kennelijk niet nodig, voor Moslims wel. Waarom zou het averechts werken? Die vraag blijft openstaan.quote:
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slechtquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, wacht even. Dus jij beweert dat moslims ook netjes de vrouw gelijke rechten geven, niet aan eerwraak doen, zich aanpassen aan de normen en waarden, maar TOCH dit soort maatregelen om de oren krijgen? Nou, op de planeet waar jij woont misschien wel, maar de realiteit hier is ietsje anders.
Waar staat het? Maak je bewering eens hard met cijfers in plaats van gewoon wat in het rond te blaten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:39 schreef Meki het volgende:
[..]
bij de gemeente denk eens goed na ?![]()
Mijn beeld over bepaalde moslims is slecht. En in het leven is het nu eenmaal zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slecht
Kun jij eigenlijk wel lezen? Dat vraag ik me echt af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slecht
waarom zou ik de moeite erover doen . Jij denkt dat alle moslims zo zijn , mooi maar vergeet niet dat je verkeerd zietquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Waar staat het? Maak je bewering eens hard met cijfers in plaats van gewoon wat in het rond te blaten.
bij Moslims heb ik meestal het idee dat het juist de grote groep is, die niet weten waar ze mee bezig zijn. verstandige Moslims vormen de kleine groep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
probeer niet een hele groep daarop aan te spreken . vooroordelen is slecht
om welke bepaalde moslims gaat het dan ? bij je vorige post ging het over algemene moslimsquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn beeld over bepaalde moslims is slecht. En in het leven is het nu eenmaal zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
Nee, ik vroeg of JIJ durft te beweren dat ALLE moslims vrouwen gelijke rechten geven etc. Jij zegt 'De moslims die ik ken wel'. Ken jij ALLE moslims, dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
om welke bepaalde moslims gaat het dan ? bij je vorige post ging het over algemene moslims
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |