Ik ook al lang en ook al in dit topic gemeld welk vakquote:
Die gasten dachten natuurlijk "nou we zijn toch al 7 jaar niet verder gekomen in de CL, dit jaar vast ook niet. Kunnen we de spelers net zo goed keihoge premies geven hehe".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was inderdaad wat ook binnen PSV werd gezegd,
Mocht het zo zijn, moet je er rekening meehouden dat de kans bestaat dat je niets van de wedstrijd kan/mag zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat het bedrijf waar ik werk PSV - Lyon moet beveiligen
Dan ben ik er zo mooi ook bij.
Ja dat heb je ook wel eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, moet je er rekening meehouden dat de kans bestaat dat je niets van de wedstrijd kan/mag zien
Want?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef Joenes het volgende:
Sibon niet naar Vitesse.
quote:
quote:Vitesse haalt spits Junker uit Denemarken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef ErikT het volgende:
Sta ik een dag te vroeg bij de kaartverkoop
Nee gvdquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Maar wil Vitesse geen twee spitsen?
je gaat er van uit dat Cocu vertrekt en de rest intern opgevangen kan worden? wie zie jij dan als vervangers voor Farfán, Alex en eventueel Beasley? want dat Koné in 2006/2007 in Eindhoven speelt is toch ook nog niet 100% zeker? misschien is het vertrek van Cocu nog wel redelijk goed op te vangen, met spelers als (een fitte) Mika Väyrynen, Timmy Simons, Jason Culina, Ibrahim Afellay en/of Ismaïl Aissati en evt Theo Lucius heb je toch ook een heel behoorlijk middenveld..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
Ondanks de financieel beperkte mogelijkheden bij PSV momenteel, heb ik vertrouwen in dit seizoen en volgend seizoen. Er is maar 1 belangrijke vervanging nodig en dat is de positie van Cocu: Wie gaat hem vervangen?
Feherquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef Radegast het volgende:
Arvid Smit.
Die gaat naar het buitenland in de zomer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef fernando_redondo het volgende:
En die kost niet veel meer want die heeft nog een contract voor 1 jaar
Om vervolgens net als Kromkamp gruwelijk te mislukken. Jongen van de streek. Veel te soft voor een vreemde taal en harde competitie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat naar het buitenland in de zomer.
Landzaat is een Amsterdammer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Om vervolgens net als Kromkamp gruwelijk te mislukken. Jongen van de streek. Veel te soft voor een vreemde taal en harde competitie.
Rubber! Eindelijk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
Landzaat zou Cocu prima kunnen vervangen.
Dat slaat dus helemaal nergens op he. Kom eens met harde feiten in plaats van gespeculeer, dat gaat gewoon helemaal nergens over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat naar het buitenland in de zomer.
En toch hoop je dat Ooijer blijft? Wat een kutargument.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:39 schreef PyTh het volgende:
Cocu gaat gewoon nog een jaar door hoor....
Zou mooi zijn als Jaap terugkomt naar PSV.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
![]()
En in Italië wordt sterk rekening gehouden met een terugkeer van Stam naar PSV. Ze betitelden het als 'quasi sicuro'...
Yep, maar dat gaat niet gebeuren dus ik heb goede hoopquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef fernando_redondo het volgende:
Als Nederland wereldkampioen wordt stopt hij zowiezo
Zo'n hoog niveau als het vorige seizoen heeft hij nooit gehaald hoor en die lijn trekt hij dit seizoen gewoon doorquote:over zijn echte hoogtepunt is hij trouwens natuurlijk al wel he Fernando (wil niet zeggen dat hij niet nog steeds top is)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef fernando_redondo het volgende:
Landzaat zou bij Real gewoon in de basis staan.
Ten eerste staat die ook niet standaard in de basis bij Real.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Niveau Gravesen haalt hij wel hoor.
Baptista is toch echt een spits of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef fernando_redondo het volgende:
Hij is beter dan Guti, Gravesen en Garcia
Ideale middenveld is voor Real de volgende
Zidane - Landzaat - Baptista - Beckham
Bank: Garcia, Gravesen en Guti
Speelt meestal als middenvelder en dat is ook zijn beste plaatsquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Baptista is toch echt een spits of zie ik dat verkeerd?
Wat doet jou denken dat Real nog steeds serieuze interesse heeft in Landzaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Real komt, PSV komt
Landzaat kiest voor PSV![]()
![]()
Nee van iemand persoonlijk en hij was er heel stellig in, begon er zelf over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jaap terugkomt naar PSV.
Alex zal dan wel de omgekeerde weg bewandelen...
Heb je dat uit de Gazetto DD?
Landzaat heeft ook meerdere malen aangegeven dat hij het AZ-bestuur kwalijk nam dat zij de interesse van Ajax en Feijenoord afwimpelden, dus ik vind het niet aannemelijk dat hij perse naar het buitenland wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:28 schreef cultheld het volgende:
Ooijer is geen typische Amsterdammer meer. Dat zegt hij zelf ook: Hij heeft niks meer met Amsterdam.
Harde feiten heb ik uiteraard niet, want ik ben de zaakwaarnemer van Landzaat niet. Wel weet ik dat hij afgelopen zomer nadrukkelijk in de belangstelling stond van Real Madrid. Hij baalde enorm dat AZ hem niet liet gaan en sprak toen over "misschien wel z'n laatst kans om nog naar een buitenlandse competitie te kunnen gaan". Landzaat is goed genoeg voor een buitenlandse topcompetitie, dus waarom zou hij op z'n 30e dan nog voor PSV kiezen als hij ook naar een buitenlandse club kan?
Ik zeg niet dat Landzaat slecht is, maar ik vind het tactisch niet geweldig en, bovenal, het is geen winnaar. Cocu is een winnaar, Van Bommel is een winnaar, Farfán is een winnaar, Gomes is een winnaar. Landzaat niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat heeft ook meerdere malen aangegeven dat hij het AZ-bestuur kwalijk nam dat zij de interesse van Ajax en Feijenoord afwimpelden, dus ik vind het niet aannemelijk dat hij perse naar het buitenland wil.
Cocu is niet te vervangen, maar mocht hij er mee kappen vind ik Landzaat de beste opvolger. Ben het dus niet eens met DD. Landzaat is Nederlander, heeft ervaring, tactisch sterk, goeie trap en is eigenlijk heel allround. Precies wat Cocu ook allemaal heeft.
Hij heeft inderdaad nog niet zoveel gewonnen in zijn carrierequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Landzaat slecht is, maar ik vind het tactisch niet geweldig en, bovenal, het is geen winnaar. Cocu is een winnaar, Van Bommel is een winnaar, Farfán is een winnaar, Gomes is een winnaar. Landzaat niet.
Daar waren dus nog wel kaartjes.quote:
ach het boeit toch niks waar je kaartjes voor hebt op Oostquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar waren dus nog wel kaartjes.Die durfde ik niet eens te proberen.
Hij zegt zelf dat hij dat niet gaat doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
En Cocu zie ik nog wel een jaartje doorgaan maar dan met wat minder speelminuten.
ow, ik heb dat interview even gemist............quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij dat niet gaat doen
True, true.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het boeit toch niks waar je kaartjes voor hebt op Oostje kan toch overal gaan staan.
Er zal denk ik wel een degelijke opvolger komen, maar die zal waarschijnlijk niet zo'n grote stempel kunnen drukken dan Phillip nu doet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in een goeie opvolger mocht Cocu stoppen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef boeruh het volgende:
als cocu stopt met voetballen wordt hij de opvolger van hiddink.....
Werd door Sevilla gescout als defensieve middenvelder, type Mauro Silva. Bleek echter ineens een revelatie als spits. Dus je hebt gelijk, als spits is hij beter. Dat Real hem af en toe op het middenveld zet is typisch Real.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Baptista is toch echt een spits of zie ik dat verkeerd?
Dat zegt toch niks over de kwaliteiten die heeft om als trainer van PSV te slagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef boeruh het volgende:
je gaat een 100% psv'er toch niet met blind vergelijken hè ?? cocu heeft bij de 2 mooiste clubs van europa gespeeld terwijl blind nooit verder dan ajasis is gekomen!
Laten we de prijzenkast van de 2 es gaan vergelijken danquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef boeruh het volgende:
je gaat een 100% psv'er toch niet met blind vergelijken hè ?? cocu heeft bij de 2 mooiste clubs van europa gespeeld terwijl blind nooit verder dan ajasis is gekomen!
Ik heb meer zelfbeheersing dan jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we de prijzenkast van de 2 es gaan vergelijken dan
Dat woord komt niet voor in mijn vocabulair helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:26 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb meer zelfbeheersing dan jij![]()
Cocu schijnt een behoorlijk avondvierdaagse-loper te zijn hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we de prijzenkast van de 2 es gaan vergelijken dan
quote:4/1/2006 - Victory blijft elk contact met PSV ontkennen
(Gepost door RvN)
De Australische club Melbourne Victory blijft ontkennen dat het ook maar enig contact heeft gehad met PSV over Thompson. "PSV heeft ons nooit gebeld, nooit contact met ons opgenomen. Er is geen communicatie geweest" aldus de coach van de Australische club. Inmiddels mag de speler van de club zich niet uitlaten over de geruchten. De zaakwaarnemer van de speler sprak wel over contacten.
PSV Netwerk
Donderdag verwachten de media in Australie meer duidelijkheid na het duel van Melbounre Victory tegen koploper Adelaide United. Indien de club van Thompson verliest worden de kansen wel erg klein voor de club op het behalen van de playoffs en zou de club wel genegen zijn de spits te laten vertrekken.
aanbod? Ze hoeven toch ook niet nog geld te hebben mag ik hopenquote:4/1/2006 - Zaakwaarnemer Thompson verwacht PSV bod in komende 24 uur
(Gepost door RvN)
BRON: The Age
De zaakwaarnemer van de Australische aanvaller Thompson heeft zojuist op de uitlatingen van de voorzitter van Melbounre Victory gereageerd dat er nog geen sprake was van contacten met PSV. Volgens de zaakwaarnemer verwacht hij dat PSV in de komende 24 uur een officieel bod zal uitbrengen op de aanvaller. Er zou enige vertraging zijn ontstaan, doordat Hiddink op vakantie is in het buitenland
2 mooiste clubs van Europa? buiten PSV heeft hij toch oa bij Vitesse en Barcelona........quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef boeruh het volgende:
Gullitquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef rubbereend het volgende:
Ik ken weinig trainers die vanuit het veld meteen aan de slag gingen bij een topclub als hoofdtrainer en succesvol bleken
Carlo Ancelotti dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Gullit
[sub]hij won wel de FA Cup{/sub]
Reken maar dat PSV zich daar goed over beraden heeft. Als ie echt zo goed was geweest, had ie wel naar een andere topclub gegaan dan het matige Olimpiakos.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef cultheld het volgende:
Een gemiste kans van PSV. Marco Né van SK Beveren vertrekt per 1 juli 2006 (dan loopt z'n contract af) naar Olympiakos Piraeus voor een schijntje.
Arsenal beschouwde hem in de zomer nog als één van de opvolgers van Vieira. Uiteindelijk is besloten om Fabregas gewoon de kans te geven.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Reken maar dat PSV zich daar goed over beraden heeft. Als ie echt zo goed was geweest, had ie wel naar een andere topclub gegaan dan het matige Olimpiakos.
Die betalen beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Reken maar dat PSV zich daar goed over beraden heeft. Als ie echt zo goed was geweest, had ie wel naar een andere topclub gegaan dan het matige Olimpiakos.
vorig seizoen in het ABL viel die vooral op door z'n vele 'valpartijtjes' en gezeur tegen de scheidsrechter... verder beschikt 'ie wel over prima techniek en overzicht/inzicht, alleen het is de kunst daar iets mee te doen, in de UEFA-cup heeft 'ie dat tegen ons iig niet laten zien.. ik denk ook niet dat 't een speler voor PSV is/was geweest en al helemaal geen opvolger van Cocuquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef rubbereend het volgende:
ik zal eerlijk zijn, de keren dat ik Né heb zien voetballen viel hij me niet mee. Wel talent maar ik denk dat er van dat niveau wel meer spelers zijn. En als Arsenal hem echt een toptalent hadden gevonden hadden ze hem sowieso wel gehaald.
nou ben benieuwd, hij kan altijd nog verhuurd worden aan Eindhovenquote:PSV doet bod op Thompson
Uitgegeven: 6 januari 2006 10:32
Laatst gewijzigd: 6 januari 2006 10:55
MELBOURNE - PSV heeft bij Melbourne Victory een bod uitgebracht op Archie Thompson. De Eindhovense club heeft volgens de lokale media voorgesteld de Australische aanvaller, de enige international die nog in eigen land speelt, voor de rest van het seizoen te huren met een optie tot aankoop.
"Goed dat er nu eindelijk een bod op tafel ligt na alle speculaties van afgelopen week", bevestigde directeur voetbalzaken Gary Cole op de website van Victory. "Het bestuur zal er zich over buigen en op korte termijn een beslissing nemen." Details gaf hij niet.
Bondscoach Guus Hiddink wil Thompson in de voorbereiding op de eindronde van het wereldkampioenschap dichter in de buurt hebben, maar ziet hem ook als een mogelijke versterking voor de PSV-selectie. De Australische competitie eindigt in februari.
Robert was ook wel een miskoop van jewelste zeg. Scoorde één goal tegen Willem II die ik er ook inkop en een pingel die PSV naar de halve finale bracht. Ik vind het helemaal niks, die gast.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef PyTh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Waar gaat het naar toe met PSV...
Verhuur je Robert en haal je een gammele Australiert die bij Lierse niet eens heeft kunnen slagen![]()
![]()
Ok maar een Australische spits op leeftijd die het niet heeft gered bij Lierse (met alle respect) als vervanger halen zet in mijn optiek ook geen zoden aan de dijk maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:35 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Robert was ook wel een miskoop van jewelste zeg. Scoorde één goal tegen Willem II die ik er ook inkop en een pingel die PSV naar de halve finale bracht. Ik vind het helemaal niks, die gast.
Arvid Smit past er ook wel bij, die jongen zal nooit het eerste van PSV halenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:39 schreef fernando_redondo het volgende:
Ferreyra
Sibon
Feher
Robert
Reiziger
Ball
maargoed die jongen was één van de grootste talenten uit de Eerste divisie destijds en heeft neit echt veel geld gekost. Dat vind ik niet zo erg. Archie voor Robert is puur een financiele afwegegingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Arvid Smit past er ook wel bij, die jongen zal nooit het eerste van PSV halen
Oke, daar zit wel iets inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed die jongen was één van de grootste talenten uit de Eerste divisie destijds en heeft neit echt veel geld gekost. Dat vind ik niet zo erg. Archie voor Robert is puur een financiele afwegeging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |