Nee, we wonen landelijk en karaktervolquote:
Ga werken ofsoquote:
* BoJo zijn broek ontknooptquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, vandaag mogen ze in jouw kont kruipen dus?
op dit moment zou ik een gat in de lucht springen voor een accu die wat spanning afgeeftquote:ik heb jou mij oude sierra heulemaal niet gegeven![]()
nog onderdelen hebben?
karaktervol ??!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, we wonen landelijk en karaktervol![]()
![]()
Dat is het jaquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, we wonen landelijk en karaktervol![]()
![]()
ik rij altijd vlug door naar zaandamquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben trouwens wel eens in een uur in A'dam geweestZondagochtend om 8u weg ofso, maar toen was er nog geen traject controle op de A12
![]()
Nee, bij jou is fijnquote:
dan wordt de reistijd niet meer hoeveel km rijden maar hoeveel km vliegenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is het ja![]()
Ik heb gekeken waar ik ga wonen als ik 20 miljoen winDat heeft pas karakter.
Doetinchemquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, bij jou is fijn5min lopen en ik sta in het bos, 15min de andere kant op en ik sta midden tussen de cafe's, restaurants en clubs.
ik woon niet in een gat waar niemand van gehoord heeftquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, bij jou is fijn5min lopen en ik sta in het bos, 15min de andere kant op en ik sta midden tussen de cafe's, restaurants en clubs.
Ik ga gewoon een eilandje kopen, en daar een enorm mooi circuit voor mezelf op planten en dan allemaal vette auto's kopenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan wordt de reistijd niet meer hoeveel km rijden maar hoeveel km vliegen![]()
Beter als Emmen, wij zijn tenminste niet wereld vreemdquote:
jij woont zo ver wegquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik woon niet in een gat waar niemand van gehoord heeft![]()
Heb er hier nog 2 staanquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:44 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
op dit moment zou ik een gat in de lucht springen voor een accu die wat spanning afgeeft
Maar in amsterdam hebben ze een kutaccentquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik woon niet in een gat waar niemand van gehoord heeft![]()
Doe moeilijk, in Frankrijk is een landgoed te koop met een circuit van 2km lengte, een gigantisch bos erbij, flink wat garage's en bijgebouwen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een eilandje kopen, en daar een enorm mooi circuit voor mezelf op planten en dan allemaal vette auto's kopen
Groningen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter als Emmen, wij zijn tenminste niet wereld vreemdEn grote steden zijn dichterbij als vanuit jou.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar in amsterdam hebben ze een kutaccent
Hehehe ik heb een keer van de Amsterdam Arena moeten racen naar mn werk omdat de raid-controller kapot was gegaan. Kom je net terug van een U2-concertquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben trouwens wel eens in een uur in A'dam geweestZondagochtend om 8u weg ofso, maar toen was er nog geen traject controle op de A12
![]()
En ander verkeer houdt het spannendquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fwnk> op het eiland 'man' kan je ook leuk wonen. er schijnen geen regels te zijn qua snelheid daar
Isle of Manquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Fwnk> op het eiland 'man' kan je ook leuk wonen. er schijnen geen regels te zijn qua snelheid daar
En daar heb je dus geen zak aan, wnat je bent nog alleen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:47 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ga gewoon een eilandje kopen, en daar een enorm mooi circuit voor mezelf op planten en dan allemaal vette auto's kopen
hoiquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar in amsterdam hebben ze een kutaccent
BrabantLimburg
Belgie
![]()
Ik nodig je echt wel uit hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
En daar heb je dus geen zak aan, wnat je bent nog alleen.
Materialist![]()
http://www.mijnhummer.nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kom op echte amsterdammers klinken kut
Echte rotterdammers ook
LOL, dan heb je ook wel mazzel, over hoeveel km heb je het dan eigenlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hehehe ik heb een keer van de Amsterdam Arena moeten racen naar mn werk omdat de raid-controller kapot was gegaan. Kom je net terug van een U2-concert
1u en 15 minuten en geen bon
Vrouwen die praten over raidcontrollersquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hehehe ik heb een keer van de Amsterdam Arena moeten racen naar mn werk omdat de raid-controller kapot was gegaan. Kom je net terug van een U2-concert
1u en 15 minuten en geen bon
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:50 schreef Fwnk het volgende:
Daar reden ze met die AM v8, remember Peu?
Praat jij echt amsterdams dan?quote:
Dat ligt volgens mij nog altijd in de buurt van Utrechtquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]samen met de BMW M6 en Porsche 997 4S
Gister keek ik bouwvrouwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Vrouwen die praten over raidcontrollers
13:30 kan ik bij je zijnquote:
iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 11:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gister keek ik bouwvrouwenWat is dat toch opwindend vrouwen die met gereedschap om kunnen gaan
![]()
Jij?quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:57 schreef PeuRac het volgende:
Wie maakt een nieuwe eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |