abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2006 @ 17:12:40 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33604884
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef Dutchman77 het volgende:
Hebben jullie ervaringen opgedaan met het opdoen van contacten via een chatbox? Of is dat een ander topic?
Geen idee of daar een topic over is... wat voor chatbox bedoel je?
Ik chatte vroeger altijd via www.alamak.com en daar heb ik nog een affaire aan overgehouden maar verder lijkt het me niet echt veel eigenlijk.
  zondag 1 januari 2006 @ 17:19:38 #102
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33605046
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef Dutchman77 het volgende:

[..]

Wat voor percentage is dat? Misschien is de verhouding serieuze man:vrouw wel 1:1.
Bedoel je de verhouding (serieuze man) : (vrouw)? Want het grootste deel van de vrouen zal ook niet serieus zijn...
censuur :O
  zondag 1 januari 2006 @ 17:21:01 #103
16442 Dutchman77
Wat krijgen we #$%^& nou?
pi_33605083
Ik vraag dat omdat ik gemerkt heb dat er qua chatboxen echt een verschuiving heeft plaatsgevonden. Voor 1999 was het echt gemakkelijk om leuke personen te ontmoeten via wat voor chatbox dan ook. Ik heb daar echt hele leuke contacten aan overgehouden. Daarna was het echt niks meer, een hele vloedgolf aan personen waar geen leuk gesprek meer mee te voeren was (leve internet voor iedereen). De interessante mensen waren niet meer te vinden en verdwenen ook, waaronder ik

Ik heb het nog wel eens geprobeerd, beetje heimwee naar die gezelligheid van toen. Helaas.
The Dude: "Yeah, well, that's just, like, your opinion, man."
  zondag 1 januari 2006 @ 17:22:27 #104
16442 Dutchman77
pi_33605120
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Bedoel je de verhouding (serieuze man) : (vrouw)? Want het grootste deel van de vrouen zal ook niet serieus zijn...
Ja daar heb je gelijk in. Blijft kansloos als man zijnde.
  zondag 1 januari 2006 @ 17:29:14 #105
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33605280
Dutchman ==> Ik vind chatboxen ook 3 keer niks eigenlijk... en vooral het "welke vrouw wil er cammen"...... Wat me nog meer verbaasd is de hoeveelheid van die oproepen, daaruit kan ik alleen maar afleiden dat heel veel vrouwen naakt achter de computer gaan zitten en hun filmpjes aan wildvreemde mannen (en websites) beschikbaar stellen :S
  zondag 1 januari 2006 @ 17:33:40 #106
16442 Dutchman77
pi_33605379
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Dutchman ==> Ik vind chatboxen ook 3 keer niks eigenlijk... en vooral het "welke vrouw wil er cammen"...... Wat me nog meer verbaasd is de hoeveelheid van die oproepen, daaruit kan ik alleen maar afleiden dat heel veel vrouwen naakt achter de computer gaan zitten en hun filmpjes aan wildvreemde mannen (en websites) beschikbaar stellen :S
Dan soort onnozelheid bedoel ik inderdaad. Dat is echt iets van de laatste 5 jaren (zal ook wel gewoon een kwestie van technologie zijn).

Wat betreft die cammende vrouwen. Ik denk dat het merendeel in de categorie "man lokt andere man uit en lacht zich rot" valt.
pi_33605483
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar van die kansloze correspondenties door Fok
Ik niet .
I was an atheist until I realized I was God
pi_33606011
quote:
Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En nog een keer dan...

Belangstelling opgewekt? Mijn mail + MSN staan in m'n profiel...
* toegevoegd *
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 1 januari 2006 @ 18:19:09 #109
81831 Capa
is cool.
pi_33606246
Tja, ik mag dan wel mooi, intelligent en grappig zijn, maar afgelopen nieuwjaarsnacht wéér alleen naar huis en daar begin ik nu een beetje van te balen.

Dus. Heb eens rondgekeken op knuz.nl; mooie duidelijke site (gratis!) en een hoop leuke aantrekkelijke vrouwen (leek mij zo). Wat vriendelijke berichtjes rondgestrooid.

Vind het eigenlijk wel spannend, dat internetdaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Capa op 01-01-2006 18:31:37 ]
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33606877
Het hele probleem is dat we allemaal één invite hebben gekregen voor mannen, en 99 voor vrouwen.
pi_33606986
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef Dutchman77 het volgende:

[..]

Dan soort onnozelheid bedoel ik inderdaad. Dat is echt iets van de laatste 5 jaren (zal ook wel gewoon een kwestie van technologie zijn).

Wat betreft die cammende vrouwen. Ik denk dat het merendeel in de categorie "man lokt andere man uit en lacht zich rot" valt.
ik heb tijdje via chatboxen geprobeert te daten, maar als je dan als meisje een chatbox binnenkomt springen er gelijk 20 venstertjes open met " ben je geil? "

je kunt echt geen goeie gesprekken meer voeren in chatboxen, gaat echt alleen maar over sex en webcammen ( die ik niet eens heb, een webcam)
pi_33607299
ik vind het echt apart, toen ik nog gewoon me profiel ingevuld had kreeg ik eigenlijk geen reacties meer en nu hij under construction is krijg ik wel weer allemaal reacties

van de week maar es wat leuks verzinnen, nog niet echt inspiratie voor gehad
  zondag 1 januari 2006 @ 19:14:06 #113
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33607304
God, ik ben sinds kort ook weer vrijgezel maar als ik dit topic zo doorlees zijn die datingsites ook meer een verzamelplaats van wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 1 januari 2006 @ 19:20:19 #114
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33607443
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
God, ik ben sinds kort ook weer vrijgezel maar als ik dit topic zo doorlees zijn die datingsites ook meer een verzamelplaats van wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
Als je daar al gaat kijken, behoor je al tot de kanslozen
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  zondag 1 januari 2006 @ 19:26:02 #115
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33607577
quote:
Op zondag 1 januari 2006 17:38 schreef kastanova het volgende:

Ik niet .
And know what you want,
pi_33607628
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Doe jij dan ook wat beter je best! . .
  zondag 1 januari 2006 @ 19:43:00 #117
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33607985
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:28 schreef kastanova het volgende:

[..]

Doe jij dan ook wat beter je best! . .
Ik zal nog es met iets gratis komen Ondankbare hond

-OT-
Ja graag weer ontopic
And know what you want,
  zondag 1 januari 2006 @ 19:45:05 #118
81831 Capa
is cool.
pi_33608046
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
Twee klinkende pleonasmes.
  zondag 1 januari 2006 @ 19:54:41 #119
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33608304
Naja, even nuanceren dan. Ik neem aan dat er best mensen zijn die er serieus voor willen gaan maar ondergesneeuwd raken door wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.

Of is deze inschatting verkeerd?
  zondag 1 januari 2006 @ 19:56:24 #120
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33608346
quote:
Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef Litpho het volgende:

[..]

* toegevoegd *
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 1 januari 2006 @ 20:01:03 #121
81831 Capa
is cool.
pi_33608452
quote:
Op zondag 1 januari 2006 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Naja, even nuanceren dan. Ik neem aan dat er best mensen zijn die er serieus voor willen gaan maar ondergesneeuwd raken door wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.

Of is deze inschatting verkeerd?
Ehm... ja?
Wat is er mis met aandacht vragende vrouwen? Ik vind het pas erg als een vrouw doet alsof je niet bestaat.

En van kansloze mannen heb ik me nooit veel aangetrokken. Hoe meer hoe beter, zou ik zeggen.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:25:36 #122
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33610331
Vandaag een superdate gehad

Heb vlinders in mijn buik en het is nog wederzijds ook

Dinsdag weer een afspraakje met dr
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33610460
Leuk joh!!!
Veel plsier en geniet van elkaar
Goed begin van 2006 hehe
pi_33610604
quote:
Op zondag 1 januari 2006 20:01 schreef Capa het volgende:

[..]

Ehm... ja?
Wat is er mis met aandacht vragende vrouwen? Ik vind het pas erg als een vrouw doet alsof je niet bestaat.

En van kansloze mannen heb ik me nooit veel aangetrokken. Hoe meer hoe beter, zou ik zeggen.
Sommige vrouwen zijn inderdaad fucking arrogant

Die zetten in hun profiel wat ze van een kerel verwachten, nou dat zijn buitensporige eisen. Iig dat was mijn ervaring, heb weleens een aantal berichten gestuurd maar dikwijls geen reactie gekregen. Ook weleens een denigrerende mail gestuurd dat ik het belachelijk vond dat een bepaalde vrouw eiste dat zijn toekomstige partner minimaal universitair geschoold moet zijn en voorzien van een topbaan.

Dat soort dingen irriteerde mij echt behoorlijk. Verder het grote aantal stumpers van kerels die op dergelijke sites staan mag ronduit stuitend worden genoemd. De categorie kneuzen, debielen, domkoppen en achterlijken is werkelijk waar groot. Ook de sociaal gestoorde ''man'' die in werkelijkheid te verlegen is om een gesprek met een vrouw aan te knopen zijn ook legio aanwezig. Ik ga niet over 1 nacht ijs en baseer mijn conclusie dan ook op diverse gesprekken met vrouwen die proefondervindelijk tot deze slotsom zijn gekomen.

Dergelijke kneuzen verzieken het voor de goedwillende mannen en zorgen er zo voor dat veel vrouwen terecht skeptisch zijn tav datingssites.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:42:47 #125
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_33610783
Over dit hele fenomeen : Je kunt ook naar buiten gaan, iemand in de ogen kijken en een gesprek beginnen. Je vervangt de eerste natuurlijke selectieronde met een digitale uitwisseling van oppervlakkige geposeerde en iig geselecteerde foto's, een puntsgewijze (verdraaide, beknopte) opsomming van je ditjes en je datjes en een aantal goed gekozen sleutelwoorden waarbij de hormoonfabriekjes spontaan op ploegendienst overschakelen, hoe arbitrair wil je het hebben ?

Relaties zijn niet vereist voor geluk, er is geen leeftijd waarop je absoluut een relatie gehad moet hebben, kinderen zijn niet verplicht en als je echt wilt weten waarom niet dan hoef je alleen maar naar het gejammer van je vrienden te luisteren als ze weereens om helemaal niks een heftige discussie hebben gehad met hun vriendin die inmiddels als een soort gevangenisbewaarder bepaalt wanneer ze gelucht mogen worden.

Wat de poster hierboven zegt, het lijkt op een veemarkt waar de vetheid van je profiel bepaalt wat voor vlees je in de kuip krijgt.
if you assume nothing you assume you know everything
  zondag 1 januari 2006 @ 21:45:12 #126
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33610835
Chewbacca verwoord precies waar ik bang voor ben. Maar goed, ik maak eens een profiel op Lexa aan. Eens kijken of ik na 5 jaar nog een beetje op de markt lig.
  zondag 1 januari 2006 @ 21:48:33 #127
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33610912
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Chewbacca verwoord precies waar ik bang voor ben. Maar goed, ik maak eens een profiel op Lexa aan. Eens kijken of ik na 5 jaar nog een beetje op de markt lig.
Zolang je niet iedere vrouw als een potentiele 'liefde van je leven' behandelt, kun je je er prima vermaken en genoeg leuke mensen ontmoeten.

De verhalen die je hier hoort zijn natuurlijk wel de excessen, die dingen die wel leuk lopen hou je natuurlijk voor jezelf. Gewoon mee aan de slag gaan en kijken of je het wat vindt...

Veel plezier!
  zondag 1 januari 2006 @ 21:53:38 #128
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33611018
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:48 schreef AirwiN het volgende:
Zolang je niet iedere vrouw als een potentiele 'liefde van je leven' behandelt, kun je je er prima vermaken en genoeg leuke mensen ontmoeten.
Nee, die illusie heb ik ook niet. Ik beschouw het vooralsnog even als onderzoek. Voorlopig vind ik het ook wel lekker om weer even vrijgezel te zijn. Ik ben gewoon nieuwsgierig hoe zoiets loopt.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:02:31 #129
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33611233
Dussssssssssssch
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_33611264
Ja ik heb ook genoeg leuke vrouwen ontmoet en ik heb ook gezegd dat ik mij er mee vermaakt heb. Maar ik denk dat heel veel kerels niet of nauwelijks goede ervaringen ermee hebben omdat vrouwen altijd erg gereserveerd zijn. Ik heb nu wat ik denk een vrouw ontmoet waaruit een relatie kan / gaat ontstaan. Ben er erg blij mee en mijn geluk kan wat dat betreft niet op. Het is dan ook hypocriet om te zeggen dat het geen enkele toegevoegde waarde heeft.

Je moet je inderdaad profileren als mister perfect minimaal voorzien zijn van een HBO opleiding. Een leuk onderschrift met dito foto. Kijk dan maak je veel kans om met een leuke vrouw in contact te komen. Het gross van de mannen is helaas niet in staat om een prikkelend betoog te houden of heeft verkeerde intenties. Hierdoor haken vrouwen vaak af. Zie voorbeelden in het topic reeks.
pi_33611271
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:25 schreef Metro2005 het volgende:
Vandaag een superdate gehad

Heb vlinders in mijn buik en het is nog wederzijds ook

Dinsdag weer een afspraakje met dr
wat leuk voor je zeg!!!

veel plezier met elkaar, geniet er van!
  zondag 1 januari 2006 @ 22:06:33 #132
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33611330
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:03 schreef Chewbacca het volgende:

Het gross van de mannen is helaas niet in staat om een prikkelend betoog te houden of heeft verkeerde intenties. Hierdoor haken vrouwen vaak af. Zie voorbeelden in het topic reeks.
Dat is de ene kant van het verhaal. De andere kant is, dat als jij een beetje 'normaal' afsteekt in vergelijking met die anderen, dan kun je contacten genoeg opbouwen.
pi_33611377
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:06 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat is de ene kant van het verhaal. De andere kant is, dat als jij een beetje 'normaal' afsteekt in vergelijking met die anderen, dan kun je contacten genoeg opbouwen.
Precies, je kan je inderdaad op die manier onderscheiden door je op te stellen op een manier die een vrouw niet verwacht.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:10:30 #134
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33611434
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Chewbacca het volgende:

Sommige vrouwen zijn inderdaad fucking arrogant

Die zetten in hun profiel wat ze van een kerel verwachten, nou dat zijn buitensporige eisen. Iig dat was mijn ervaring, heb weleens een aantal berichten gestuurd maar dikwijls geen reactie gekregen. Ook weleens een denigrerende mail gestuurd dat ik het belachelijk vond dat een bepaalde vrouw eiste dat zijn toekomstige partner minimaal universitair geschoold moet zijn en voorzien van een topbaan.
Tja, zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur...

Als ik in een profiel bij hoogst genoten opleiding Vbo zie staan heb ik er ook nog weinig zin in...
Zo heeft iedereen wat.
En waarom moet ik contact met iemand opzoeken, waar ik gewoon geen zin in heb? Lijkt me aardig zinloos. Op straat spreek ik ook een niet een man aan, die me alles behalve aantrekt.

Ik zag ook kerels op RP die vroegen om de meest strakgetrainde vrouw, die d'r neus de hele dag poedert, 4 keer per dag een andere outfit aandoet en maatje 34 heeft.
Ach als iemand dat zoekt, be my guest. Lig er niet wakker van. Als je het alleen daar op kunt, goed dat je het aangeeft
And know what you want,
pi_33611504
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
Probeer het zou ik zeggen! Alleen moet je niet direct verwachten dat je een vrouw ontmoet waarmee je direct een relatie kan beginnen. Het is inderdaad een vleesmarkt en je moet je onderscheiden. Berichten zelf versturen heeft vaak ook geen zin, daar de vrouw zelf ook regelmatig zoekt. Ik stuurde geen berichten, ik krijg ze vanzelf wel. Ook niet heel veel interessante, maar dat werkte veel beter voor mijn gevoel.
  zondag 1 januari 2006 @ 22:14:00 #136
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_33611530
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dussssssssssssch
Even wat meer info: oud & nieuw bij haar gevierd, het was en zaterdag zien wel elkaar weer

Wat betreft mijn twijfels over de kansen op een duurzame relatie: zij had ook niet de verwachting dat we de rest van ons leven bij elkaar zullen blijven. Nou ja, vooral onze hobby's en sociale levens niet verwaarlozen (en ook niet teveel mengen), ervan genieten en kijken hoe lang het duurt dus
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  zondag 1 januari 2006 @ 22:15:01 #137
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33611560
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:13 schreef Chewbacca het volgende:

Berichten zelf versturen heeft vaak ook geen zin, daar de vrouw zelf ook regelmatig zoekt. Ik stuurde geen berichten, ik krijg ze vanzelf wel.
Die ervaring deel ik wel helaas...
pi_33611918
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:10 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Tja, zo heeft iedereen z'n eigen voorkeur...

Als ik in een profiel bij hoogst genoten opleiding Vbo zie staan heb ik er ook nog weinig zin in...
Zo heeft iedereen wat.
En waarom moet ik contact met iemand opzoeken, waar ik gewoon geen zin in heb? Lijkt me aardig zinloos. Op straat spreek ik ook een niet een man aan, die me alles behalve aantrekt.

Ik zag ook kerels op RP die vroegen om de meest strakgetrainde vrouw, die d'r neus de hele dag poedert, 4 keer per dag een andere outfit aandoet en maatje 34 heeft.
Ach als iemand dat zoekt, be my guest. Lig er niet wakker van. Als je het alleen daar op kunt, goed dat je het aangeeft
Wat je nu doet is je eigen gedrag goed praten. Iedereen heeft een referentie kader. Je maakt een vergelijking die een ieder van ons zou maken mits je je daar niet tot aangetrokken voelt. Het gaat meer om de vergelijking dat veel vrouwen op zoek zijn naar een man die eruit ziet als Brad pitt. Een baan hebben met een topinkomen en sociaal rijk zijn. Dat zijn vaak niet de mannen die op een datingsite staan. Toch pretenderen veel kerels over deze eigenschappen te beschikken, daar veel vrouwen erg teleurgesteld raken. De onnozele kerels die je ook vaak tegenkomt zijn, zoals je zelf wss hebt ondervonden zijn helaas ruim vertegenwoordigd.

Jouw beeld van een DS is daardoor ook beinvloed, ontkennen kun je dat niet
  zondag 1 januari 2006 @ 22:29:26 #139
81831 Capa
is cool.
pi_33611941
quote:
Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Chewbacca het volgende:
Ook weleens een denigrerende mail gestuurd dat ik het belachelijk vond dat een bepaalde vrouw eiste dat zijn toekomstige partner minimaal universitair geschoold moet zijn en voorzien van een topbaan.
Nou ja die topbaan, dat zullen we dan nog wel eens zien, maar ook ik (man) kijk naar het opleidingsniveau van de ander. Het is niet zaligmakend, en niks mis met MBO'ers maar ik vind het toch prettig als ik met haar op niveau kan praten.
Dat ze dus niet met haar mondhoeken begint te trekken zodra ik over een boek begin, bijvoorbeeld.
pi_33612045
Ik heb niet zo heel veel eisen, behlave dat ze uit de buurt moeten komen, tussen de 18-30 moeten zijn en opleidignsniveau van minimaal HBO hebben, om de reden die Capa hierboven geeft
  zondag 1 januari 2006 @ 22:44:41 #141
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33612391
Zit er eigenlijk nog verschil wat publiek betreft tussen die sites?
pi_33612449
Opleidingniveau heeft helemaal niets met intelligentie te maken.. Ik heb met meer dan genoeg mensen gesproken die universiteit hebben gedaan, en werkelijk geen idee hadden wat er in de wereld aan de hand is.. Dus is de genoten opleiding in principe ook geen enkele garantie (verre van zelfs) voor een overeenkomstig nivieau
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_33612516
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:33 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb niet zo heel veel eisen, behlave dat ze uit de buurt moeten komen, tussen de 18-30 moeten zijn en opleidignsniveau van minimaal HBO hebben, om de reden die Capa hierboven geeft
HBO zegt ook niet alles, ik ken legio mensen die heel veel kunnen, echter alleen een MBO opleiding hebben genoten. Je kan niet alles ophangen aan een opleiding, wel moet ik zeggen dat je met HBO wel meer kennis hebt. De vrouw waar ik nu contact mee heb, heeft MBO. Ik hoef daar ook echt niet dure woorden te gebruiken. Moet ook echt wel letten hoe ik dingen ga verwoorden anders begrijpt ze me niet. Dat is wel vervelend moet ik zeggen, want het geeft haar een beetje een dom gevoel, terwijl ze dat niet is. Dat zijn misschien wel dingen die handig zijn, maar het emotionele vlak vind ik veel belangrijker, dan hoe slim iemand is.
pi_33612690
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:49 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

HBO zegt ook niet alles, ik ken legio mensen die heel veel kunnen, echter alleen een MBO opleiding hebben genoten. Je kan niet alles ophangen aan een opleiding, wel moet ik zeggen dat je met HBO wel meer kennis hebt. De vrouw waar ik nu contact mee heb, heeft MBO. Ik hoef daar ook echt niet dure woorden te gebruiken. Moet ook echt wel letten hoe ik dingen ga verwoorden anders begrijpt ze me niet. Dat is wel vervelend moet ik zeggen, want het geeft haar een beetje een dom gevoel, terwijl ze dat niet is. Dat zijn misschien wel dingen die handig zijn, maar het emotionele vlak vind ik veel belangrijker, dan hoe slim iemand is.
daar heb je gelijk in, maar het emotionele vlak kun je niet bepalen voordat je iemand irl heb gezien, het opleidingsniveau wel
  zondag 1 januari 2006 @ 23:04:02 #145
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33612927
quote:
Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef Capa het volgende:

[..]

Nou ja die topbaan, dat zullen we dan nog wel eens zien, maar ook ik (man) kijk naar het opleidingsniveau van de ander. Het is niet zaligmakend, en niks mis met MBO'ers maar ik vind het toch prettig als ik met haar op niveau kan praten.
Dat ze dus niet met haar mondhoeken begint te trekken zodra ik over een boek begin, bijvoorbeeld.
Jij snapt het

Baan geef ik geen moer om, opleiding wel.
En een putjesschepper, vrachtwagenchauffeur en stratenveger zit ik niet op te wachten, easy as that.
And know what you want,
pi_33613045
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:04 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Jij snapt het

Baan geef ik geen moer om, opleiding wel.
En een putjesschepper, vrachtwagenchauffeur en stratenveger zit ik niet op te wachten, easy as that.
Ik ben het ook wel met je eens, maar je moet niet teveel mensen in hokjes plaatsen. Als ik heel eerlijk ben dan kan ik ook met haar niet op ''niveau'' praten. Mede omdat ik veel kennis heb van veel zaken en overal wel een mening over heb. Zij is daar meer van onder de indruk en vind het interessant hoe ik over dingen nadenk. Weliswaar niet echt gelijkwaardig, maar soms je je principes aan de kant zetten om dingen vanuit een andere invalshoek te kunnen bekijken. Principes beperken je in je doen en laten en zorgen juist voor stigma's.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:13:00 #147
81831 Capa
is cool.
pi_33613217
quote:
Jij snapt het
Daten?
pi_33613286
quote:
Baan geef ik geen moer om
quote:
een putjesschepper, vrachtwagenchauffeur en stratenveger zit ik niet op te wachten
Wat ben je toch ook een heerlijk typische vrouw; zo tegenstrijdig worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt .
  zondag 1 januari 2006 @ 23:21:45 #149
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33613466
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:15 schreef kastanova het volgende:

Wat ben je toch ook een heerlijk typische vrouw; zo tegenstrijdig worden ze tegenwoordig niet meer gemaakt .
Wat heerlijk dat je vanavond zo goed leest Kasta, misschien eerst lezen, waarop ik reageer

Ik had het over extreem goeie banen... Tussen putjesschepper en advocaat zit gelukkig nog een hele hoop tussen
And know what you want,
pi_33613515
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:21 schreef -Delta- het volgende:
Ik had het over extreem goeie banen...
Dan ook duidelijker zijn meisje; ik heb geen glazen bol .
  zondag 1 januari 2006 @ 23:25:31 #151
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33613604
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:23 schreef kastanova het volgende:

Dan ook duidelijker zijn meisje; ik heb geen glazen bol .
Als jij dan het topic in z'n geheel doorleest, is de cirkel weer rond
And know what you want,
pi_33613681
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:25 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als jij dan het topic in z'n geheel doorleest, is de cirkel weer rond
Het gaat toch echt voornamelijk over opleidingsniveau, ook de post waar jij op reageerde .
  zondag 1 januari 2006 @ 23:32:02 #153
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33613819
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:27 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het gaat toch echt voornamelijk over opleidingsniveau, ook de post waar jij op reageerde .
Als jij iemand weet met een WO achtergrond, die nu putjesschepper is, dan wil ik daar best kennis mee maken, vraag me alleen af of je veel mannen kunt vinden
And know what you want,
pi_33613895
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:32 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Als jij iemand weet met een WO achtergrond, die nu putjesschepper is, dan wil ik daar best kennis mee maken, vraag me alleen af of je veel mannen kunt vinden
Ik ken voldoende universitair geschoolde ICT-ers die nu achter de lopende band staan... En geloof me, die verdienen minder dan een putjesschepper...
  zondag 1 januari 2006 @ 23:40:29 #155
81831 Capa
is cool.
pi_33614011
Zeg, zijn jullie getrouwd ofzo?
pi_33614041
Hhhmmmm, kreeg net een berichtje van iemand, ik berichtje teruggestuurd, krijg ik weer een berichtje terug dat diegene niet diegene van het profiel is waar ik op reageerde, maar dat het zijn huisgenoot is en dat ze de jongen van wie het profiel zogenaamd is in de val willen lokken omdat hij vreemdgaat en ze hem dus via een datingsite terug willen pakken. Dat mensen daar 20 euro voor over hebben, om iemand terug te pakken omdat hij vreemd gaat
  zondag 1 januari 2006 @ 23:43:02 #157
81831 Capa
is cool.
pi_33614085
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:41 schreef Sylvana het volgende:
Dat mensen daar 20 euro voor over hebben, om iemand terug te pakken omdat hij vreemd gaat
Er zijn mensen die er een moord voor durven te plegen.
Vind 20 euro nog alleszins redelijk.
  zondag 1 januari 2006 @ 23:43:46 #158
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33614100
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:35 schreef kastanova het volgende:

Ik ken voldoende universitair geschoolde ICT-ers die nu achter de lopende band staan... En geloof me, die verdienen minder dan een putjesschepper...
Ik neem het mee naar achteren
And know what you want,
pi_33614147
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:43 schreef Capa het volgende:

[..]

Er zijn mensen die er een moord voor durven te plegen.
Vind 20 euro nog alleszins redelijk.
tja, als het zijn vriendin is die hem terug wil pakken snap ik het nog wel, maar zijn huisgenoot? Die heeft er toch niks mee te maken? Dat heb ik dus ook gezegd, dat ik niet mee wilde doen omdat ik me er als buitenstaander niet mee wil bemoeien
pi_33614198
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:40 schreef Capa het volgende:
Zeg, zijn jullie getrouwd ofzo?
Bijna; kwestie van plastische chirurgie en het verstoppen van de make-up koffer .
  zondag 1 januari 2006 @ 23:53:43 #161
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33614322
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

Bijna; kwestie van plastische chirurgie en het verstoppen van de make-up koffer .
En de pedo-pas
And know what you want,
pi_33614351
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En de pedo-pas
ga ff msnen ofzo....
pi_33614369
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:53 schreef -Delta- het volgende:

[..]

En de pedo-pas
Die photoshop ik wel ff dan; regel jij de rest, dan ga ik morgen nog op de knieen .
pi_33614429
ik heb sinds kerstavond een heel erg leuk msn/sms contact met een héél leuk meisje, leren kennen via paiq. ze lijkt ontzettend op mij (figuurlijk dan he ... we hebben heel veel gechat en over twee weken komt ze 't weekend naar mij toe...
pi_33614485
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef snellejelle het volgende:
ik heb sinds kerstavond een heel erg leuk msn/sms contact met een héél leuk meisje, leren kennen via paiq. ze lijkt ontzettend op mij (figuurlijk dan he ... we hebben heel veel gechat en over twee weken komt ze 't weekend naar mij toe...
leuk hoor, ben benieuwd hoe jullie irl ontmoeting is
pi_33614772
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 18:44 schreef Christine het volgende:
hehe

ik voeg net iemand van RP toe op msn, hij ziet mijn foto en is gelijk offline...
au
joh ik weet niet wat voor foto jij online hebt staan, maar als het de foto is in je fotoboek, is ie vast homo.... niks mis met jou hoor...
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
  maandag 2 januari 2006 @ 01:27:51 #167
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33616283
quote:
Op zondag 1 januari 2006 23:58 schreef snellejelle het volgende:
Leuk!!

Wie weet is iedereen dan toch aan het eind van dit jaar aan de man of vrouw
And know what you want,
pi_33618953
Zit nu al een tijdje (week of 10) heel veel te chatten met iemand, laatste weken ook veelvuldig sms en soms bellen. Erg leuk, klikt goed maar ik ben bang dat het dood gaat bloeden zo langzamerhand, op een gegeven moment heb je zo ongeveer alles wel besproken en worden het saaie 'wat heb je vandaag gedaan' gesprekjes. Alle andere dingen hebben we wel zo ongeveer besproken, in die zin kennen we elkaar al best goed.

Zou wel es willen afspreken maar tot nu toe hield ze de boot af (denk: eng idee oid.) en durf er nu zelf niet meer echt over te beginnen, wil niet drammerig overkomen. Vraag me ff af wat ik het beste kan doen. Of gewoon op de huidige voet doorgaan (met het risico dat de interesse afneemt omdat de gesprekken ook saaier worden) of misschien juist meer offline blijven, wat minder tijd erin stoppen komende tijd...... geen idee wat de beste tactiek is.

Ook geen idee hoe ze me ziet trouwens, als leuk iemand om mee te praten of als potentieel date/relatie materiaal. Ze vind het iig. wel hartstikke leuk steeds als ik bel en toont ook veel interesse in mij.
  maandag 2 januari 2006 @ 09:36:42 #169
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33618980
quote:
Op maandag 2 januari 2006 09:34 schreef JWR het volgende:
Vraag me ff af wat ik het beste kan doen. Of gewoon op de huidige voet doorgaan (met het risico dat de interesse afneemt omdat de gesprekken ook saaier worden) of misschien juist meer offline blijven, wat minder tijd erin stoppen komende tijd...... geen idee wat de beste tactiek is.
Als ik het zo lees, het laatste. Het lijkt erop dat het initatief vooral van jouw kant af komt. Gewoon eens kijken wat er overblijft als je een stapje terugneemt. Je hoeft natuurlijk niet offline te blijven, maar je hoeft 'r niet aan te spreken als je online bent.
  maandag 2 januari 2006 @ 09:45:35 #170
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33619062
Over al die zogenaamde date technieken die je overal op internet lees (playing hard tot get enzo)
Neem dat maar met een flinke korrel zout echt lang niet iedereen is daar gevoelig voor en het stoot ook enorm veel meiden af.
Of laat ik het zo zeggen: het trekt de vrouwen aan waar ik niet op val.
Het meisje waar ik gisteren een date mee had was dus echt 100% mijn type en dat afspraakje en het wederzijdse gevoel is niet bereikt door hard-to-get te spelen maar door gewoon lief en charmant te doen

Ligt maar helemaal aan de dames in kwestie, misschien dat het helpt voor een neukdate ofzo maar het is imho niet de manier om een relatie te beginnen, niet voor mij iig.

Gewoon jezelf blijven werkt het beste
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 2 januari 2006 @ 10:43:57 #171
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33619526
Man, wil serieus genomen worden…

maandag 2 januari 2006 @ 12:16:59 #172
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33621379
Ingewilligde requests voor invites verwijderd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33622630
quote:
Op maandag 2 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Over al die zogenaamde date technieken die je overal op internet lees (playing hard tot get enzo)
Neem dat maar met een flinke korrel zout echt lang niet iedereen is daar gevoelig voor en het stoot ook enorm veel meiden af.
Of laat ik het zo zeggen: het trekt de vrouwen aan waar ik niet op val.
Het meisje waar ik gisteren een date mee had was dus echt 100% mijn type en dat afspraakje en het wederzijdse gevoel is niet bereikt door hard-to-get te spelen maar door gewoon lief en charmant te doen

Ligt maar helemaal aan de dames in kwestie, misschien dat het helpt voor een neukdate ofzo maar het is imho niet de manier om een relatie te beginnen, niet voor mij iig.

Gewoon jezelf blijven werkt het beste
Yep.... dat zoek ik eigenlijk ook in iemand, die je gewoon leuk vind omdat je bent wie je bent. Nou ja, zal wel goedkomen en anders kijken we wel verder. Ik vind haar iig leuk maar of het wat kan worden weet ik niet, daarom wil ik wel es afspreken, kijken hoe ze IRL is. Zien we dan wel verder. Moet het er alleen wel van komen dus, die date.
pi_33622844
kreeg net een berichtje
quote:
hallo, ik ben Wijnand
ja, dus?
  maandag 2 januari 2006 @ 13:14:35 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33622907
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:12 schreef Sylvana het volgende:
kreeg net een berichtje
[..]

ja, dus?
Pakkende tekst

waarheidsgetrouw
intrigerend
mysterieus
Open einde

Ik zou ervoor gaan

[ Bericht 3% gewijzigd door Metro2005 op 02-01-2006 13:20:03 ]
pi_33623139
quote:
kreeg net een berichtje
[..]

ja, dus?
hij is wel origineel.
pi_33623593
quote:
kreeg net een berichtje
[..]

ja, dus?
Kijk! Dat is nog eens duidelijkheid!
Ik persoonlijk waardeer dat altijd wel in een man.
Niet eromheen draaien, maar gewoon zeggen hoe het ervoor staat!!
  maandag 2 januari 2006 @ 14:09:36 #178
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33624514
quote:
Op maandag 2 januari 2006 13:41 schreef Mokster het volgende:
Niet eromheen draaien, maar gewoon zeggen hoe het ervoor staat!!
Hoi! Neuken?
pi_33625390
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:09 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hoi! Neuken?
Nee.
Neeeeext!!
pi_33625408
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef Mokster het volgende:

[..]

Neeeeext!!
Hoi. Neuken .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 2 januari 2006 @ 14:35:58 #181
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33625417
quote:

[..]

Nee.
Neeeeext!!
Hallo, ik ben Mark
pi_33625552
Zie! Chris was right: Fok is de allerbeste datingsite!
  maandag 2 januari 2006 @ 14:41:26 #183
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33625595
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hallo, ik ben Mark
Jij ook al?
  maandag 2 januari 2006 @ 14:43:12 #184
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_33625652
quote:

[..]

Neeeeext!!
Ik ben geen tweede keus

Probeer ik mezelf te vertellen
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
pi_33625807
En ik ben paul.... geen profiel, maar dat mag je dan zelf verzinnen.
Daten?
  maandag 2 januari 2006 @ 14:50:10 #186
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33625894
Voor slowchatten hebben we een apart topic...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33626749
quote:
Op maandag 2 januari 2006 09:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, het laatste. Het lijkt erop dat het initatief vooral van jouw kant af komt. Gewoon eens kijken wat er overblijft als je een stapje terugneemt. Je hoeft natuurlijk niet offline te blijven, maar je hoeft 'r niet aan te spreken als je online bent.
Lijkt nu al te werken, gister weinig teruggezegd, niet erg actief gechat (was ook een beetje moe). Zojuist kreeg ik een sms of ze gister misschien wat verkeerds had gezegd?
pi_33627011
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef webspider het volgende:

[..]

Ik ben geen tweede keus

Probeer ik mezelf te vertellen
Da's inderdaad het grote nadeel aan internet-dating. Als man ben je altijd een keuze uit tig.
  maandag 2 januari 2006 @ 15:33:09 #189
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_33627385
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
Zie! Chris was right: Fok is de allerbeste datingsite!
Fok! had allang een dating-rubriek moeten hebben! 't Is toch vreemd dat hier tientallen andere datingsites besproken worden, om daar dan mensen van Fok! te "ontmoeten"?!
pi_33628108
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Fok! had allang een dating-rubriek moeten hebben! 't Is toch vreemd dat hier tientallen andere datingsites besproken worden, om daar dan mensen van Fok! te "ontmoeten"?!
Ben ik mee eens... Dat wordt vast een groot succes
  maandag 2 januari 2006 @ 16:26:50 #191
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33629196
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef thabit het volgende:

[..]

Da's inderdaad het grote nadeel aan internet-dating. Als man ben je altijd een keuze uit tig.
Een beetje leuke jongen krijgt ook wel een aantal reacties
And know what you want,
  maandag 2 januari 2006 @ 16:34:20 #192
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33629483
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Een beetje leuke jongen krijgt ook wel een aantal reacties
  maandag 2 januari 2006 @ 16:35:24 #193
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_33629509
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ze is gewoon je type niet, dat kan gebeuren!
  maandag 2 januari 2006 @ 16:38:43 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33629620
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ze is gewoon je type niet, dat kan gebeuren!
ik ben al helemaal blij met mijn nieuwe meissie
pi_33630559
quote:
Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

ik ben al helemaal blij met mijn nieuwe meissie
Je loopt wel erg hard van stapel zeg, je hebt elkaar 1x ontmoet? Dan heb je toch niet direct een relatie
  maandag 2 januari 2006 @ 17:19:45 #196
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_33630802
Ok...ingelogd, vragen beantwoord, twee matches gekregen, beide niet online...en nu?
  maandag 2 januari 2006 @ 17:23:03 #197
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33630908
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ok...ingelogd, vragen beantwoord, twee matches gekregen, beide niet online...en nu?
speeeeeddaten
  maandag 2 januari 2006 @ 17:28:14 #198
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_33631050
quote:
Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Of foto's gaan beoordelen...
And know what you want,
  maandag 2 januari 2006 @ 18:26:34 #199
81831 Capa
is cool.
pi_33632719
Kreeg een mailtje van iemand op knuz.nl: ze schreef dat ik ben toegelaten tot de tweede sollicitatieronde. Ik moest alleen nog een goede motivatie geven en dan kon ik evt. op gesprek komen.

Het is een harde wereld, internetdaten. Goed letten op spelfouten.

maandag 2 januari 2006 @ 18:59:55 #200
41008 bramiozo2002
hup B.U.V.O.V.V. !!!
pi_33633764
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Capa het volgende:
Kreeg een mailtje van iemand op knuz.nl: ze schreef dat ik ben toegelaten tot de tweede sollicitatieronde. Ik moest alleen nog een goede motivatie geven en dan kon ik evt. op gesprek komen.

Het is een harde wereld, internetdaten. Goed letten op spelfouten.
Je laat je trots voor het gemak maar varen ?
if you assume nothing you assume you know everything
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')