Ja dat kan ik me voorstellen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef BarBaar het volgende:
dan ben ik wel redelijk mijn motivatie kwijt!
Klopt... of van die copy-paste verhalenquote:Op zondag 1 januari 2006 16:28 schreef -Delta- het volgende:
Merendeel zijn gewoon die eindeloze hartjes![]()
Ja dat kan... maar ging dat alleen om Msn/email-adres of ook info (zoals hobbies, werk etc) en foto?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:30 schreef Christine het volgende:
Overigens had ik laatst een berichtje van iemand die schreef: "p.s. toon interesse en je krijgt mijn contactinfo". Dan hoef je niet gelijk met MSN of mail adressen te gooien, maar geef je de ander wel kans om er achter te komen. Ook een oplossing.
Sommige mannen sturen om de paar dagen exact op de letter af hetzelfde berichtjequote:Op zondag 1 januari 2006 16:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt... of van die copy-paste verhalen
Echt leuke eerste berichtjes, daar heb ik er denk ik in totaal een stuk of 5 van gehad.
Dat weet ik, maar soms is het gewoon lachwekkendquote:
Ik typ zelf altijd wel een berichtje wat enigzins is afgestemd op het profiel. Waar ik dan echt een beetje triest van wordt is dat mensen geeneens even de moeite nemen om te reageren. Wat dat betreft zijn er ook genoeg vrouwen die 't niet helemaal begrijpen...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar soms is het gewoon lachwekkend![]()
![]()
Haha, maar het lijkt me als jongen ook frustrerend als je veel moeite hebt gedaan voor een mooie reactie die vervolgens met een hele hoop andere onzinreacties door de plee gaat. Of dat het meisje in kwestie niet meer in staat is te reageren door acute rsi opgelopen van het doorlezen van honderden reacties.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef -Delta- het volgende:
En dan vaak ook de meest kansloze praatjes(Hoi, nou je zult je wel afvragen wie ik ben, nou ik zal het je vertellen!!!!!)
Nou ik hang op het puntje van m'n stoel joh, VERTEL!!!!!!
![]()
Whehe... ja inderdaad...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:36 schreef -Delta- het volgende:
En dan vaak ook de meest kansloze praatjes(Hoi, nou je zult je wel afvragen wie ik ben, nou ik zal het je vertellen!!!!!)
Nou ik hang op het puntje van m'n stoel joh, VERTEL!!!!!!
![]()
Ik vond jouw berichtjes altijd erg leukquote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik typ zelf altijd wel een berichtje wat enigzins is afgestemd op het profiel. Waar ik dan echt een beetje triest van wordt is dat mensen geeneens even de moeite nemen om te reageren. Wat dat betreft zijn er ook genoeg vrouwen die 't niet helemaal begrijpen...![]()
Dank je!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond jouw berichtjes altijd erg leuk
Eén van de leukste mailwisselingen die ik ooit met iemand via een datingsite heb gehad.
Ja dat is idd wat minder, maar wat Christine al eerder zei, dat het per ongeluk in een verkeerde map komt... heb ik ook wel eens gehad, tja kan gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:39 schreef AirwiN het volgende:
Ik typ zelf altijd wel een berichtje wat enigzins is afgestemd op het profiel. Waar ik dan echt een beetje triest van wordt is dat mensen geeneens even de moeite nemen om te reageren. Wat dat betreft zijn er ook genoeg vrouwen die 't niet helemaal begrijpen...![]()
Dan gebeuren er statistisch gezien een hoop ongelukjes...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat is idd wat minder, maar wat Christine al eerder zei, dat het per ongeluk in een verkeerde map komt... heb ik ook wel eens gehad, tja kan gebeuren.
Idd.. ik begon met leuke verhalen, maar op het laatst had ik iets van.. eerst maar een simpel zinnetje, eens kijken of ze reageert.. en dan kijken we wel weer verder..quote:Op zondag 1 januari 2006 16:40 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Haha, maar het lijkt me als jongen ook frustrerend als je veel moeite hebt gedaan voor een mooie reactie die vervolgens met een hele hoop andere onzinreacties door de plee gaat. Of dat het meisje in kwestie niet meer in staat is te reageren door acute rsi opgelopen van het doorlezen van honderden reacties.
Hoewel jij in ons geval de "datingsite" was, kan ik het alleen maar met je eens zijn: Airwin is top!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vond jouw berichtjes altijd erg leuk
Eén van de leukste mailwisselingen die ik ooit met iemand via een datingsite heb gehad.
Precies. En het nadeel is dat je dan niet meer echt opvalt tussen 200 andere berichten. Het zal dus een kwestie van kansberekening blijven.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:45 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Idd.. ik begon met leuke verhalen, maar op het laatst had ik iets van.. eerst maar een simpel zinnetje, eens kijken of ze reageert.. en dan kijken we wel weer verder..
Anyway, genoeg gejankt voor vandaag
Ik denk dat een heleboel vrouwen het ook een beetje in hun bol krijgen, door al die reacties...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gebeuren er statistisch gezien een hoop ongelukjes...![]()
Waar komen jullie elkaar dan allemaal tegen? Buiten hierquote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoewel jij in ons geval de "datingsite" was, kan ik het alleen maar met je eens zijn: Airwin is top!
En nog een keer dan...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoewel jij in ons geval de "datingsite" was, kan ik het alleen maar met je eens zijn: Airwin is top!
Ik zei het toch, fok is de beste datingsite die er isquote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog een keer dan...![]()
Belangstelling opgewekt? Mijn mail + MSN staan in m'n profiel...![]()
Airwin ga ik wel es mee stappen en Mokster is een collega van mequote:Op zondag 1 januari 2006 16:57 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Waar komen jullie elkaar dan allemaal tegen? Buiten hier![]()
Ik heb alleen maar van die kansloze correspondenties door Fokquote:Op zondag 1 januari 2006 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zei het toch, fok is de beste datingsite die er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |