je slaat er dus 5 overquote:
als jij het niet gezegd had dan had ik het niet eens gezienquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij poste weer door een slotje
![]()
jama, dat zou jij ook doen als je niet door zo'n page wordt tegen gehoudenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En jij poste weer door een slotje
![]()
Dat is net ff te ver voor mijquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
BoJo: effe een rondje alkmaar. startkabels heb ik
ja ff tellen hequote:
t moet 715 zijn ehquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ff tellen he
dus hop nieuwe OP![]()
ik verander de titel wel als de pta modjes er niet zijn![]()
die zijn er maar bar weinigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
ja ff tellen he
dus hop nieuwe OP![]()
ik verander de titel wel als de pta modjes er niet zijn![]()
tel nog maar eensquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister keek ik bouwvrouwenWat is dat toch opwindend vrouwen die met gereedschap om kunnen gaan
![]()
En dan te bedenken dat de enige reden dat ze Tjabbo verkozen boven mij als Mod, was dat hij meer online zou zijnquote:
neeh, m'n ma is nogal fanatiek met oppassen wat ik eet enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:05 schreef PeuRac het volgende:
Veel plezier Boanders ga je ff naar huis om te eten
![]()
en toch ben ik er blij om dat jij het niet bent gewordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de enige reden dat ze Tjabbo verkozen boven mij als Mod, was dat hij meer online zou zijn![]()
ow nee ik telde die foute van jou dr nog bijquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet trouwens nodig mijn (glazen) bureau goed schoonmaken, ik veeg er normaal met een doek ff overheen, maar dat ding is nu echt super vet![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef Mukie het volgende:
[..]
ow nee ik telde die foute van jou dr nog bij
711: [PTA SC] March 711
712: [PTA SC] Ferrari 712 CanAm
713: [PTA SC] Ensign N174 Ford Cosworth V8
714: [PTA SC] Jaguar XJ-220 S TWR @ 714 Nm
715: Deez dus idd
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
en toch ben ik er blij om dat jij het niet bent geworden
Ja en aan de andere kant wel het bord blijven vol gooien totdat al het eten op isquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh, m'n ma is nogal fanatiek met oppassen wat ik eet enzo![]()
Ik ga lekker voor de vette hap![]()
Ik pak zo de glassex (quote:
ja maar overdag verhongerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en aan de andere kant wel het bord blijven vol gooien totdat al het eten op is![]()
donequote:
Mag je overdag niet eten?quote:
smerigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:07 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet trouwens nodig mijn (glazen) bureau goed schoonmaken, ik veeg er normaal met een doek ff overheen, maar dat ding is nu echt super vet![]()
jawel maar iets simpels, als ik me liet gaan at ik de hele dag doorquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag je overdag niet eten?![]()
Vandaar dat je uit huis wil
Ik gebruik mn bureau eigenlijk zelden, dus dan boeit het niet zo.quote:
als je het zelden gebruikt, wordt het ook niet smerigquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gebruik mn bureau eigenlijk zelden, dus dan boeit het niet zo.
Dat de hele dag door willen vreten heb ik ook welquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
jawel maar iets simpels, als ik me liet gaan at ik de hele dag door
Maar ik heb een goede zelfdiscipline en alsnog wil ik gewoon vreten wat ik wil en wanneer ik dat wil.
En idd ik wil het huis uit![]()
Ik gooi t altijd vol met zooiquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef Mukie het volgende:
[..]
als je het zelden gebruikt, wordt het ook niet smerig
Inderdaad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
glazen bureau lijkt me ook kut, das altijd koud
Plaza danquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:20 schreef BoJo het volgende:
zal ik naar de Mac gaan of Schiphol Plaza in lopen ?![]()
Niet kouder als/dan* een houten bureau, het grote voordeel van een glazen bureau tov een houten/metalen is dat het veel minder groot oogt als/dan* dat het werkelijk is. Zeker omdat ik er geen metalen rand oid omheen heb zitten, alleen een frame eronder, maar dat zit 10cm van elke rand af.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:17 schreef BaraCuda het volgende:
glazen bureau lijkt me ook kut, das altijd koud
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja en de A9, die je richting alkmaar brengt zonder over te stappen![]()
Pfff ik ben een echte amsterdammer!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op echte amsterdammers klinken kut
Echte rotterdammers ook
Eetsequote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef BoJo het volgende:
ik ga maar eens lunchen, ik zie wel wat het word in de auto![]()
Ja een beetje accent is niet ergquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Pfff ik ben een echte amsterdammer!
Ik klink nu 30% Amsterdams en 30% goois en 40% ABN alleen
KFCquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:21 schreef BoJo het volgende:
oh ik bedenk me net dat we ook de Burker King, KFC en FEBO hebben hier in de buurt langs de A4![]()
Vroeger praatte ik ZOO plat. Goed dat we zijn verhuisdquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja een beetje accent is niet ergmaar er zijn mensen die echt echt amsterdams praten.
ikke welquote:
beter een zachte g en een harde l dan andersom niet dan?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
* spectrumanalyser schijnt een amsterdams accent te hebben
doe mij ook zo'n zachte 'g'
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter een zachte g en een harde l dan andersom niet dan?
nope and you know itquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
beter een harde L dan een zachte g zal je bedoelen ?
Hoe heb je dat opeens geregeld?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Wat kan het allemaal snel gaan zeg, 95% zeker dat ik vanavond de trotse huurder ben van een souterain in Utrecht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
Wat kan het allemaal snel gaan zeg, 95% zeker dat ik vanavond de trotse huurder ben van een souterain in Utrecht
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef Sjoewe het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:19 schreef eer-ik het volgende:
regel mij ook zo'n moeder...
heb jij geluk dat je alfa verzonken isquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef BoJo het volgende:
Het is uiteindelijk BK geworden, wat is m'n auto goor...tis net een bonk zout![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
heb jij geluk dat je alfa verzonken is
Ik zit helemaal te jubelen hier. Enige nadeel is dat ik vanavond dan m'n eigen huur op zou moeten zeggen. Ivm opzeg termijn. En de gast die er woont nu kan ik niet bereiken. Dus kijken zal wel niet lukken helaas. Maar goed ik durf ook wel een gokje te nemen, die man is goudeerlijk en zou me natuurlijk geen shit aanbieden.quote:
waar ergens, precies?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zit helemaal te jubelen hier. Enige nadeel is dat ik vanavond dan m'n eigen huur op zou moeten zeggen. Ivm opzeg termijn. En de gast die er woont nu kan ik niet bereiken. Dus kijken zal wel niet lukken helaas. Maar goed ik durf ook wel een gokje te nemen, die man is goudeerlijk en zou me natuurlijk geen shit aanbieden.
Maar goed het zou dan worden:
Souterain.
36m2, verdeeld in twee kamers.
Eigen keuken, gedeeld sanitair
Eigen toegang tot de tuin.
In het centrum van Utrecht.
Ik ga het doen denk ik maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |