quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:16 schreef Drugshond het volgende:
Beste wensen en een gelukkig nieuwjaar aan alle loesers hier
Wat een onzin allemaal![]()
Ze gebruiken de Islamitische Kalender alleen om feestdagen e.d. bij te houden. Voor de rest dus gewoon dezelfde kalender als hier. Oftewel jep, ze hebben oud en nieuw.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:42 schreef MrX1982 het volgende:
Hebben ze in de islamitische landen nu ook o&n of hebben ze een andere kalender en jaartal zoals de joden?
Ah okquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:45 schreef Mutant01 het volgende:
Ze gebruiken de Islamitische Kalender alleen om feestdagen e.d. bij te houden. Voor de rest dus gewoon dezelfde kalender als hier. Oftewel jep, ze hebben oud en nieuw.
O ja, jij ook. Ik wist niet eens dat moslims nieuwjaar vierden, manquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
OMG jij ook. Jullie kiezen ook echt alleen de kutusers.
Dus ook Sidekick?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
Beste wensen aan alle volkeren van het boek
Was het niet Hanneke Zonderland die zei; Al te goed is buurmans rijlaars?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:57 schreef Tafkahs het volgende:
was het niet Pberends die aan het begin van 2005 opende met: "Sidekick, ook in het nieuwe jaar"
Er blijft genoeg over om van te genieten, me dunkt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef Tafkahs het volgende:
1,5 gb aan Ewa Sonnet en in alle beeldjes heeft ze d'r onderbroekje nog aan.. hoe is het mogelijk
voor 1,5 gb op advies van Pberends en een dag wachten ...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Er blijft genoeg over om van te genieten, me dunkt.
Ines Cudna heeft wel filmpjes/plaatjes met beavershots.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Tafkahs het volgende:
voor 1,5 gb op advies van Pberends en een dag wachten ...
Mwoa, ik verwacht meer van het leven
Toch wel?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
voor 1,5 gb op advies van Pberends en een dag wachten ...
Mwoa, ik verwacht meer van het leven
hehehehe , ik ga vuurwerk afsteken, de mazzelquote:
Wees aandachtig.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hehehehe , ik ga vuurwerk afsteken, de mazzel
Jammer dat de brievenbussen nu afgesloten zijn, anders had 'ie die hand er in kunnen gooien wanneer hij er af was geknald.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:50 schreef MrX1982 het volgende:
Een collega zag vanochtend een ventje die een strijker in zijn hand liet knallen. Zijn hand zat er nog aan maar hij durfde niet naar huis omdat zijn vader boos zou worden.
Kut paupers.
Alle brievenbussen zijn gister afgesloten. We hebben overigens al weken versmallers erop zitten omdat paupers 2 brievenbussen hadden opgeblazen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Jammer dat de brievenbussen nu afgesloten zijn, anders had 'ie die hand er in kunnen gooien wanneer hij er af was geknald.
Of zijn de bussen zelfs helemaal weg?
Was het niet Johan_De_With die ooit zei: Kunnen ze niet gewoon een betere spamfilter op die brievenbussen zetten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Alle brievenbussen zijn gister afgesloten. We hebben overigens al weken versmallers erop zitten omdat paupers 2 brievenbussen hadden opgeblazen.
Heb jij het wachtwoord voor Monidique weer veranderd?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Was het niet Johan_De_With die ooit zei: Kunnen ze niet gewoon een betere spamfilter op die brievenbussen zetten?![]()
![]()
![]()
Heeft Danny hem een echte baan geboden?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik vermoed dat Sidekick eind 2006 geen mod meer is.
Danny heeft zelf niet eens een baan.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef Johan_de_With het volgende:
Heeft Danny hem een echte baan geboden?
Nee?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Danny heeft zelf niet eens een baan.
Danny neemt ontslagquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee?
Met een racistisch bon mot, of met een kwinkslag over haar borstkas?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:18 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb Jett gekwetst.
Negroïde homoseksueel in de Rabobankreclame???quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Met een racistisch bon mot, of met een kwinkslag over haar borstkas?
Jammer dat het je niet vergund was op haar gevoelige plek te reageren.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Negroïde homoseksueel in de Rabobankreclame???
Vrij triviaal als je het mij vraagt.
Ach volgend jaar beter.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Jammer dat het je niet vergund was op haar gevoelige plek te reageren.
Zonde.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Op zich is ze best knap. Helaas zijn de foto's verwijderd.
Dan moet je weer allemaal negers weg gaan denken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zonde.
Of is er ergens op internet een rar file te vinden.
Laat dan maar zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:49 schreef Johan_de_With het volgende:
Dan moet je weer allemaal negers weg gaan denken..
Gelezen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik verdwijn zo meteen, oftewel; het licht gaat uit in Europa. Prettige jaarwisseling, aan allen die dit lezen.
Gezien ja. Leuk meisje.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:17 schreef pberends het volgende:
Bridget Moynahan
Beste wensen allemaal.
Voor een meisje van 35 wel ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |