Ik ook al lang en ook al in dit topic gemeld welk vakquote:
Die gasten dachten natuurlijk "nou we zijn toch al 7 jaar niet verder gekomen in de CL, dit jaar vast ook niet. Kunnen we de spelers net zo goed keihoge premies geven hehe".quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was inderdaad wat ook binnen PSV werd gezegd,
Mocht het zo zijn, moet je er rekening meehouden dat de kans bestaat dat je niets van de wedstrijd kan/mag zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat het bedrijf waar ik werk PSV - Lyon moet beveiligen
Dan ben ik er zo mooi ook bij.
Ja dat heb je ook wel eens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mocht het zo zijn, moet je er rekening meehouden dat de kans bestaat dat je niets van de wedstrijd kan/mag zien
Want?quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:02 schreef Joenes het volgende:
Sibon niet naar Vitesse.
quote:
quote:Vitesse haalt spits Junker uit Denemarken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef ErikT het volgende:
Sta ik een dag te vroeg bij de kaartverkoop
Nee gvdquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:39 schreef methodmich het volgende:
Maar wil Vitesse geen twee spitsen?
je gaat er van uit dat Cocu vertrekt en de rest intern opgevangen kan worden? wie zie jij dan als vervangers voor Farfán, Alex en eventueel Beasley? want dat Koné in 2006/2007 in Eindhoven speelt is toch ook nog niet 100% zeker? misschien is het vertrek van Cocu nog wel redelijk goed op te vangen, met spelers als (een fitte) Mika Väyrynen, Timmy Simons, Jason Culina, Ibrahim Afellay en/of Ismaïl Aissati en evt Theo Lucius heb je toch ook een heel behoorlijk middenveld..?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:05 schreef cultheld het volgende:
Ondanks de financieel beperkte mogelijkheden bij PSV momenteel, heb ik vertrouwen in dit seizoen en volgend seizoen. Er is maar 1 belangrijke vervanging nodig en dat is de positie van Cocu: Wie gaat hem vervangen?
Feherquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:09 schreef Radegast het volgende:
Arvid Smit.
Die gaat naar het buitenland in de zomer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef fernando_redondo het volgende:
En die kost niet veel meer want die heeft nog een contract voor 1 jaar
Om vervolgens net als Kromkamp gruwelijk te mislukken. Jongen van de streek. Veel te soft voor een vreemde taal en harde competitie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Die gaat naar het buitenland in de zomer.
Landzaat is een Amsterdammer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Om vervolgens net als Kromkamp gruwelijk te mislukken. Jongen van de streek. Veel te soft voor een vreemde taal en harde competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |