Ik dacht bijna dat je wou zeggen dat bij jullie het al 2006 wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:00 schreef BramKVO het volgende:
beste buren geniet er nog van, in belgie is het alweer gedaan voor een jaar![]()
Dit was de top 10 hier
1 BOHEMIAN RHAPSODY QUEEN
2 SUMMER OF '69 BRYAN ADAMS
3 MIA GORKY
4 WITH OR WITHOUT YOU U2
5 CHILD IN TIME DEEP PURPLE
6 NOTHING ELSE MATTERS (LIVE) METALLICA
7 PARADISE BY THE DASHBOARD LIGHT MEAT LOAF
8 ONE U2
9 SMELLS LIKE TEEN SPIRIT NIRVANA
10 AFSCHEID VAN EEN VRIEND CLOUSEAU
11 STAIRWAY TO HEAVEN LED ZEPPELIN
Goed uiteind en pas op voor in elkaar stortende brandstapelsquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Terreros85 het volgende:
we hebben de 40 gehaald![]()
ik ben weg ook, mooi feestje in het dorp hier. Allemaal een goeie jaarwisseling en tot oktober als de lijstjes weer ingevuld moeten worden
![]()
Maak er een fijne avond vanquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:06 schreef Terreros85 het volgende:
we hebben de 40 gehaald![]()
ik ben weg ook, mooi feestje in het dorp hier. Allemaal een goeie jaarwisseling en tot oktober als de lijstjes weer ingevuld moeten worden
![]()
Ow, ik hoopte dat Maxima nu koningin wou wordenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:12 schreef nipeng het volgende:
Over twee maandjes kan Bea weer dansen.
Maar wel in de mooiste chopper ooit mogen zittenquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:21 schreef nipeng het volgende:
Gave foto. Best triest eigenlijk, kogels vangen tijdens XMAS.
Mooie gedachte nipengquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:22 schreef nipeng het volgende:
And we would all go down together
Ik had graag Ramses Shaffy op 1 gezien maar dan wel met een ander nummer. Als Boudewijn het kan, kan Ramses het ook.quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dit nummer had op één moeten staan dit is zo gruwelijk mooi. Intenser kan niet.
Of het is al bijna nieuw jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:27 schreef I_doubt het volgende:
Nou dit is nr 1
men heeft zich vergist bij de telling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |