Yep.... dat zoek ik eigenlijk ook in iemand, die je gewoon leuk vind omdat je bent wie je bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Over al die zogenaamde date technieken die je overal op internet lees (playing hard tot get enzo)
Neem dat maar met een flinke korrel zoutecht lang niet iedereen is daar gevoelig voor en het stoot ook enorm veel meiden af.
Of laat ik het zo zeggen: het trekt de vrouwen aan waar ik niet op val.
Het meisje waar ik gisteren een date mee had was dus echt 100% mijn type en dat afspraakje en het wederzijdse gevoel is niet bereikt door hard-to-get te spelen maar door gewoon lief en charmant te doen![]()
Ligt maar helemaal aan de dames in kwestie, misschien dat het helpt voor een neukdate ofzo maar het is imho niet de manier om een relatie te beginnen, niet voor mij iig.
Gewoon jezelf blijven werkt het beste
Pakkende tekstquote:
Kijk! Dat is nog eens duidelijkheid!quote:
Hoi! Neuken?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:41 schreef Mokster het volgende:
Niet eromheen draaien, maar gewoon zeggen hoe het ervoor staat!!![]()
Hallo, ik ben Markquote:
Jij ook al?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:35 schreef Metro2005 het volgende:
Hallo, ik ben Mark
Ik ben geen tweede keusquote:
Lijkt nu al te werken, gister weinig teruggezegd, niet erg actief gechat (was ook een beetje moe). Zojuist kreeg ik een sms of ze gister misschien wat verkeerds had gezegd?quote:Op maandag 2 januari 2006 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, het laatste. Het lijkt erop dat het initatief vooral van jouw kant af komt. Gewoon eens kijken wat er overblijft als je een stapje terugneemt. Je hoeft natuurlijk niet offline te blijven, maar je hoeft 'r niet aan te spreken als je online bent.
Da's inderdaad het grote nadeel aan internet-dating. Als man ben je altijd een keuze uit tig.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ben geen tweede keus![]()
Probeer ik mezelf te vertellen
Fok! had allang een dating-rubriek moeten hebben! 't Is toch vreemd dat hier tientallen andere datingsites besproken worden, om daar dan mensen van Fok! te "ontmoeten"?!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:40 schreef Mokster het volgende:
Zie! Chris was right: Fok is de allerbeste datingsite!![]()
Ben ik mee eens... Dat wordt vast een groot succesquote:Op maandag 2 januari 2006 15:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Fok! had allang een dating-rubriek moeten hebben! 't Is toch vreemd dat hier tientallen andere datingsites besproken worden, om daar dan mensen van Fok! te "ontmoeten"?!
Een beetje leuke jongen krijgt ook wel een aantal reactiesquote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef thabit het volgende:
[..]
Da's inderdaad het grote nadeel aan internet-dating. Als man ben je altijd een keuze uit tig.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Een beetje leuke jongen krijgt ook wel een aantal reacties![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ze is gewoon je type niet, dat kan gebeuren!![]()
Je loopt wel erg hard van stapel zeg, je hebt elkaar 1x ontmoet? Dan heb je toch niet direct een relatiequote:Op maandag 2 januari 2006 16:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik ben al helemaal blij met mijn nieuwe meissie
![]()
speeeeeddatenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ok...ingelogd, vragen beantwoord, twee matches gekregen, beide niet online...en nu?
Of foto's gaan beoordelen...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Ok...ingelogd, vragen beantwoord, twee matches gekregen, beide niet online...en nu?
Je laat je trots voor het gemak maar varen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Capa het volgende:
Kreeg een mailtje van iemand op knuz.nl: ze schreef dat ik ben toegelaten tot de tweede sollicitatieronde. Ik moest alleen nog een goede motivatie geven en dan kon ik evt. op gesprek komen.
Het is een harde wereld, internetdaten. Goed letten op spelfouten.![]()
Het was ironisch bedoeldquote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef bramiozo2002 het volgende:
Je laat je trots voor het gemak maar varen ?
mag ik ook eens een keer verliefd zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je loopt wel erg hard van stapel zeg, je hebt elkaar 1x ontmoet? Dan heb je toch niet direct een relatie![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Capa het volgende:
Kreeg een mailtje van iemand op knuz.nl: ze schreef dat ik ben toegelaten tot de tweede sollicitatieronde. Ik moest alleen nog een goede motivatie geven en dan kon ik evt. op gesprek komen.
Het is een harde wereld, internetdaten. Goed letten op spelfouten.![]()
Omdat je zei met mijn nieuwe meissie.....Bij mij duurt het vaak weken voordat ik kan spreken over een vriendin. Maar dat is bij iedereen weer anders natuurlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
mag ik ook eens een keer verliefd zijn
Ik heb het woord relatie niet in mijn mond genomen.
Sure, eerst is het ironisch en vervolgens klopt het eigenlijk welquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Capa het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld(zowel dit berichtje als het hare)
En dan nog: zoveel meer dan een soort van sollicitatie is het niet, dat internetdaten. Met goedgekozen woorden een zo puik mogelijke indruk maken op je gesprekspartner, in de hoop een uitnodiging te ontvangen voor de volgende keer.
Ik zie het als een spel.![]()
Het begin is wat zwakjes, daarna kakt het nog wat in en het einde is ronduit slecht maar verder gaat het wel.quote:
Je hebt idols gekeken?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Dutchman77 het volgende:
[..]
Het begin is wat zwakjes, daarna kakt het nog wat in en het einde is ronduit slecht maar verder gaat het wel.
Ironie is waarheid maar dan mooi vormgegeven.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef bramiozo2002 het volgende:
Sure, eerst is het ironisch en vervolgens klopt het eigenlijk wel
Mooie woorden hebben weinig persoonlijks, al lijkt het soms van wel.quote:Eerst met mooie woorden iemand om de tuin leiden (?) en vervolgens gaan we voor de hoofdprijs ? Klinkt onpersoonlijk, oneerlijk zegmaar.
Ik geloof niet zo in serieuze relaties bottom up vanaf een dating-site.quote:Het zal wel, als je dit soort tactiek hanteert bij iemand slechts aangeeft een date te willen of iets van die orde, ok, maar dit doe je niet bij iemand die een serieuze relatie aan wilt knopen of doe je dat wel?
Nee, BlackAdder, 10 jaar geleden ofzo.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:33 schreef Capa het volgende:
[..]
Ironie is waarheid maar dan mooi vormgegeven.
Nee, serieus, het is veel simpeler (maar wat een ingewikkelde uitleg):
Ik had geschreven dat internet-daten soms verdacht veel op solliciteren lijkt, maar dat ik desondanks een poging wilde wagen.
En in mijn profiel staat: tekstschrijver.
Dus schreef zij dat ze een uitgebreide motivatie verwachtte alvorens een beslissing te nemen.
Academische humor...?![]()
Een zijden verpakking met een satijnen strik maakt nog geen mooi cadeau of wordt het nooit uitgepakt ?quote:Mooie woorden hebben weinig persoonlijks, al lijkt het soms van wel.
quote:Ik geloof niet zo in serieuze relaties bottom up vanaf een dating-site.
Eerst zien, dan geloven.
yes....uhuh...ja...jaja...hmmmm....tja....quote:Op maandag 2 januari 2006 22:48 schreef thabit het volgende:
Wat ik ook vaak zat meemaak, is dat je in het begin leuke gesprekken hebt met iemand en dan vrij snel later alleen nog maar monosyllabische reacties krijgt. Heel vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |