Nu in het Nederlands graag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik gebruik wat de regels zijn van de Moslims . die ken ik namelijk daarin staat geen vrouwen onderdrukken etc. . daarin staat wel dat Moslims iedereen accepteert![]()
Hehehehequote:Op zaterdag 31 december 2005 21:51 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Nu in het Nederlands graag.Ik weet niet uit welke grot jij komt, maar als ALLE moslims ALLE vrouwen zouden beschouwen als gelijkwaardig en ALLE andere geloven zouden accepteren dan waren dit soort maatregelen niet nodig geweest. Ergens klopt er dus iets niet in jouw betoog.
Hij zegt niet dat ze allemaal zo zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hehehehe. alleen bij Moslims he ? die doen alles verkeerd he
het zijn allemaal terroristen
![]()
Waar staat dat hij er niet zo over denkt bij Amerikanen en nederlanders? Daar gaat dit topic niet over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Jammer dat je zo denkt over Moslims . Jammer dat je dat niet inziet over het beeld van Amerikanen en Nederlanders etc. enkel bij Moslims
Kun je niet lezen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Hehehehe. alleen bij Moslims he ? die doen alles verkeerd he
het zijn allemaal terroristen
![]()
dat moet jij weten. als je het zou zeggen, zou het niet eens zo vreemd zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:44 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is juist vooroordeel . ik ga toch ook niet zeggen dat Nederlanders allemaal gierig zijn . als ik dat zeg dan vooroordeel ik .
zo komt ie over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:53 schreef Triloxigen het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat ze allemaal zo zijn.
Hij zegt alleen dat ze allemaal vrouwen zouden moeten waarderen...
dat is een vergelijking.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar staat dat hij er niet zo over denkt bij Amerikanen en nederlanders? Daar gaat dit topic niet over.
Een onzin vergelijking, aangezien je een aanname doet die je nergens op kunt baseren. Je schiet in de verontwaardiging in je OP en als mensen je dan wijzen op de logica van de maatregel ga je dit soort aannames doen. Zwaar slechte discussietechniek.quote:
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken van een daad van een enkelingquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:55 schreef BennyNL het volgende:
[..]
dat moet jij weten. als je het zou zeggen, zou het niet eens zo vreemd zijn
Ja anders zou ik hier niet zijnquote:
Oh nu is het al een kleine groep die het doet. Daarnet was er geen enkele moslim die het deed. Cosistentie is niet een van je sterkere eigenschappen he?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken van een daad van een enkeling
zo ben ik niet ik spreek de persoon alleen op . bij jullie is het anders alle moslims zijn verkeerd omdat een kleine groep vrouwen onderdrukken
Ben je echt zo dom of doe je alsof?quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:58 schreef Meki het volgende:
[..]
nee ik ben geen racist . ik ga niet een hele groep erop aanspreken[/v] van een daad van een enkeling
zo ben ik niet ik spreek de persoon alleen op . bij[b] jullie is het anders alle moslims zijn verkeerd omdat een kleine groep vrouwen onderdrukken
nee dit is een vergelijking zodat mensen beter kunnen weten wat ze zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Een onzin vergelijking, aangezien je een aanname doet die je nergens op kunt baseren. Je schiet in de verontwaardiging in je OP en als mensen je dan wijzen op de logica van de maatregel ga je dit soort aannames doen. Zwaar slechte discussietechniek.
Ik denk echt dat je beter kunt nokken. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Je blaat echt maar wat in het rond en zo gauw als iemand je vraagt om een bron of jouw post weerlegt begin je weer over iets anders in het wilde weg te blaten.quote:
ook al voor jou en de anderen zijn het allemaal moslimsquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh nu is het al een kleine groep die het doet. Daarnet was er geen enkele moslim die het deed. Cosistentie is niet een van je sterkere eigenschappen he?
heb je een bron wat je allemaal zegt ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:00 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je beter kunt nokken. Met jou is geen zinnige discussie te voeren. Je blaat echt maar wat in het rond en zo gauw als iemand je vraagt om een bron of jouw post weerlegt begin je weer over iets anders in het wilde weg te blaten.
kennelijk niet want er ontsporen er toch meer dan gemiddeld ... als je moslims aan gaat pakken omdat ze een risicogroep zouden zijn dan moet je dat bij de rest ook doenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:49 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
"Nieuwkomers" hebben al genoeg last van verscherpte immigratiemaatregelen die genomen zijn omdat Moslims voor overlast zorgen. Allochtonen hebben echt al genoeg te lijden onder het gedrag van Moslims.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |