landzaat naar madrid
![]()
ja hoor cult dat zal tie fijn vinden
![]()
dan mag hij zelfs in de oefenpartijtjes / bekerwedstrijden tegen de 3e divisie nog bankwarmer spelen
ik denk zowieso dat hij beter kan blijven; hier is hij 'de grote man' ik denk dat hij dat in het buitenland eigenlijk vrijwel nergens zal kunnen brengen.
van stam..... zou voor psv goed zijn, maar ik zou het niet te hard zeggen nog.. (al zou het kunnen) ik denk ook niet dat hij nog enigzins in de buurt van zijn oude niveau komt eigenlijk. ik heb trouwens wel eens gehoord dat feyenoord hem wel zag zitten om terug te halen, maar die geef ik nog minder kans natuurlijk.
cocu... zit ik met een dubbel gevoel over; enerzijds een geweldige speler die je zowat nog wel een seizoen zou gunnen. anderzijds willen we in rotterdam nou ook wel weer eens kampioen worden
![]()
hij was gewoon nog veel te goed voor nederland eigenlijk. maar nu speelt hij al regelmatig met pijnstillers en is hij gewoon aan het afzwakken. hij breekt nu heel zijn lichaam af, als hij slim is zou hij moeten stoppen. over zijn echte hoogtepunt is hij trouwens natuurlijk al wel he Fernando (wil niet zeggen dat hij niet nog steeds top is)
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|