Geen idee of daar een topic over is... wat voor chatbox bedoel je?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:08 schreef Dutchman77 het volgende:
Hebben jullie ervaringen opgedaan met het opdoen van contacten via een chatbox? Of is dat een ander topic?
Bedoel je de verhouding (serieuze man) : (vrouw)? Want het grootste deel van de vrouen zal ook niet serieus zijn...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Wat voor percentage is dat? Misschien is de verhouding serieuze man:vrouw wel 1:1.
Ja daar heb je gelijk in. Blijft kansloos als man zijnde.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bedoel je de verhouding (serieuze man) : (vrouw)? Want het grootste deel van de vrouen zal ook niet serieus zijn...
Dan soort onnozelheid bedoel ik inderdaad. Dat is echt iets van de laatste 5 jaren (zal ook wel gewoon een kwestie van technologie zijn).quote:Op zondag 1 januari 2006 17:29 schreef RemcoDelft het volgende:
Dutchman ==> Ik vind chatboxen ook 3 keer niks eigenlijk... en vooral het "welke vrouw wil er cammen"...... Wat me nog meer verbaasd is de hoeveelheid van die oproepen, daaruit kan ik alleen maar afleiden dat heel veel vrouwen naakt achter de computer gaan zitten en hun filmpjes aan wildvreemde mannen (en websites) beschikbaar stellen :S
Ik nietquote:Op zondag 1 januari 2006 17:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar van die kansloze correspondenties door Fok![]()
* toegevoegdquote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een keer dan...![]()
Belangstelling opgewekt? Mijn mail + MSN staan in m'n profiel...![]()
ik heb tijdje via chatboxen geprobeert te daten, maar als je dan als meisje een chatbox binnenkomt springen er gelijk 20 venstertjes open met " ben je geil? "quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Dan soort onnozelheid bedoel ik inderdaad. Dat is echt iets van de laatste 5 jaren (zal ook wel gewoon een kwestie van technologie zijn).
Wat betreft die cammende vrouwen. Ik denk dat het merendeel in de categorie "man lokt andere man uit en lacht zich rot" valt.
Als je daar al gaat kijken, behoor je al tot de kanslozenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
God, ik ben sinds kort ook weer vrijgezel maar als ik dit topic zo doorlees zijn die datingsites ook meer een verzamelplaats van wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
Ik zal nog es met iets gratis komenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Doe jij dan ook wat beter je best!.
.
Twee klinkende pleonasmes.quote:Op zondag 1 januari 2006 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
Ehm... ja?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:54 schreef Strolie75 het volgende:
Naja, even nuanceren dan. Ik neem aan dat er best mensen zijn die er serieus voor willen gaan maar ondergesneeuwd raken door wijven die aandacht tekort komen en kansloze mannen.
Of is deze inschatting verkeerd?
Sommige vrouwen zijn inderdaad fucking arrogantquote:Op zondag 1 januari 2006 20:01 schreef Capa het volgende:
[..]
Ehm... ja?
Wat is er mis met aandacht vragende vrouwen? Ik vind het pas erg als een vrouw doet alsof je niet bestaat.
En van kansloze mannen heb ik me nooit veel aangetrokken. Hoe meer hoe beter, zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |