Ja, hij heeft ge-edit... er stond DP sitesquote:Op zondag 1 januari 2006 13:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm ,er staat DS sites, en dat betekent datingsites
Dat heeft niets met jouw dirty mind te maken?quote:Op zondag 1 januari 2006 13:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ge-edit... er stond DP sites
Ja kloptquote:Op zondag 1 januari 2006 13:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ge-edit... er stond DP sites
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_penetrationquote:
HAHAquote:Op zondag 1 januari 2006 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Double_penetration
De meest veilige beschrijving die ik kon vinden.
Je vraagt ze hier.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:47 schreef Dutchman77 het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk allemaal aan die paiq invites?
quote:Op zondag 1 januari 2006 12:56 schreef Nike1st het volgende:
De beste wensen iedereen, en dat we dit jaar een leuke partner tegenkomen waarmee het klikt!
Voor mij geen dating sites meer denk ik.
Ik heb zo gevoel dat dit een perfect jaar word en wel of geen relatie....ik ga ervoor
Hoeveel vertrouwen heb je er zelf in?quote:Op zondag 1 januari 2006 15:52 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Dat we aan het eind van het jaar allemaal maar allemaal degevonden hebben
![]()
Ik weet niet hoe groot het kneus-gehalte hier isquote:Op zondag 1 januari 2006 15:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hoeveel vertrouwen heb je er zelf in?
Geldt een kwart-kneus ook?quote:Op zondag 1 januari 2006 16:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot het kneus-gehalte hier is![]()
12 maanden is inderdaad een lange tijd.quote:Nee zonder dollen, idee is toch leuk, heb je een jaar de tijd voor![]()
Ik zie mezelf voorlopig geen relatie beginnen, maar 12 maanden verder is een eindje weg, dus wie weet![]()
Dan was het toch een eikelquote:Op zondag 1 januari 2006 16:03 schreef Christine het volgende:
Ik had laatst zoiets stoms. Ik kreeg een interesseberichtje van iemand op RP. Omdat ik geen betalend lid ben, stuur ik een interesseberichtje terug. Stuurt die lul me ineens een "geen interesse" terug...
Zucht, mannen!
Ze zeggen dat je allemaal half/heel/kwart kneus bent, als je überhaupt op datingsites komt...(ja ook jij Kasta)quote:
Pff, ik heb (ooit) verschillende in interesse berichten gestuurd op RP, met de vermelding dat ik niet betaal, en dus een msn-contact oid erbij gezet.. nooit reactie gehad..quote:Op zondag 1 januari 2006 16:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan was het toch een eikel![]()
Genoeg mannen houden juist al rekening met het feit, dat je misschien geen abonnement hebt...
Alleen ga je me niet vertellen dat die honderden reacties die ik in een maand kreeg (allemaal interesse berichtjes-hartjes) allemaal mannen zonder betaalde abo waren![]()
Tja dat is het nadeel op RP, vrouwen krijgen zoveel berichten. Ik heb ook zoveel mogelijk mensen beantwoord of een niet-interesse berichtje terug gestuurd, maar het werd bijna een dagtaak, elke dag weer zoveel berichtjes.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:16 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Pff, ik heb (ooit) verschillende in interesse berichten gestuurd op RP, met de vermelding dat ik niet betaal, en dus een msn-contact oid erbij gezet.. nooit reactie gehad..
Hmmja, iets leuks schrijven.. nou vind ik dat sowieso al niet heel makkelijk,want je wil het niet te lang maken (wie zit er op een heel verhaal te wachten) en ook geen standaart zin hebben (oals jij die bijv noemt).quote:Op zondag 1 januari 2006 16:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tja dat is het nadeel op RP, vrouwen krijgen zoveel berichten. Ik heb ook zoveel mogelijk mensen beantwoord of een niet-interesse berichtje terug gestuurd, maar het werd bijna een dagtaak, elke dag weer zoveel berichtjes.
Dus wat dat betreft is het "kans"loos voor mannen, want je krijgt amper een kans.
Maar ja... van het "hey schatje, lekker hoor, zin in een date" krijg ik nou niet bepaald zin om te reagerenGelukkig zijn er ook veel mannen die echt iets leuks schrijven.
Wat voor percentage is dat? Misschien is de verhouding serieuze man:vrouw wel 1:1.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook veel mannen die echt iets leuks schrijven.
Poeh, ff denken hoor, misschien 5 leuke reacties op 200 berichtjes.quote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Wat voor percentage is dat? Misschien is de verhouding serieuze man:vrouw wel 1:1.
Ik vind het echt stom om niet te reageren op iemand... echt zo onbeleefd!quote:Op zondag 1 januari 2006 16:23 schreef BarBaar het volgende:
En dan in je achterhoofd houden dat de kans dat je reactie terug krijgt redelijk klein is... dan ben ik wel redelijk mijn motivatie kwijt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |