Speelt meestal als middenvelder en dat is ook zijn beste plaatsquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Baptista is toch echt een spits of zie ik dat verkeerd?
Wat doet jou denken dat Real nog steeds serieuze interesse heeft in Landzaat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef fernando_redondo het volgende:
Real komt, PSV komt
Landzaat kiest voor PSV![]()
![]()
Nee van iemand persoonlijk en hij was er heel stellig in, begon er zelf over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Jaap terugkomt naar PSV.
Alex zal dan wel de omgekeerde weg bewandelen...
Heb je dat uit de Gazetto DD?
Landzaat heeft ook meerdere malen aangegeven dat hij het AZ-bestuur kwalijk nam dat zij de interesse van Ajax en Feijenoord afwimpelden, dus ik vind het niet aannemelijk dat hij perse naar het buitenland wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 02:28 schreef cultheld het volgende:
Ooijer is geen typische Amsterdammer meer. Dat zegt hij zelf ook: Hij heeft niks meer met Amsterdam.
Harde feiten heb ik uiteraard niet, want ik ben de zaakwaarnemer van Landzaat niet. Wel weet ik dat hij afgelopen zomer nadrukkelijk in de belangstelling stond van Real Madrid. Hij baalde enorm dat AZ hem niet liet gaan en sprak toen over "misschien wel z'n laatst kans om nog naar een buitenlandse competitie te kunnen gaan". Landzaat is goed genoeg voor een buitenlandse topcompetitie, dus waarom zou hij op z'n 30e dan nog voor PSV kiezen als hij ook naar een buitenlandse club kan?
Ik zeg niet dat Landzaat slecht is, maar ik vind het tactisch niet geweldig en, bovenal, het is geen winnaar. Cocu is een winnaar, Van Bommel is een winnaar, Farfán is een winnaar, Gomes is een winnaar. Landzaat niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Landzaat heeft ook meerdere malen aangegeven dat hij het AZ-bestuur kwalijk nam dat zij de interesse van Ajax en Feijenoord afwimpelden, dus ik vind het niet aannemelijk dat hij perse naar het buitenland wil.
Cocu is niet te vervangen, maar mocht hij er mee kappen vind ik Landzaat de beste opvolger. Ben het dus niet eens met DD. Landzaat is Nederlander, heeft ervaring, tactisch sterk, goeie trap en is eigenlijk heel allround. Precies wat Cocu ook allemaal heeft.
Hij heeft inderdaad nog niet zoveel gewonnen in zijn carrierequote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Landzaat slecht is, maar ik vind het tactisch niet geweldig en, bovenal, het is geen winnaar. Cocu is een winnaar, Van Bommel is een winnaar, Farfán is een winnaar, Gomes is een winnaar. Landzaat niet.
Daar waren dus nog wel kaartjes.quote:
ach het boeit toch niks waar je kaartjes voor hebt op Oostquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Daar waren dus nog wel kaartjes.Die durfde ik niet eens te proberen.
Hij zegt zelf dat hij dat niet gaat doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:32 schreef rubbereend het volgende:
En Cocu zie ik nog wel een jaartje doorgaan maar dan met wat minder speelminuten.
ow, ik heb dat interview even gemist............quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:46 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij dat niet gaat doen
True, true.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach het boeit toch niks waar je kaartjes voor hebt op Oostje kan toch overal gaan staan.
Er zal denk ik wel een degelijke opvolger komen, maar die zal waarschijnlijk niet zo'n grote stempel kunnen drukken dan Phillip nu doet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:32 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in een goeie opvolger mocht Cocu stoppen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:48 schreef boeruh het volgende:
als cocu stopt met voetballen wordt hij de opvolger van hiddink.....
Werd door Sevilla gescout als defensieve middenvelder, type Mauro Silva. Bleek echter ineens een revelatie als spits. Dus je hebt gelijk, als spits is hij beter. Dat Real hem af en toe op het middenveld zet is typisch Real.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:49 schreef PyTh het volgende:
[..]
Baptista is toch echt een spits of zie ik dat verkeerd?
Dat zegt toch niks over de kwaliteiten die heeft om als trainer van PSV te slagenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef boeruh het volgende:
je gaat een 100% psv'er toch niet met blind vergelijken hè ?? cocu heeft bij de 2 mooiste clubs van europa gespeeld terwijl blind nooit verder dan ajasis is gekomen!
Laten we de prijzenkast van de 2 es gaan vergelijken danquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:15 schreef boeruh het volgende:
je gaat een 100% psv'er toch niet met blind vergelijken hè ?? cocu heeft bij de 2 mooiste clubs van europa gespeeld terwijl blind nooit verder dan ajasis is gekomen!
Ik heb meer zelfbeheersing dan jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:25 schreef Jajong het volgende:
[..]
Laten we de prijzenkast van de 2 es gaan vergelijken dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |