quote:
idd..quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef Aventura het volgende:
Dat soort topjes is ook niet bepaald flatteus, tis gewoon een ongelukkige pose ook.
Policy van FOK!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef H00psta het volgende:
[..]
![]()
Deze tieten misschien:
[afbeelding]
![]()
Behalve de anorexia die ervanaf straalt en het afschuwelijke zebraprintje en inderdaad de hangtieten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:56 schreef H00psta het volgende:
Miss universe Nederland 2004
Deze foto kwam ik net tegen... dat kan toch niet!?
Die tieten zijn plat en hangen enorm...
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Behalve de anorexia die ervanaf straalt en het afschuwelijke zebraprintje en inderdaad de hangtieten...
Ik zou het er wel mee op kunnen![]()
Maar je hebt hem wel zelf op Fok!-servers gezetquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Policy van FOK!
Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Ik heb je niet mijn toestemming gegeven....![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:13 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Policy van FOK!
Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
Ik heb je niet mijn toestemming gegeven....![]()
hier lulloquote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
was.quote:
h00pstra?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef Tha_T het volgende:
Je punt is duidelijk h00pstra. En skorpija, dat staat ook in de policy over het plaatsen van plaatjes op het domein van Fok! dus ertegen in gaan kan je in Feedback doen niet hier graag
HET GAAT OM HAAR HANGTIETENquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef blieblie het volgende:
Die bijna echte ketting van die neger!!!![]()
.
Ow... En die Miss Nederland vind ik dus wel ff weinig aantrekkelijk.
is ze zo lelijk?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Tha_T het volgende:
Ja, kappen nou met die foto's
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Tha_Gay het volgende:
Ja, kappen nou met die foto's van HOOpstra en Skorpija
Ok, ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:37 schreef Tha_T het volgende:
Ja, kappen nou met die foto's van HOOpstra en Skorpija
als het echt moet misschien wel, maar niet van harte.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Behalve de anorexia die ervanaf straalt en het afschuwelijke zebraprintje en inderdaad de hangtieten...
Ik zou het er wel mee kunnen![]()
alsof het daarom gingquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:02 schreef AngrodTiwele het volgende:
Ach, ik vind haar er leuk uitzien, een terechte winnaar weet ik niet
En dit meld je even om te laten weten dat jij zo slim was dat je meteen als eerste dit doorhad?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:01 schreef de_priester het volgende:
god JEZUS wat een waardeloze kutkick!
nee. ik dacht: wie de fuck is lindsay pronk? en toen waren het alleen maar tinypic - image cannot be found meldingenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:02 schreef TryX het volgende:
[..]
En dit meld je even om te laten weten dat jij zo slim was dat je meteen als eerste dit doorhad?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |