Kan een gitaar laten praten.quote:
Dat was goed mogelijk ja...quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:46 schreef Terreros85 het volgende:
leeft hij nog eigenlijk ?
ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:48 schreef Olmo het volgende:
Na een lange nachtrust ben ik ook weer van de partij
Haai! WB!quote:
internetrekening niet betaald ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:50 schreef blue.eyes het volgende:
Hiervoor ben ik even blijven hangen, hierna ga ik weg... of ik nou wil of niet![]()
wat een vreugdequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Ahhh ik ben op tijd voor nog een keer Celine Dion zie ik![]()
8 schijnt het meest winstgevende getal te zijn, maar in het verleden behaalde resultaten hèquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:53 schreef blue.eyes het volgende:
nee, moet nog even naar de winkel (en een staatslotje kopen: nul is goed!)
Waaaaat?!quote:
Ik heb 3quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
8 schijnt het meest winstgevende getal te zijn, maar in het verleden behaalde resultaten hè![]()
zeven leverde het minste op en wat is mijn nummer....precies: 7quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
8 schijnt het meest winstgevende getal te zijn, maar in het verleden behaalde resultaten hè![]()
Ook op tijd binnen voor Celine Dion.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Jane het volgende:
Ik hoor Barbra 100x liever met Barry Gibb.
ik hoor Barry Gibb 1000x liever dan Celine Dionquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:56 schreef Jane het volgende:
Ik hoor Barbra 100x liever met Barry Gibb.
Ik vind serieus dat hier af en toe wat denigrerend wordt gedaan over The Bee Gees, maar die hebben vroeger gewoon echt meesterwerkjes afgeleverd hoor. Klassiekers!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik hoor Barry Gibb 1000x liever dan Celine Dion![]()
paar leuke nummerkes iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef mitt het volgende:
Wat een fantastisch uur komt er trouwens aan
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat hier af en toe van denigrerend wordt gedaan over The Bee Gees, maar die hebben vroeger gewoon echt meesterwerkjes afgeleverd hoor. Klassiekers!
Niet door mij!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
Ik vind serieus dat hier af en toe van denigrerend wordt gedaan over The Bee Gees
BZN bedoel je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:57 schreef mitt het volgende:
Wat een fantastisch uur komt er trouwens aan
toch niet Bon Jovi hequote:Op vrijdag 30 december 2005 16:59 schreef MrBadGuy het volgende:
Volgend uur weer een nummer waar ik op gestemd heb![]()
Ik deed dinigrerend over Celine, niet over de gebroeders Gibbquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind serieus dat hier af en toe van denigrerend wordt gedaan over The Bee Gees, maar die hebben vroeger gewoon echt meesterwerkjes afgeleverd hoor. Klassiekers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |