Het is er 1. Zoek wel een passend plaatjequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:24 schreef De_Loet het volgende:
dat kan toch haast niet kloppen.
of is het voor alledrie de komkommers? (wat je TT ontkent)
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Dildo's kosten maar 10 keer zoveel en die zijn onbeperkt houdbaar, probeer die eens.
Een beetje leuke tarzan is nog wel 80 euro.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef Koewam het volgende:
Dildo's kosten maar 10 keer zoveel en die zijn onbeperkt houdbaar, probeer die eens.
Bij de Lidl krijg je komkommersap in komkommervormquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:28 schreef SunChaser het volgende:
Op de markt was ie 1,25, ook nog 2,75 voor 1 komkommer. Uiteindelijk waren ze bij de Lidl 70 cent.
Meneer heeft er verstand van?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een beetje leuke tarzan is nog wel 80 euro.
[afbeelding]
TS:quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:44 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Maar de hamvraag is: Wat was jij met die komkommer van plan?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:14 schreef supersnol het volgende:
Het kan wel, maar daarna is hij niet meer zo lekker om op te eten
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je moet ook pas daarna het plastic er af halen![]()
Nee, jij zou komkommers kopen voor 10 euro per stuk....alleen doet je moeder nog de boodschappen hequote:Op zondag 1 januari 2006 04:39 schreef Chanandler het volgende:
Jij kan écht zeiken. Als je het niet kan betalen omdat je zo'n sloeber bent, koop het dan gewoon niet
quote:Op zondag 1 januari 2006 04:39 schreef Chanandler het volgende:
Jij kan écht zeiken. Als je het niet kan betalen omdat je zo'n sloeber bent, koop het dan gewoon niet
inderdaadquote:Op zondag 1 januari 2006 07:10 schreef supersnol het volgende:
[..]
Nee, jij zou komkommers kopen voor 10 euro per stuk....alleen doet je moeder nog de boodschappen he
Maar hoe duur is Albert Heijn?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:16 schreef Meki het volgende:
Albert Heijn is veel beter
alvast goedkoper dan Super de boerquote:
Wel vreemd dan dat er een verschil van 1 euro (2 gulden 20) zit tussen de Lidl en Super de Boer.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Het is hartje winter en TS klaagt over de prijs van een zomergroente...
Hoezo niet helemaal begrijpen hoe de wereld werkt...
Bron? Url? Cijfers?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef Meki het volgende:
alvast goedkoper dan Super de boer
Oh dear, je hebt ontdekt dat supermarkten verschillen in prijs!!!quote:Op zondag 1 januari 2006 15:22 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat er een verschil van 1 euro (2 gulden 20) zit tussen de Lidl en Super de Boer.
En?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Het gaat erom dat een KK bijna 2 euro kost, josti.
Bij de Lidl toch niet?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Het gaat erom dat een KK bijna 2 euro kost, josti.
Die grafieken op die site doen me idd erg aan jouw denken denkenquote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Meki het volgende:
[..]
http://www.supers.nl/grafiek_prijs_ingekort.php
Aan zijn wat?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die grafieken op die site doen me idd erg aan jouw denken denken
Je hebt gelijk, Super de Boer is duurder dan Albert Heijn.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Meki het volgende:
http://www.supers.nl/grafiek_prijs_ingekort.php
die vind ik onbetrouwbaar en leugenachtigquote:Op zondag 1 januari 2006 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die grafieken op die site doen me idd erg aan jouw denken denken
[afbeelding]
op sommige artikelen welquote:Op zondag 1 januari 2006 15:31 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Super de Boer is duurder dan Albert Heijn.
En er zijn slechts 16 ketens goedkoper dan AH, goed werk.
Hou jij je nu maar bij de komkommerprijs in de winter, schatjequote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 23:00 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Je moet ook pas daarna het plastic er af halen![]()
Ik stel voor dat deze moderator de policy eens leest hier: POLICYquote:Op zondag 1 januari 2006 14:35 schreef H00psta het volgende:
[..]
[..]
inderdaad
-Edit: a.u.b niet ongevraagd foto's uit fotoboeken plaatsen-
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Ik ken de HELE policy uit me hoofd, jij degelijk niet:quote:Op zondag 1 januari 2006 18:12 schreef H00psta het volgende:
[..]
Ik stel voor dat deze moderator de policy eens leest hier: POLICY
[..]
quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Grappig dat je collega een andere invulling aan diezelfde policy geeft.quote:Op zondag 1 januari 2006 20:32 schreef The_Terminator het volgende:
Ik ken de HELE policy uit me hoofd, jij degelijk niet:
Dat heeft hij later verbeterd als ik het goed begrijp. Er staat dat het plaatsen zonder toestemming niet mag. En in deze situatie was er duidelijk geen toestemming gegeven voor het plaatsen ervan, daarom heb ik het plaatje weg gehaaldquote:Op zondag 1 januari 2006 21:29 schreef dwerg het volgende:
[..]
Grappig dat je collega een andere invulling aan diezelfde policy geeft.
Hangtieten van Lindsay Pronk
als jij mijn kippen kan overtuigen zuurkool te eten, zal ik het voor ze kopen.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Deze tijd van het jaar is er voor om zuurkool te eten.
1) Nerd dat je op die tijd gaat postenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:31 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij de Lidl krijg je komkommersap in komkommervorm
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
1) Nerd dat je op die tijd gaat posten
2) Wtf bazel je?
3) Wat een kutkick
Groetjes,
veldmuis
dat lusten mijn kippen niet. komkommer wel.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En?
Deze tijd van het jaar is er voor om zuurkool te eten.
Zuurkoolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:08 schreef IJsbergsla het volgende:
Ik heb vandaag nog zuurkool gegeten, met rookworst
Mag ik meehelpen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:01 schreef TC03 het volgende:
Terugrekenaars, tuig van de richel.
Als ik officieel koning ben gaan ze allen tegen de muur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |