schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45quote:De Duitse deelstaat Baden-Württemberg gaat de regels voor allochtone moslims die Duitser willen worden, verscherpen. Vanaf 2006 moeten zij een mondeling examen in waarden en normen afleggen.
De normen en waarden zijn vastgelegd in een serie grondwetsartikelen, de FDGO (die Freiheitliche Demokratische Grundordnung). Sinds 2000 moeten nieuwe Duitsers bij onze oosterburen al trouw zweren aan de FDGO. De deelstaatregering van Baden-Württemberg vreest echter dat moslims het soms niet menen. Vandaar dat men nu met een loyaliteitstoets komt inclusief een lang gesprek en een test. Vragen die moslims krijgen voorgelegd behelzen kwesties als de gelijkheid van man en vrouw, vrijheid van godsdienst, eerwraak en de aanslagen van 11 september in de VS.
het is alleen maar een mondeling examen hoor, ze pakken geen fietsen af ofzoquote:[
schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45![]()
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef BennyNL het volgende:
als moslim ouders hun kinderen eens fatsoenlijk zouden opvoeden, waren dit soort maatregelen niet nodig geweest.
en de Amerikanen die emigreren naar Duitsland ? die niet ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:31 schreef Bullpit het volgende:
[..]
het is alleen maar een mondeling examen hoor, ze pakken geen fietsen af ofzo![]()
Jaap -> mep -> Dirkquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard
Als 40 jarige met een midlife crisis dat ook niet mochten ook...quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard worden
dat kloptquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:35 schreef Meki het volgende:
[..]
Als Nederlanderse jongeren geen alcohol dronken dan kon er veel levens bespaard
Hoezo werkt dit averechts?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
Maar andere geen Moslims mogen hun gang doorgaan
Van de FP
[..]
schande . Weten ze niet dat het alleen averechts werkt . dit is gewoon pure discriminatie . Hebben de Duitsers niks geleerd van 40-45![]()
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep welquote:
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep wel
Gelijke monnikken gelijke kapenquote:
hoe bedoel je dit? welke kleine groep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
dus je redenering is fout . want de kleine groep kan zijn kinderen niet opvoeden de andere grote groep wel
bij de gemeente denk eens goed na ?quote:
Oh, wacht even. Dus jij beweert dat moslims ook netjes de vrouw gelijke rechten geven, niet aan eerwraak doen, zich aanpassen aan de normen en waarden, maar TOCH dit soort maatregelen om de oren krijgen? Nou, op de planeet waar jij woont misschien wel, maar de realiteit hier is ietsje anders.quote:
probeer niet een hele groep daarop aan te spreken . vooroordelen is slechtquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:39 schreef BennyNL het volgende:
[..]
hoe bedoel je dit? welke kleine groep.
dat je niet kan spellen, ok. maar probeer duidelijk te zijn aub
Dat is geen antwoord op de vraag. Voor andere groepen is het kennelijk niet nodig, voor Moslims wel. Waarom zou het averechts werken? Die vraag blijft openstaan.quote:
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slechtquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh, wacht even. Dus jij beweert dat moslims ook netjes de vrouw gelijke rechten geven, niet aan eerwraak doen, zich aanpassen aan de normen en waarden, maar TOCH dit soort maatregelen om de oren krijgen? Nou, op de planeet waar jij woont misschien wel, maar de realiteit hier is ietsje anders.
Waar staat het? Maak je bewering eens hard met cijfers in plaats van gewoon wat in het rond te blaten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:39 schreef Meki het volgende:
[..]
bij de gemeente denk eens goed na ?![]()
Mijn beeld over bepaalde moslims is slecht. En in het leven is het nu eenmaal zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slecht
Kun jij eigenlijk wel lezen? Dat vraag ik me echt af.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims die ik ken doen het wel . Jij beweert dus dat alle Moslims zo zijn. je vooroordeel is weer bezig. je denkbeeld over Moslims is slecht
waarom zou ik de moeite erover doen . Jij denkt dat alle moslims zo zijn , mooi maar vergeet niet dat je verkeerd zietquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Waar staat het? Maak je bewering eens hard met cijfers in plaats van gewoon wat in het rond te blaten.
bij Moslims heb ik meestal het idee dat het juist de grote groep is, die niet weten waar ze mee bezig zijn. verstandige Moslims vormen de kleine groep.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:40 schreef Meki het volgende:
[..]
probeer niet een hele groep daarop aan te spreken . vooroordelen is slecht
om welke bepaalde moslims gaat het dan ? bij je vorige post ging het over algemene moslimsquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn beeld over bepaalde moslims is slecht. En in het leven is het nu eenmaal zo dat de goeden onder de kwaden moeten lijden.
Nee, ik vroeg of JIJ durft te beweren dat ALLE moslims vrouwen gelijke rechten geven etc. Jij zegt 'De moslims die ik ken wel'. Ken jij ALLE moslims, dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
om welke bepaalde moslims gaat het dan ? bij je vorige post ging het over algemene moslims
dat is juist vooroordeel . ik ga toch ook niet zeggen dat Nederlanders allemaal gierig zijn . als ik dat zeg dan vooroordeel ik .quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef BennyNL het volgende:
[..]
bij Moslims heb ik meestal het idee dat het juist de grote groep is, die niet weten waar ze mee bezig zijn. verstandige Moslims vormen de kleine groep.
geen vooroordeel, meer perceptie
Kom nu eens met een bron of kap eens met op die "invoeren"-knop te rammen, want er komt echt niets zinnigs uit dat toetsenbord van je.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:42 schreef Meki het volgende:
[..]
waarom zou ik de moeite erover doen . Jij denkt dat alle moslims zo zijn , mooi maar vergeet niet dat je verkeerd ziet
Ik weet dat alle moslims terrorisme afkeuren . WAAROM dat staat in de Koran je mag geen onschuldigen vermoorden . Ik ken ze niet maar ik neem het beeld van de moslims die ik ken over hoe ze denken over bepaalde thema´s . Ken jij alle moslims ??? Hoe weet jij dat over gelijke rechten ?? is dat ook zo bij de christenen ???quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of JIJ durft te beweren dat ALLE moslims vrouwen gelijke rechten geven etc. Jij zegt 'De moslims die ik ken wel'. Ken jij ALLE moslims, dan?
Er is met jou echt geen zinnige discussie te voeren he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet dat alle moslims terrorisme afkeuren . WAAROM dat staat in de Koran je mag geen onschuldigen vermoorden . Ik ken ze niet maar ik neem het beeld van de moslims die ik ken over hoe ze denken over bepaalde thema´s . Ken jij alle moslims ??? Hoe weet jij dat over gelijke rechten ?? is dat ook zo bij de christenen ???
Bij jou wel ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Kom nu eens met een bron of kap eens met op die "invoeren"-knop te rammen, want er komt echt niets zinnigs uit dat toetsenbord van je.
zie je nou dat ik gelijk heb ? heb je daarover geen enkele antwoord eropquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Er is met jou echt geen zinnige discussie te voeren he?
Spreek alsjeblieft voor jezelf Meki, alsof jij weet wat ALLE moslims denken, laat staan dat jij ALLE moslims kent en laat staan dat jij kunt spreken voor ALLE moslims.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik weet dat alle moslims terrorisme afkeuren . WAAROM dat staat in de Koran je mag geen onschuldigen vermoorden . Ik ken ze niet maar ik neem het beeld van de moslims die ik ken over hoe ze denken over bepaalde thema´s . Ken jij alle moslims ??? Hoe weet jij dat over gelijke rechten ?? is dat ook zo bij de christenen ???
Je hebt helemaal niet gelijk.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:48 schreef Meki het volgende:
[..]
zie je nou dat ik gelijk heb ? heb je daarover geen enkele antwoord erop
het hatelijke is dat Moslims alleen als 1 groep gezien willen worden wanneer de Islam op een positieve manier in beeld komt. wanneer het negatief is, is het gelijk van: ja maar dat zijn geen echte moslims. gelijk ontkennen en het probleem afschuiven.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:43 schreef Meki het volgende:
[..]
om welke bepaalde moslims gaat het dan ? bij je vorige post ging het over algemene moslims
"Nieuwkomers" hebben al genoeg last van verscherpte immigratiemaatregelen die genomen zijn omdat Moslims voor overlast zorgen. Allochtonen hebben echt al genoeg te lijden onder het gedrag van Moslims.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:48 schreef sp3c het volgende:
toch lijkt het me geen slecht idee als dit voor alle 'nieuwkomers' zou gelden, zijn niet enkel moslims die voor problemen zorgen natuurlijk
Ik gebruik wat de regels zijn van de Moslims . die ken ik namelijk daarin staat geen vrouwen onderdrukken etc. . daarin staat wel dat Moslims iedereen accepteertquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:48 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Spreek alsjeblieft voor jezelf Meki, alsof jij weet wat ALLE moslims denken, laat staan dat jij ALLE moslims kent en laat staan dat jij kunt spreken voor ALLE moslims.
Kom nu eerst maar eens met 'n bron waarmee je je gemekker wat kunt onderbouwen.
Waar blijft die bron nu? Of begrijp je soms iets niet aan het woord 'bron' ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Bij jou wel ??alleen maar vooroordeel
![]()
Jammer dat je zo denkt over Moslims . Jammer dat je dat niet inziet over het beeld van Amerikanen en Nederlanders etc. enkel bij Moslimsquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef BennyNL het volgende:
[..]
het hatelijke is dat Moslims alleen als 1 groep gezien willen worden wanneer de Islam op een positieve manier in beeld komt. wanneer het negatief is, is het gelijk van: ja maar dat zijn geen echte moslims. gelijk ontkennen en het probleem afschuiven.
sorry als dit te discriminerend overkomt, maar zo zie ik het
Nu in het Nederlands graag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik gebruik wat de regels zijn van de Moslims . die ken ik namelijk daarin staat geen vrouwen onderdrukken etc. . daarin staat wel dat Moslims iedereen accepteert![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag.Ik weet niet uit welke grot jij komt, maar als ALLE moslims ALLE vrouwen zouden beschouwen als gelijkwaardig en ALLE andere geloven zouden accepteren dan waren dit soort maatregelen niet nodig geweest. Ergens klopt er dus iets niet in jouw betoog.
Hij zegt niet dat ze allemaal zo zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hehehehe. alleen bij Moslims he ? die doen alles verkeerd he
het zijn allemaal terroristen
![]()
Waar staat dat hij er niet zo over denkt bij Amerikanen en nederlanders? Daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Jammer dat je zo denkt over Moslims . Jammer dat je dat niet inziet over het beeld van Amerikanen en Nederlanders etc. enkel bij Moslims
Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hehehehe. alleen bij Moslims he ? die doen alles verkeerd he
het zijn allemaal terroristen
![]()
dat moet jij weten. als je het zou zeggen, zou het niet eens zo vreemd zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is juist vooroordeel . ik ga toch ook niet zeggen dat Nederlanders allemaal gierig zijn . als ik dat zeg dan vooroordeel ik .
zo komt ie over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:53 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ze allemaal zo zijn.
Hij zegt alleen dat ze allemaal vrouwen zouden moeten waarderen...
dat is een vergelijking.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar staat dat hij er niet zo over denkt bij Amerikanen en nederlanders? Daar gaat dit topic niet over.
Een onzin vergelijking, aangezien je een aanname doet die je nergens op kunt baseren. Je schiet in de verontwaardiging in je OP en als mensen je dan wijzen op de logica van de maatregel ga je dit soort aannames doen. Zwaar slechte discussietechniek.quote:
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken van een daad van een enkelingquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
dat moet jij weten. als je het zou zeggen, zou het niet eens zo vreemd zijn
Ja anders zou ik hier niet zijnquote:
Oh nu is het al een kleine groep die het doet. Daarnet was er geen enkele moslim die het deed. Cosistentie is niet een van je sterkere eigenschappen he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken van een daad van een enkeling
zo ben ik niet ik spreek de persoon alleen op . bij jullie is het anders alle moslims zijn verkeerd omdat een kleine groep vrouwen onderdrukken
Ben je echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken[/v] van een daad van een enkeling
zo ben ik niet ik spreek de persoon alleen op . bij[b] jullie is het anders alle moslims zijn verkeerd omdat een kleine groep vrouwen onderdrukken
nee dit is een vergelijking zodat mensen beter kunnen weten wat ze zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een onzin vergelijking, aangezien je een aanname doet die je nergens op kunt baseren. Je schiet in de verontwaardiging in je OP en als mensen je dan wijzen op de logica van de maatregel ga je dit soort aannames doen. Zwaar slechte discussietechniek.
Ik denk echt dat je beter kunt nokken. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Je blaat echt maar wat in het rond en zo gauw als iemand je vraagt om een bron of jouw post weerlegt begin je weer over iets anders in het wilde weg te blaten.quote:
ook al voor jou en de anderen zijn het allemaal moslimsquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh nu is het al een kleine groep die het doet. Daarnet was er geen enkele moslim die het deed. Cosistentie is niet een van je sterkere eigenschappen he?
heb je een bron wat je allemaal zegt ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:00 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je beter kunt nokken. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Je blaat echt maar wat in het rond en zo gauw als iemand je vraagt om een bron of jouw post weerlegt begin je weer over iets anders in het wilde weg te blaten.
kennelijk niet want er ontsporen er toch meer dan gemiddeld ... als je moslims aan gaat pakken omdat ze een risicogroep zouden zijn dan moet je dat bij de rest ook doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
"Nieuwkomers" hebben al genoeg last van verscherpte immigratiemaatregelen die genomen zijn omdat Moslims voor overlast zorgen. Allochtonen hebben echt al genoeg te lijden onder het gedrag van Moslims.
Ja, uit dit topic blijkt al hetgeen heb omschreven. Ik wacht nog altijd op je bron en onderbouwing, die je maar niet wenst te geven, terwijl je totaal niet inhoudelijk weet te reageren op hetgeen wat anderen posten. Je blaat maar wat in het wilde weg en die bron en onderbouwing heb je nog altijd niet gegeven. In plaats daarvan begin je nu wat te papegaaien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:01 schreef Meki het volgende:
[..]
heb je een bron wat je allemaal zegt ??
nou ??
Dat moet helemaal niet. Dan zou de rest lijden onder het gedrag van Moslims, helaas gebeurt dat al volop, maar dat lijkt me toch echt niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
kennelijk niet want er ontsporen er toch meer dan gemiddeld ... als je moslims aan gaat pakken omdat ze een risicogroep zouden zijn dan moet je dat bij de rest ook doen
daarom mij concludeer jij dat het gedrag van moslims slecht is ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:03 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet. Dan zou de rest lijden onder het gedrag van Moslims, helaas gebeurt dat al volop, maar dat lijkt me toch echt niet de bedoeling.
Ja, deze examens voor Moslims zijn er niet omdat ze het nu allemaal zo geweldig doen in Duitsland.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:05 schreef Meki het volgende:
[..]
daarom mij concludeer jij dat het gedrag van moslims slecht is ?
volgens onze wet moet dat iig wel gelukkig, hoe de Duitsers dat afhandelen weet ik verder niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:03 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet. Dan zou de rest lijden onder het gedrag van Moslims, helaas gebeurt dat al volop, maar dat lijkt me toch echt niet de bedoeling.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef StefanP het volgende:
Ze doen er beter aan door ze allemaal een rechtsgeldig stuk te doen ondertekenen waarin staat dat ze zich aan de westerse normen en waarden houden, en dat de eerste de beste keer dat ze dat niet doen, al hun burgerrechten ingetrokken worden en het linea recta terugkeer naar eigen land is.
Voor de Duitsers begon het al in 33 , suffie.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
Van de FP
[..]
De Islam biedt een alternatief voor het kapitalisme als economisch systeem, kent een eigen staatsvorm, en is de snelst groeiende religie in de wereld. Islam is aantrekkelijk en biedt oplossingen voor wijdverbreide problemen in de wereld die samen hangen met wantrouw tussen volkeren, economische verlichting te bieden aan de met schulden overladen personen en landen, door het verbod op rente etcetera.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:15 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het is goed dat de islam het vuur aan de schenen wordt gelegt. Zouden de Duitsers ook door hebben dat gematigde moslims niet bestaan, maar enkel moslims en moslims die hun geloof uitvoeren zoals hun profeet dat wenste?
,quote:Op zondag 1 januari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De Islam biedt een alternatief voor het kapitalisme als economisch systeem
Geef mij is wat concrete voorbeelden, waar mede door de islam zulk soort problemen zijn opgelost.quote:kent een eigen staatsvorm, en is de snelst groeiende religie in de wereld. Islam is aantrekkelijk en biedt oplossingen voor wijdverbreide problemen in de wereld die samen hangen met wantrouw tussen volkeren, economische verlichting te bieden aan de met schulden overladen personen en landen, door het verbod op rente etcetera.
Moslims blazen graag onschuldige burgers op, omdat een moslim toch superieur is aan een ongelovige. De beloning is natuurlijk het paradijsquote:Moslims vrezen de dood minder dan anderen en strijden daardoor tot hun dood voor hun rechten. Men kan ze niet makkelijk onderdrukken zolang ze zich verbonden voelen met hun religie. voorbeelden hiervan zien we in : Tsjetsjenie, Kashmir, Bosnie, Palestina, Centraal-Azie, Irak, Afghanistan etc.
Prachtig om te lezen. dat je zelf al laat zien wat een gevaarlijk geloof het nou is. Als jullie numeriek superieur zijn wordt de rest met harde hand bekeerd. Gelukkig dat de moslims over het algemeen losers zijn op het gebied van oorlogsvoering.quote:De ontwikkeling is dat als de Islam op hetzelfde niveau doorgroeit als nu dat in het jaar 2050 één op de drie mensen in de wereld moslim is.
Sommige kwaadaardige lieden hebben zich voorgenomen om dit te remmen. Maar de Koran voorspelt dat de Islam alle godsdiensten zal overtreffen en dit zullen we ook zeker zien gebeuren in de 21ste eeuw wanneer de Islam numeriek superieur is aan alle andere geloven. De Islam laat zijn licht niet stoppen door extremistische ongelovigen, hoe hard deze ook hun best doen.
Bron?quote:Inmiddels zijn 4 van de 5 mensen die zich tot de islam bekeren in Engeland vrouw, en dan beweren boze tongen dat de Islam de vrouw onderdrukt.
Wie?quote:De Islam heeft op het moment waarschijnlijk anderhalf miljard aanhangers. Het bestaat. En het is heden ten dage waarschijnlijk de meest onweerstaanbare spirituele en morele kracht op aarde. Mensen haten het om dat te horen."
[Ramsey Clark, voormalige Procureur-generaal van de Verenigde Staten]
Het is slechts een mondeling examen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
Van de FP
[..]
quote:Op zondag 1 januari 2006 02:50 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
De Islam biedt een alternatief voor het kapitalisme als economisch systeem, kent een eigen staatsvorm, en is de snelst groeiende religie in de wereld. Islam is aantrekkelijk en biedt oplossingen voor wijdverbreide problemen in de wereld die samen hangen met wantrouw tussen volkeren, economische verlichting te bieden aan de met schulden overladen personen en landen, door het verbod op rente etcetera.
Moslims vrezen de dood minder dan anderen en strijden daardoor tot hun dood voor hun rechten. Men kan ze niet makkelijk onderdrukken zolang ze zich verbonden voelen met hun religie. voorbeelden hiervan zien we in : Tsjetsjenie, Kashmir, Bosnie, Palestina, Centraal-Azie, Irak, Afghanistan etc.
De ontwikkeling is dat als de Islam op hetzelfde niveau doorgroeit als nu dat in het jaar 2050 één op de drie mensen in de wereld moslim is.
Sommige kwaadaardige lieden hebben zich voorgenomen om dit te remmen. Maar de Koran voorspelt dat de Islam alle godsdiensten zal overtreffen en dit zullen we ook zeker zien gebeuren in de 21ste eeuw wanneer de Islam numeriek superieur is aan alle andere geloven. De Islam laat zijn licht niet stoppen door extremistische ongelovigen, hoe hard deze ook hun best doen.
Inmiddels zijn 4 van de 5 mensen die zich tot de islam bekeren in Engeland vrouw, en dan beweren boze tongen dat de Islam de vrouw onderdrukt.
“…De Islam heeft op het moment waarschijnlijk anderhalf miljard aanhangers. Het bestaat. En het is heden ten dage waarschijnlijk de meest onweerstaanbare spirituele en morele kracht op aarde. Mensen haten het om dat te horen."
[Ramsey Clark, voormalige Procureur-generaal van de Verenigde Staten]
Oh, ik dacht dat je gewoon helemaal niemand mocht vermoorden! Dus schuldigen mag je wel vermoorden? En wie bepaalt of iemand ergens schuldig aan is? Waar kan je zoal schuldig aan zijn om volgens de koran wel vermoord te worden? Antipathie tegen de Islam?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:46 schreef Meki het volgende:
WAAROM dat staat in de Koran je mag geen onschuldigen vermoorden .
Een kleine groep? Het staat toch gewoon in de koran dat de man de voogd is van zijn vrouw, oftewel hij is de baas over haar en zij heeft maar te gehoorzamen. En dan beweer jij dat slechts een kleine groep zich hierop beroept?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Meki het volgende:
omdat een kleine groep vrouwen onderdrukken
Zo'n examen is symptoonbestrijding. Iedereen kan wel even wat vragen zo beantwoorden dat het goed is. Alsof jij vroeger altijd alles eerlijk zei tegen de leraar of je moeder, zo zal dat ook gaan met dit examen.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:03 schreef Ippon het volgende:
[..]
Het is slechts een mondeling examen.
Ik hoop dat Nederland zo'n examen ook gaat invoeren want veel moslims menen te denken dat de islamitische revolutie snel zal aanvangen en dat de ongelovigen geelimineerd dienen te worden.
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is dan ook tijd voor een specifieke harde aanpak, gericht op de Islam.
Het was wachten op de WOII-vergelijking.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]Ik weet wel wat: We stoppen ze in aparte wijken en die ommuren we en dan laten we ze een halve maan op hun kleding dragen en ze mogen geen leraar, dokter, advocaat of ambtenaar meer worden en alleen maar onderling trouwen en ze mogen geen eigen bedrijf meer hebben en degenen die dat wel hebben moeten ze verkopen aan echte autochtonen voor wat de autochtoon ervoor biedt en.. en.. en...
Westerse waarden superior!quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:36 schreef StefanP het volgende:
Ze doen er beter aan door ze allemaal een rechtsgeldig stuk te doen ondertekenen waarin staat dat ze zich aan de westerse normen en waarden houden, en dat de eerste de beste keer dat ze dat niet doen, al hun burgerrechten ingetrokken worden en het linea recta terugkeer naar eigen land is.
Je opmerking snijdt wel hout, in symplicity.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Meki het volgende:
Met te veel zout of sambal in het eten krijg je geen enkele maaltijd goed.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:57 schreef dancemacabre het volgende:
Integratie lijdt tot niets, het beste laat men allen in zijn waardigheid, net zoals ingrediënten.
Je kan niet alles bij elkaar smijten en hopen dat je een lekkere maaltijd schept.
Door alles bij elkaar te knikkeren ook niet. Dus zul je moeten accepteren dat je bepaalde dingen niet tegelijkertijd kunt eten.quote:Op zondag 1 januari 2006 13:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met te veel zout of sambal in het eten krijg je geen enkele maaltijd goed.
Om je stelling er eens onderuit te halen.
Zolang je het toetje of dessert maar op eet.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Door alles bij elkaar te knikkeren ook niet. Dus zul je moeten accepteren dat je bepaalde dingen niet tegelijkertijd kunt eten.
Steeds weer het zelfde liedje rasisme, discriminatie, blablablaat, het is hun land, als moslims het er niet mee eens zijn worden ze lekker toch geen Duitser, of nog beter blijven ze helemaal weg uit dat land.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:28 schreef Meki het volgende:
Van de FP
[..]
Verschil is dat integratie geen maaltijd is.quote:Op zondag 1 januari 2006 12:57 schreef dancemacabre het volgende:
Integratie lijdt tot niets, het beste laat men allen in zijn waardigheid, net zoals ingrediënten.
Je kan niet alles bij elkaar smijten en hopen dat je een lekkere maaltijd schept.
Je weet toch wel dat je nu het hele principe van democratie in de prullenbak gooit hè?quote:Op zondag 1 januari 2006 14:06 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Steeds weer het zelfde liedje rasisme, discriminatie, blablablaat, het is hun land, als moslims het er niet mee eens zijn worden ze lekker toch geen Duitser, of nog beter blijven ze helemaal weg uit dat land.
Het gaat wel door dezelfde strot.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:25 schreef RichardQuest het volgende:
Verschil is dat integratie geen maaltijd is.
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, als je friet met slagroom eet leidt het tot dezelfde producten als bij normaal voerquote:
Het leidt niet tot dezelfde reactie van je maag.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:34 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, als je friet met slagroom eet leidt het tot dezelfde producten als bij normaal voer.
Dat zit hem vooral tussen de oortjes en de smaak ervan. Zeg maar, de angst ervoor. Je maag zal het worst wezen. Als het maar niet teveel en niet te extreem is is variëteit in voedsel een zegen voor het lichaamquote:Op zondag 1 januari 2006 14:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het leidt niet tot dezelfde reactie van je maag.
Jij vindt het wel een goed idee dat moslims anders behandeld worden dan de rest van de bevolking?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:47 schreef IntroV het volgende:
Goed idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |